Hotel MaryBill

Kleine hotelsWeer vandaag21°18°
Hotel MaryBill
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor MaryBill voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel MaryBill in het Nederlands

Klein maar fijn

Claudia
28-1-2018

Het is een kleinschalig complex gelegen aan een doorgaande weg. Op loopafstand van het strand. Wij hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op niet veel. Kamer was klein waarbij het bed bijna de hele ruimte in beslag nam. Het meubilair was gemoderniseerd en veel voor zo'n kleine kamer. Het leek erop of ze alles in de kamer wilde proppen (koelkast, kast, 2 stoelen etc). Badkamer prima. Het ontbijt is goed met een medewerkster die erg waakzaam is op het strak ingerichte buffet en dito tafels. Voldoende keuze en van prima kwaliteit zoals je dat in Griekenland mag verwachten.

2006

Het hotel is goed verzorgd ingericht, zowel de kamers als de openbare ruimtes.

Ontbijt erg eenvoudig, geen extra´s.

Kamers schoon en ruim met mooi balkon.

Prachtig zwembad met ligbedden en parasols, toch op zich geen aanrader voor langer verblijf, omdat het hotel aan de drukke doorgaande weg ligt en er verder in Perissa weinig te beleven valt, er is geen oorspronkelijk centrum, wel geschikt voor korter verblijf en als startpunt van tochten over het eiland Santorini.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MaryBill in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MaryBill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.