Géén boekingskosten

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

6.6VoldoendeScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Mediterranean Royal

• 4Shana12-08-2014

Ergste hotel ooit

De kamers waren ruim maar verouderd, we hadden geen douchegordijn waardoor heel de badkamer telkens we douchten onder water stond. Het ontbijt was verschrikkelijk, we hadden een ruime keuze en op zijn minst lekker eten verwacht maar hier hebben we helaas niets van gezien. De eieren waren niet te eten en het brood leek soms een paar dagen oud. Het avondeten was niet slecht maar helemaal geen 5 sterren waard. Het hotel ligt heel afgelegen, in de boek en op het internet lazen we dat het hotel op 2km van Kamari ligt maar dit klopt helemaal niet. Te voet wandelden we minstens een uur. Prijs/Kwaliteit is dit hotel helemaal niet correct, je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

• 6krissie02-08-2014

lichte ontgoocheling

foto's v santorini deden mij boeken bij touroperator, en kwam als eerste bij dit hotel terecht. Ik vond de prijs vrij groot, ik boekte wel extra zeezicht en all inclusive (is slechts v 10 tot 22u, beperkte keuze, geen lokale coctails inbegrepen) het ontbijt is ondermaats:hardgekookte eieren, spiegelei haast uitgebakken. Dit aangekaart bij personeel,maar wordt niets aangedaan.Het middag- en avondmaal is dan wel weer lekker en gevarieerd. De kamer is ruim maar voorbijgestreefd, slecht functionerende airco(maakt lawaai, precies of t regent) ligbad v 1m10, douchescherm verroest. Personeel is wel vriendelijk. Voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar, en neen, ik ben niet verwend, maar een 5*is dit zeker niet, hooguit een 3,5. Dus zint eer ge begint...er zijn zoveel betere all inclusives voor minder geld. Mits renovaties kan dit hotel zoveel meer waart zijn. In de omgeving is niets te beleven, je moet of auto huren of openb vervoer gebruiken. En om 22u30 valt hier niets meer te beleven

• 6conelis29-06-2014

absoluut geen 5 sterren

Grote kamer, wel proper. Verouderd meubilair. Beloofde sateliet tv is niet aanwezig, wel oud beelbuiske met gestoord beeld. Geen shampoo of zeep. Ligbad is veel te klein. Eten is best lekker en okay! Maar je moet er wel voor naar het andere hotel beach wandelen (4*) Hotel is afgelegen. Uitstapjes moeten met taxi gebeuren. Wel 1 hotelbuske maar betalend (retourticket 8 euro).

• 7marcel15-06-2014

betaalbaar maar slechte verbinding

All in is een light versie maar eten is meer dan ok, het hotel zelf heeft een zeer slechte ligging voor wie met openbaar vervoer het eiland wil verkennen een auto huren is prijselijk en dan ook een aanrader ! Hotel op alle gebied aan renovatie toe ! absoluut geen 5 sterren ! er is aleen een zwembad bar met weinig zitplaatsen en het regent er dan nog binnen en in het hotel is er niks ! Hebben geprobeerd het management over diverse problemen aan te spreken maar kregen geen gehoor... te weinig borden in ontbijtruimte versleten ligstoelen slechte communicatie het personeel doet meer dan zijn best maar kan er ook niks aan verhelpen. Ook de hostess van touroperator niet . Onze verwachtingen waren niet hoog maar hebben ons toch geïrriteerd gevoeld ! maar voor deze goedkopere prijs zie je gelukkig ook het wondermooie Santorini ! Maar dan moet je een auto huren ( vanaf 35 euro ) en dan lukt het wel

• 7romain07-06-2014

zeker geen 5 sterren

afgelegen hotel met vele kleine foutjes ligzetels aan zwembad zijn versleten de wiellen bollen u voorbij meubels op de kamer idem, ontbijtruimte veel te klein u staat in de fille maar een mogelijk om aan drank te komen aan het zwembad van 10 tot10 het eten is niet slecht maar je moet voor middag en avond eten naar ander hotel waar ze dan een keer of vijf de nummer van je kamer vragen en zo kan ik nog wel even doorgaan een pluspunt is de barman georges toffe gast dit hotel is geen aanrader maar santirino is prachtig

• 5Jos VRANCKX07-06-2011

Leuk hotel , spijtig gedoemd om te verdwijnen.

Leuk hotel maar te veel managers waardoor er te weinig "gewoon " personeel is. De formule "All Inclusive" is echt niet van toepassing. De "Showcoocking" NOOIT gezien. Het eten was koud tot lauw.

• 8Joba24-09-2010

Spijtig van de ligging

Het hotel is gelegen naast de landingsbaan van de luchthaven!!!! (5 sterren!!!!) Het ontbijt was er één zonder variatie. Kamers waren proper en de ligging was op het zwembad georiënteerd. Om naar de dichtstbijzijnde stad te gaan waren wij aangewezen op het openbaar vervoer.

• 9Nienke16-09-2010

vriendelijk, netjes, gastvrij

Dit hotel was ons laatste hotel in onze Cycladen Tour. Toen het personeel hoorde dat het onze huwelijksreis betrof kregen we een suite met voor het terras een jacuzzi. Als welkom kregen we bovendien wijn en fruit i.v.m. onze honeymoon. De kamer was erg ruim en had een grote LCD tv. De badkamer had geen bad maar wel een goede douche. Aangezien wij niet all-incl zaten in het hotel en het erg prijzig was om in het hotel te eten zijn wij gewezen op de twee taverna's in de buurt. Hier was het eten prima, alleen betekend het wel dat we in het donker langs de weg of over het strand moesten lopen, dat was iets minder. Er is weinig in de buurt, maar gelukkig wel een mini market. Met het busje van het hotel (welke overigens niet gratis is) zijn we een dagje naar Kamari geweest en daar is natuurlijk wel genoeg te doen.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in het hotel en vonden het echt luxe allemaal.

• 1Donato Feraro16-08-2010

Ti fanno pagare anche l'aria che respiri

E' da pazzi decidere di alloggiare in questo schifo di hotel,a mio giudizio è assurdo aver considerato questa struttura un un cinque stelle. Le mosche fanno da padrone in cima alle vivande esposte,vivande di scarsissima qualità e ripetitive. Persiste una sporcizia invasiva,con questo metodo ti costringono tra l'altro a dover mangiare con il servizio a pagamento. Le camere di ridotta metratura e costantemete sporche,non sono adatte a chi ha pagato, pensando di alloggiare almeno in un hotel a due stelle. Il personale ridottissimo è praticamente assente,per cercare di potersi avvicinare al banco vivande,dato la lunga coda di attesa rimane abbastanza difficile. Non parliamo della poco educazione da parte del personale riservata agli ospitati,concludo,oltre il danno anche la beffa,se volete verificatelo.

• 8Marco20-07-2010

Zalige vakantie!

Ben hier met mijn partner geweest: mooi, verzorgd familiaal hotel met uitstekende service, gelegen in het bruisende Kamari, met toch voldoende rust in het hotel. Voor romantische zielen!

Hotel Mediterranean Royal info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)