Géén boekingskosten

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

7.8GoedScore uit 49 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

50 Reviews over Mediterranean Beach

• 9Geukens Ludo18-07-2017

gewoon geweldig voor koppels

we verbleven in een junior sweet kamer prima kamer,het personeel is keivriendelijk van Georgia aan de receptie tot Maria aan de bar en zeker Nico niet vergeten de man die alles probeert op te lossen.We hadden alleen maar ontbijt en dat was prima.Het enige nadeel is dat het centrum van Kamari te ver is om te stappen,best iets huren om er naar toe te rijden en de rest van dit fantastische eiland te ontdekken.

• 9Amath26-05-2017

Excellent sejour

Difficile de trouver des elements negatifs a notre sejour tant tout etait conforme a nos attentes. Le personnel tres a l'écoute, hotel chambre propre et agreable. Superbe piscine (eau de mer) et restauration a la hauteur... En cherchant beaucoup...peit etre que la jeune femme blonde aux cheveux court à l'accueil (dont je ne connais pas le prenom) pourrait etre un peu plus agreable avec ses clients et se rappeler qu'ils sont la pour etre en vacances et qu'ils contribuent en tant que client a son salaire. Heureusement le fort sympathique Nico compense. Et le second point bien moins important , la tv dals la chambre n'a que 3 chaines (2 allemandes et une anglaise) pensez aux français pourtant tres bien représentés parmi la clientèle. Tarifs bar et boisson des 1/2 pensions trop élevés (verre vin blanc standard a 6 euros) Tout le reste nous a convenu parfaitement. Un choix sûr.

• 1Lora17-03-2013

SCHADALIG

Wil je in een hotel zitten waar je kinderen luizen van krijgen, katten die overal lopen: drinken van het zwembad water, komen in je appartement, zitten in de keuken, eetzaal,... (als je klachten hebt over de katten dan doen ze er niks aan) Het eten dat op niet veel trekt, geen animatie, strand is barslecht! Gewoon erg!

• 6Regina25-09-2011

Bijzonder slechte keuken

Heel mooi hotel, goede ligging aan het strand. Maar de keuken is een ramp: koud, slecht eten, altijd hetzelfde, niet verzorgd. Nog nooit mee gemaakt. En klagen kan je vergeten: er is geen maitre restaurant. Uitgaansmogelijkheden in Kamari, op 3 km. een huurwagen (of quad)is een must. Zoniet zit je vast in het hotel. Geen animatie en het bar personeel is niet gehaast om een bestelling te verzorgen. Santorini zelf is een aanrader. Vooral Pyrgos met zijn kleien straatjes, nog niet vergeven van toeristische invloeden (lees winkeltjes). Fira is mooi, maar erg toeristisch. In Oia kennen ze de prijzen. Beste manier om de zon te zien ondergaan is vanop zee. Een uitstap met touroperator met avondeten in de haven van Thirasia is een echte aanrader. Niet goedkoop maar de moeite.

• 8Niels Ivens13-07-2011

Goed hotel, slechte ligging

We zijn er een week begin Juli geweest. Bij aankomst bleek dat we in het andere hotel een kamer kregen omdat Mediterranean Beach vol was. Dit hotel had een ster meer maar de kamer was amper 3 sterren waard. We zijn dit direct gaan aankaarten en ze hebben ons dan ook direct geholpen en de dag nadien kregen we onze gevraagde kamer en een compensatie. De werknemers zijn zeer vriendelijk en het hotel heeft een prachtige ligging aan de zee, alleen is deze zeer afgelegen. Van de nabij gelegen luchthaven heb je nauwelijks last, he ondervind er meer last van wanneer je een bezoekje brengt aan het dichtstbijzijnde dorp, Kamari. Het eten is niet een hoogvlieger en is maar net zijn 4sterren waard. De accommodatie is ronduit prachtig en ook het zwembad is zeer mooi.

• 8Mario Slanzi28-07-2010

"Il compromesso ideale"

Quest'anno per la seconda volta a Santorini e per la seconda volta al Mediterranean Beach che noi abbiamo trovato come il compromesso ideale per il soggiorno in questa stupenda isola. Direttamente sul mare, la piscina e per visitare l'isola scooter, auto o taxi per poi rientrare nella pace dell'hotel.

• 7FAMILIE HERMANS25-07-2010

NOOIT MEER !!!!

Hotel is slecht gelegen (naast landingsbaan,dus veel lawaai) Geen shampo o/d kamer en lavabo wordt niet elke dag gekuist. Elke dag zelfde eten, frieten en spaghetti 2x/dag.Slechte all-inn : enkel witte+rode wijn en lokale Brandy en frisdrank.Wijn was slecht.Op de kamer enkel 1 fles plat water/dag, geen minibar. Ook de eetzaal was dringend aan renovatie toe.Om te eten moet je naar het zusterhotel, dus 300 meter tevoet door de hitte.In de buurt niks te zien, men kan zelfs geen terrasje gaan doen, daarvoor moet je 3 km tevoet naar Kamari of het busje v/h hotel : €3 p/p PER RIT, dus €12 met 2 personen weg en weer!!!! Mensen aub denk even na voor je dit hotel neemt.

• 9Sabine17-06-2010

Zalige vakantie

Het voorgaande is allemaal correct maar wel nuanceerbaar. Het hotel in santorini stijl is ruim en aan het strand, dus met zalig zeebriesje. Ruim zwembad met perfecte t°, niet te druk en voldoende ligstoelen. Problemen met de kamer kan je oplossen via receptie of contact persoon van de touroperator (kamers met zeezicht zijn niet zo ruim en modern als de andere) Hotel is perfect voor oudere koppels en honeymooners, die op zoek zijn naar rust en een paar mooie uitstappen met de hotel shuttle (deze best de dag voordien boeken) of publieke bus. Ben je op zoek naar sport en vertier dan kan je best elders zoeken. Hotel is afgelegen en bar sluit om 22H ook geen animatie of speelgelegenheden voor kinderen. Aangezien er verder niets in de buurt is, is de all in formule nog steeds de beste oplossing. Deze is niet vergelijkbaar met all in formules in andere landen maar toch heb ik er geen spijt van.

• 7Jos03-06-2010

Nooit meer

Dit hotel is geen aanrader voor de ALL-IN formule, ontbijt is redelijk, lunch en diner zijn praktisch hetzelfde maar met een ander sausje gemengd zodat het niet opvalt en als je als eerste of laatste het restaurant binnen komt, de frieten, pasta en rijst zijn bijna koud, dus te vroeg geserveerd op de bain-marie. De kamer was uitstekend evenals het personeel en het zwembad maar ik ga niet meer terug.

• 9Sander en Linda10-01-2010

Geweldig mooi en zeer vriendelijk

Zeker een aanrader. Wij hebben in September 6 bungalows gehuurd voor alle familie en vrienden omdat wij gingen trouwen op Santorini. We hebben erg genoten van de vriendelijkheid en service. Ook het eten was prima en gevarieerd! Elke dag ander vlees en vis en verschillende toetjes (ijs, vers fruit en yoghurt). Helemaal prima! Ook de lunch op onze trouwdag die we daar hebben genoten hebben ze fantastisch verzorgd!!

Hotel Mediterranean Beach info

• Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)