Appartement Nissia

9.4Fenomenaal

Griekenland, Cycladen eilanden, Santorini

Op vakantie geweest naar Nissia?

9.4Fenomenaal

5 reviews over Appartement Nissia

• 2019
      9Lotte06-06-2019

Fantastisch!!

Heel erg leuk en mooi appartementen complex, gelijk aan het strand! Wij hadden een studio geboekt, het was klein, maar voor ons tweetjes was het helemaal prima! De kamer werd elke dag schoon gemaakt en ook kregen wij elke dag nieuwe handdoeken enz! Hele lieve, aardige mensen! Ik wil zeker terug naar Santorini en dan zeker weer naar Nissia!

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 10CdB17-05-2019

Fantastisch.

We hadden onverwacht een suite met eigen bubbelbad, gelegen aan het zwembad en met uitzicht op zee. Zeer vriendelijke ontvangst/receptie, uitgebreid ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 2018
      9J.Blokhuis05-06-2018

Fantastisch appartement

Bij aankomst heel hartelijk en vriendelijk welkom. Aangezien wij maar 3 nachten verbleven werd ons door de receptie direct informatie gegeven over enkele mooie bezienswaardigheden en aanbevelingen om te kunnen gaan bezoeken wat ons tijd bespaarde en direct een invulling voor de dagen konden gaan maken. Mooie ligging van het appartement, schoon en ruim. Het ontbijt was aan zee met een geweldig uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Stephanie Helland 13-06-2012

Gezellig!

Mooi typisch Grieks uitziende appartementen van buitenaf. Witte huisjes met platte daken, het zwembad met zicht op zee recht aan de promenade van Kamari. Vanbinnen ook wit met leuke kleuraccenten en zelgemaakte decoraties. De kamers zijn simpel maar mooi. Wij hadden een appartementje met 2 terassjes, eentje in de zon en eentje in de schaduw, wat zeer welkom was! Proper en goede badkamer. De keuken was klein maar voor een lunch in klaar te maken groot genoeg. Er zijn heel veel leuke restaurantjes op de promenade! Het personeel was vriendelijk maar niet opdringerig. En op mijn verjaardag brachten ze me zelfs een stukje taart! Er werd alle dagen schoongemaakt en de lakens werden om de 2 dagen veranderd. Het zwembad is klain maar fijn en met een jacuzzi. Dit is een gezellig hotel aan de promenade, vlak aan het strand. Het enig minpunt zijn de vliegtuigen die overvliegen maar dat heeft mij helemaal niet gestoord en waar je ook bent in Kamari zal je ze zien...

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Peter29-08-2011

Appartementen met leuk zwembad

Appartementen Nissia met uitzicht over zee zijn geweldig. De appartementen in het achter gelegen gebouw hebben weinig of geen uitzicht. De reis werd via touroperator geboekt maar dit betekende dat wij ter plaatse zelf met bijbetaling naar een appartement aan het zwembad zijn verhuisd. Via touroperator was er geen keus. De brochure van genoemde touroperator is in dat opzicht misleidend. Hier geld zeker niet: Je krijgt wat je ziet. Een ingediende klacht werd afgedaan met de mededeling dat terplaatse geen klachtenformulier werd ingevuld. Voor ons geldt na deze ervaring: Nooit meer deze touroperator

Gereisd met vrienden in juni 2011

Appartement Nissia info