Villa Markezinis

VillaKleine hotelsWeer vandaag28°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Markezinis voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Markezinis in het Nederlands

Werkelijk waar geweldig

Rik & Anouk
5-7-2011

Wij zijn 5 nachten geweest in dit hele leuke en mooie hotelletje.

Lekker kleinschalig, mooi zwembad, de stijl van een villa op Ibiza.

Het personeel is helemaal top, ze doen alles voor je, brengen je ontbijt op je balkonnetje en maken heel goed schoon. Elke kamer is anders ingericht en de badkamer is heerlijk met een stortdouche en gewone douche. Voor het geld wat wij betaalden; absoluut 5 hele dikke sterren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Markezinis in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Markezinis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.