Hotel Mathios ***

Hotel Mathios ***

Hotel Mathios

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mathios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mathios in het Nederlands

Het hotel heeft bij ons een zeer slechte indruk achtergelaten. Ten eerste ligt het erg afgelegen , het is ongeveer een 40 minuten lopen naar het strand over een zeer steile weg.En het hotel ligt aan een drukke weg waar de hele dag en nacht verkeer langs gaat. Het ontbijt bestond uit oud brood,oude gekookte eieren die groen waren,kaas zonder smaak en ham uit een blik.

De koffie was ook niet goed.De eigenaar is een geldwolf voor alles moet je extra betalen.Zelfs voor internet,wat toch meestal een service is om dat te geven. Bij het zwembad mocht je geen eigen water drinken want dan kwam er gelijk een ober naar je toe. Een koffie kost 3,50 euro.Wij gaan er nooit meer naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mathios in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mathios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mathios scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.