Appartement Olympic Villas

28 reviews over Appartement Olympic Villas in het Nederlands

Fantastisch!!

Yvonne,
1-7-2018

Supermooie ligging in Oia.

Prijs/kwaliteit is heel gunstig,voor hetzelfde uitzicht ben je bij andere Appartementen veel meer geld kwijt.

Wij kregen een kamer aan de achterkant,maar door een klein bedrag ter plekke bij te betalen,kregen we een kamer met uitzicht op de Caldera en t zwembad.

De afstand naar het "centrum"van Oia is op een paar minuutjes lopen. Echt een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Betaalbare plek in Oia

Muffins,
15-5-2018

Betaalbare plek op het mooiste plekje van Santorini. Wij verbleven in een traditioneel "cave house". Het uitzicht vanuit daar was fantastisch. Niet erg geschikt voor lange mensen, met onze 1,75 m. konden we in de badkamer maar net rechtop staan. We hebben niet voor inclusief ontbijt gekozen, maar lekker brood bij de supermarkt gehaald en iedere morgen op ons dakterras of in het keukentje ontbeten. Heerlijk! Verwacht geen luxe (zoals een comfortabel bed, WI-FI, goede douchestraal) en je hebt een prima verblijf in zo'n cave house.

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie ligging maar een gedateerde kamer.

Caroline,
7-8-2017

Goede ligging met een heel mooi uitzicht.

Badkamer was erg klein en een heel vies douchegordijn

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie en goede locatie

Maria Peters
26-6-2016

Het is in Oia een betaalbare en mooie locatie. Alles wordt perfect schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken terwijl dat volgens touroperator niet zou gebeuren. Vriendelijk personeel. Als je wat besteld uit de keuken krijg je vaak iets extra's van Maria. Mooi uitzicht, zeker aan de Caldera kant. Mochten we ooit terug gaan naar Santorini komen we hier terug.

Wandeltocht van Oia naar Fira is goed te doen, alhoewel wij halfweg onze tocht met de bus hebben vervolgd. Wij denken dat het leuker is om met de bus naar Fira te gaan en van daaruit naar Oia te lopen. Begin vroeg in de ochtend aan de tocht.

Santorini is wel een duurder eiland dan de ruim 10 verschillende andere eilanden die we al bezocht hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

Supermooie locatie

Marielle van Driel
19-6-2016

Olympic villa's superlieve mensen die alles doen om t naar je zin te maken , eenvoudige kamers maar brandschoon , elkedag schone handdoeken en ook voor t zwembad , heel gemoedelijk !'

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig uitzicht, veel rust

Familie
5-9-2015

Appartement eenvoudig, beetje klein en badkamer erg klein en onhandig met een douchekop die niet opgehangen kan worden. Keuken niet echt geschikt om zelf te gaan koken. Bedden zijn prima, schoonmaak is super. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht adembenemend. Zwembad klein maar aangenaam. Oia 's avonds erg druk maar wel gezellig. Let bij uit eten gaan op de prijzen, hoe verder je Oia ingaat hoe duurder. Met de bus moet je eerst naar Firá van daaruit kun je naar de andere plaatsen, en bijv. naar het strand. Niet duur overigens (1,60 euro pp enkele reis naar Firá). Wij gaan nog een keer terug, maar dan naar Kamari of in een ander (luxer) complex bij Oia, en dan huren we ook een auto om wat meer van het eiland te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie locatie en mooi uitzicht!

Dara
27-6-2015

Een leuk appartement op een mooie locatie en een super uitzicht. Je kunt zo de drukte van Oia opzoeken maar als je het zat bent vind je in het appartementencomplex weer de rust. Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar Oia.

Af en toe waren alle ligbedjes bij het zwembad bezet, maar er werd hier niet gedaan aan 'handdoekje leggen' dus als mensen begin van de middag weg gingen dan werd er weer plek vrij gemaakt.

Aan de voorzijde van het appartement heb je een heel mooi uitzicht over het water en ook een mooi aanzicht op Oia.

Er werd elke dag goed schoongemaakt, zowel op de kamers als in het zwembad. Op een dag werden zelfs alle ligbedden geschrobt. Een super service en allemaal heel erg vriendelijk.

Supermarktje zit aan de overkant van de weg waar we elke ochtend vers brood haalden.

Al met al: Een mooi appartement, een goede locatie, super uitzicht en vriendelijke eigenaren!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke rust

Hanny
5-6-2014

De ligging is perfect als je geen probleem hebt met een stukje lopen, wat overigens een prachtige wandeling is hoog langs de kustlijn.

De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers super schoon. Werden iedere dag gepoetst. Voldoende en schone handdoeken.

Het ontbijt is een klein buffet maar wel heerlijk. Mooie zwembaden, en een mooi uitzicht naar de hoofdstad, vulkaaneiland en natuurlijk de mooie zonsondegang. Mooie plek om even tot rust te komen.

Gereisd met partner in mei 2014

Hemels uitzicht

Ton Vermeij
23-3-2014

Wij zijn hier in de meivakantie 2006 geweest maar posten het nu pas (maart 2013). Indertijd waren we nog met 2 volwassenen en 1 baby. Nu tellen we 2 volwassenen en twee jongens van 7 en 8 en dachten we willen wel een keertje terug...Maar de tickets en verblijf kosten je nu 2500 euro en dan heb je nog geen ontbijt gehad. Ik geef toe het is een schitterend uitzicht maar best een flinke uitgave...Griekenland wordt niet goedkoper en de vluchten ook niet...Maar een prima locatie...

Gereisd met jonge kinderen in april 2006

Olympic villas is een prachtige plek met echt een geweldig uitzicht over de Kaldera. Chagrijnige eigenaar maar het complex is zeer schoon en de bedden lagen heerlijk (boxspring). Men wilde ons wegstoppen aan de voorkant van het complex dus we hebben om een upgrade gevraagd en gekregen zodat we bij het hoogst gelegen zwembad konden inchecken. Ik heb het vermoeden dat de eigenaar dit expres doet om extra geld te verdienen... Los daarvan een heerlijke vakantie gehad maar 1,5 week was echt genoeg want er is erg weinig te doen. Voor een korte trip echter een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympic Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympic Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.