Hotel Mediterranean Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag16°7°
Hotel Mediterranean Beach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

gewoon geweldig voor koppels

Geukens Ludo,
18-7-2017

we verbleven in een junior sweet kamer prima kamer,het personeel is keivriendelijk van Georgia aan de receptie tot Maria aan de bar en zeker Nico niet vergeten de man die alles probeert op te lossen.We hadden alleen maar ontbijt en dat was prima.Het enige nadeel is dat het centrum van Kamari te ver is om te stappen,best iets huren om er naar toe te rijden en de rest van dit fantastische eiland te ontdekken.

Kenmerken

18-7-2017

SCHADALIG

Lora
17-3-2013

Wil je in een hotel zitten waar je kinderen luizen van krijgen, katten die overal lopen: drinken van het zwembad water, komen in je appartement, zitten in de keuken, eetzaal,... (als je klachten hebt over de katten dan doen ze er niks aan) Het eten dat op niet veel trekt, geen animatie, strand is barslecht! Gewoon erg!

Bijzonder slechte keuken

Regina
25-9-2011

Heel mooi hotel, goede ligging aan het strand. Maar de keuken is een ramp: koud, slecht eten, altijd hetzelfde, niet verzorgd. Nog nooit mee gemaakt. En klagen kan je vergeten: er is geen maitre restaurant.

Uitgaansmogelijkheden in Kamari, op 3 km. een huurwagen (of quad)is een must. Zoniet zit je vast in het hotel. Geen animatie en het bar personeel is niet gehaast om een bestelling te verzorgen.

Santorini zelf is een aanrader. Vooral Pyrgos met zijn kleien straatjes, nog niet vergeven van toeristische invloeden (lees winkeltjes). Fira is mooi, maar erg toeristisch. In Oia kennen ze de prijzen. Beste manier om de zon te zien ondergaan is vanop zee. Een uitstap met touroperator met avondeten in de haven van Thirasia is een echte aanrader. Niet goedkoop maar de moeite.

Goed hotel, slechte ligging

Niels Ivens
13-7-2011

We zijn er een week begin Juli geweest. Bij aankomst bleek dat we in het andere hotel een kamer kregen omdat Mediterranean Beach vol was. Dit hotel had een ster meer maar de kamer was amper 3 sterren waard. We zijn dit direct gaan aankaarten en ze hebben ons dan ook direct geholpen en de dag nadien kregen we onze gevraagde kamer en een compensatie. De werknemers zijn zeer vriendelijk en het hotel heeft een prachtige ligging aan de zee, alleen is deze zeer afgelegen. Van de nabij gelegen luchthaven heb je nauwelijks last, he ondervind er meer last van wanneer je een bezoekje brengt aan het dichtstbijzijnde dorp, Kamari. Het eten is niet een hoogvlieger en is maar net zijn 4sterren waard. De accommodatie is ronduit prachtig en ook het zwembad is zeer mooi.

NOOIT MEER !!!!

FAMILIE HERMANS
25-7-2010

Hotel is slecht gelegen (naast landingsbaan,dus veel lawaai) Geen shampo o/d kamer en lavabo wordt niet elke dag gekuist. Elke dag zelfde eten, frieten en spaghetti 2x/dag.Slechte all-inn : enkel witte+rode wijn en lokale Brandy en frisdrank.Wijn was slecht.Op de kamer enkel 1 fles plat water/dag, geen minibar.

Ook de eetzaal was dringend aan renovatie toe.Om te eten moet je naar het zusterhotel, dus 300 meter tevoet door de hitte.In de buurt niks te zien, men kan zelfs geen terrasje gaan doen, daarvoor moet je 3 km tevoet naar Kamari of het busje v/h hotel : €3 p/p PER RIT, dus €12 met 2 personen weg en weer!!!!

Mensen aub denk even na voor je dit hotel neemt.

Zalige vakantie

Sabine
17-6-2010

Het voorgaande is allemaal correct maar wel nuanceerbaar. Het hotel in santorini stijl is ruim en aan het strand, dus met zalig zeebriesje. Ruim zwembad met perfecte t°, niet te druk en voldoende ligstoelen. Problemen met de kamer kan je oplossen via receptie of contact persoon van de touroperator (kamers met zeezicht zijn niet zo ruim en modern als de andere) Hotel is perfect voor oudere koppels en honeymooners, die op zoek zijn naar rust en een paar mooie uitstappen met de hotel shuttle (deze best de dag voordien boeken) of publieke bus. Ben je op zoek naar sport en vertier dan kan je best elders zoeken. Hotel is afgelegen en bar sluit om 22H ook geen animatie of speelgelegenheden voor kinderen. Aangezien er verder niets in de buurt is, is de all in formule nog steeds de beste oplossing. Deze is niet vergelijkbaar met all in formules in andere landen maar toch heb ik er geen spijt van.

Nooit meer

Jos
3-6-2010

Dit hotel is geen aanrader voor de ALL-IN formule, ontbijt is redelijk, lunch en diner zijn praktisch hetzelfde maar met een ander sausje gemengd zodat het niet opvalt en als je als eerste of laatste het restaurant binnen komt, de frieten, pasta en rijst zijn bijna koud, dus te vroeg geserveerd op de bain-marie. De kamer was uitstekend evenals het personeel en het zwembad maar ik ga niet meer terug.

Geweldig mooi en zeer vriendelijk

Sander en Linda
10-1-2010

Zeker een aanrader. Wij hebben in September 6 bungalows gehuurd voor alle familie en vrienden omdat wij gingen trouwen op Santorini. We hebben erg genoten van de vriendelijkheid en service. Ook het eten was prima en gevarieerd! Elke dag ander vlees en vis en verschillende toetjes (ijs, vers fruit en yoghurt). Helemaal prima!

Ook de lunch op onze trouwdag die we daar hebben genoten hebben ze fantastisch verzorgd!!

maximaal 3*

monique
24-9-2009

Tot onze spijt hebben we moeten ondervinden dat de meeste van de vorige commentaren juist zijn.

Het hotel toont op het eerste zicht aardig. De kamers zijn wel verouderd. De badkamer is klein, men kan er niet met twee tegelijk (of zeer moeilijk) in. De douche is beschimmeld en het gordijn kleeft tijdens het douchen tegen je lichaam.

De maaltijden zijn inderdaad teleurstellend, weinig keuze (steeds kip of gehakt en een stoverij, zelden vis en meestal 1, soms twee soorten warme groenten). Zeer gering koud buffet. Op een ganse week all-in twee keer puree en één keer rijst, de rest frieten.

Aan het zwembad is er genoeg plaats.

maximaal 3*waard

Paul
24-9-2009

Het personeel daarentegen is zoals hier reeds vermeld zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan het zwembad voldoende plaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.