Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Royal voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Mediterranean Royal in het Nederlands

Ergste hotel ooit

Shana
12-8-2014

De kamers waren ruim maar verouderd, we hadden geen douchegordijn waardoor heel de badkamer telkens we douchten onder water stond. Het ontbijt was verschrikkelijk, we hadden een ruime keuze en op zijn minst lekker eten verwacht maar hier hebben we helaas niets van gezien. De eieren waren niet te eten en het brood leek soms een paar dagen oud. Het avondeten was niet slecht maar helemaal geen 5 sterren waard. Het hotel ligt heel afgelegen, in de boek en op het internet lazen we dat het hotel op 2km van Kamari ligt maar dit klopt helemaal niet. Te voet wandelden we minstens een uur. Prijs/Kwaliteit is dit hotel helemaal niet correct, je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in juli 2014

lichte ontgoocheling

krissie
2-8-2014

foto's v santorini deden mij boeken bij touroperator, en kwam als eerste bij dit hotel terecht. Ik vond de prijs vrij groot, ik boekte wel extra zeezicht en all inclusive (is slechts v 10 tot 22u, beperkte keuze, geen lokale coctails inbegrepen) het ontbijt is ondermaats:hardgekookte eieren, spiegelei haast uitgebakken. Dit aangekaart bij personeel,maar wordt niets aangedaan.Het middag- en avondmaal is dan wel weer lekker en gevarieerd. De kamer is ruim maar voorbijgestreefd, slecht functionerende airco(maakt lawaai, precies of t regent) ligbad v 1m10, douchescherm verroest. Personeel is wel vriendelijk. Voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar, en neen, ik ben niet verwend, maar een 5*is dit zeker niet, hooguit een 3,5. Dus zint eer ge begint...er zijn zoveel betere all inclusives voor minder geld. Mits renovaties kan dit hotel zoveel meer waart zijn. In de omgeving is niets te beleven, je moet of auto huren of openb vervoer gebruiken. En om 22u30 valt hier niets meer te beleven

Gereisd met partner in juli 2014

absoluut geen 5 sterren

conelis
29-6-2014

Grote kamer, wel proper. Verouderd meubilair. Beloofde sateliet tv is niet aanwezig, wel oud beelbuiske met gestoord beeld. Geen shampoo of zeep. Ligbad is veel te klein. Eten is best lekker en okay! Maar je moet er wel voor naar het andere hotel beach wandelen (4*)

Hotel is afgelegen. Uitstapjes moeten met taxi gebeuren. Wel 1 hotelbuske maar betalend (retourticket 8 euro).

Gereisd met partner in juni 2014

betaalbaar maar slechte verbinding

marcel
15-6-2014

All in is een light versie maar eten is meer dan ok,

het hotel zelf heeft een zeer slechte ligging voor wie met openbaar vervoer het eiland wil verkennen een auto huren is prijselijk en dan ook een aanrader ! Hotel op alle gebied aan renovatie toe ! absoluut geen 5 sterren ! er is aleen een zwembad bar met weinig zitplaatsen en het regent er dan nog binnen en in het hotel is er niks ! Hebben geprobeerd het management over diverse problemen aan te spreken maar kregen geen gehoor... te weinig borden in ontbijtruimte versleten ligstoelen slechte communicatie het personeel doet meer dan zijn best maar kan er ook niks aan verhelpen. Ook de hostess van touroperator niet . Onze verwachtingen waren niet hoog maar hebben ons toch geïrriteerd gevoeld ! maar voor deze goedkopere prijs zie je gelukkig ook het wondermooie Santorini ! Maar dan moet je een auto huren ( vanaf 35 euro ) en dan lukt het wel

Gereisd met partner in mei 2014

zeker geen 5 sterren

romain
7-6-2014

afgelegen hotel met vele kleine foutjes

ligzetels aan zwembad zijn versleten de wiellen bollen u voorbij

meubels op de kamer idem, ontbijtruimte veel te klein u staat in de fille

maar een mogelijk om aan drank te komen aan het zwembad van 10 tot10

het eten is niet slecht maar je moet voor middag en avond eten naar ander hotel waar ze dan een keer of vijf de nummer van je kamer vragen en zo kan ik nog wel even doorgaan een pluspunt is de barman georges

toffe gast dit hotel is geen aanrader maar santirino is prachtig

Gereisd met partner in mei 2014

Leuk hotel maar te veel managers waardoor er te weinig "gewoon " personeel is. De formule "All Inclusive" is echt niet van toepassing.

De "Showcoocking" NOOIT gezien. Het eten was koud tot lauw.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Spijtig van de ligging

Joba
24-9-2010

Het hotel is gelegen naast de landingsbaan van de luchthaven!!!! (5 sterren!!!!)

Het ontbijt was er één zonder variatie.

Kamers waren proper en de ligging was op het zwembad georiënteerd.

Om naar de dichtstbijzijnde stad te gaan waren wij aangewezen op het openbaar vervoer.

Gereisd met partner in september 2010

vriendelijk, netjes, gastvrij

Nienke
16-9-2010

Dit hotel was ons laatste hotel in onze Cycladen Tour. Toen het personeel hoorde dat het onze huwelijksreis betrof kregen we een suite met voor het terras een jacuzzi. Als welkom kregen we bovendien wijn en fruit i.v.m. onze honeymoon. De kamer was erg ruim en had een grote LCD tv. De badkamer had geen bad maar wel een goede douche. Aangezien wij niet all-incl zaten in het hotel en het erg prijzig was om in het hotel te eten zijn wij gewezen op de twee taverna's in de buurt. Hier was het eten prima, alleen betekend het wel dat we in het donker langs de weg of over het strand moesten lopen, dat was iets minder. Er is weinig in de buurt, maar gelukkig wel een mini market. Met het busje van het hotel (welke overigens niet gratis is) zijn we een dagje naar Kamari geweest en daar is natuurlijk wel genoeg te doen.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in het hotel en vonden het echt luxe allemaal.

Gereisd met partner in september 2010

Zalige vakantie!

Marco
20-7-2010

Ben hier met mijn partner geweest: mooi, verzorgd familiaal hotel met uitstekende service, gelegen in het bruisende Kamari, met toch voldoende rust in het hotel. Voor romantische zielen!

Gereisd met partner in mei 2010

Fantastisch hotel

Miekeg
20-7-2010

Ideaal hotel om Santorini te verkennen! Lekker eten, goede service, kortom een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Royal in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.