Hotel Makarios

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Makarios

• 7Kris15-07-2016

degelijk all inclusive 3-sterren hotel

op 3 min. wandelen van het strand, 10 min. van het centrum van Kamari. Het hotel ligt dichtbij de luchthaven, dus geluid van vliegtuigen. Ik vond het echter niet storend, zoals eigenlijk de meesten in het hotel dit vonden. Kamer was zeer proper (dagelijks gekuist + nieuwe handoeken), de meubels wat gedateerd , de badkamer was klein doch modern gerenoveerd. Het zwembad lag er elke dag proper bij, voldoende ligstoelen. Het eten was vooral de Griekse keuken. Het aanbod was misschien niet zo uitgebreid zoals in een of * hotel, maar het was lekker. Misschien toch iets meer variatie in het salade- en dessertenbuffet. Tot de all inclusive behoorde frisdranken, witte/rode wijn, bier, raki, ouzo, koffie, thee. Ook ijs en toasts behoorde tot de all inclusive. Andere dranken zoals cocktails waren betalend. Geen (kinder)animatie. Personeel ( receptionist, bar, kuisvrouwen, kok,...) was vriendelijk en hulpvaardig. Samengevat: Hotel is zijn 3 sterren waardig, niet meer, niet minder.

• 6Rita07-10-2010

voor mij, beter dan verwacht

ik had er niet veel van verwacht maar is beter meegevallen dan verwacht,als je niet veel eisen stelt valt dit hotel wel mee.Santorini wel heel mooi.

• 5gryp daniel30-09-2010

keren niet meer terug naar dit hotel

hotel makarios en kamers proper eten geen keuze en koud geen dessertbuffet ontbijt was dan nog het beste van de dag drinken zoals metaxia -rode wijn-frappe moesten we zelf betalen ondanks dat we een al-in hadden personeel bar onvriendelijk

• 6Ludo & Chris27-06-2010

Weinig service

De bediening is bijna onbestaande. Er wordt vanuit gegaan dat de toerist zelf alles opschept en ook het gebruikte materiaal op een kar plaatst. Een proper (papieren) tafellaken en het bestek kan je best ook zelf nemen anders zal je vandaag niet meer gegeten hebben. De kamers zijn netjes en worden proper onderhouden. Aan het zwembad wordt verder niets gedaan, de afgevallen bladeren van bomen blijven liggen, de zetels blijven staan zoals ze achtergelaten worden. Het eten is minimaal, een saladebuffet met telkens hetzelfde, enkele hoofdgerechten, een heel beperkt dessert ('s avonds watermeloen en 's middags schijfjes appel en sinaasappel). Een dikke kok (!) die achter zijn schotels staat maar niets doet of niets zegt, alleen maar nors kijkt wat er opgeschept wordt. De all-in is ook beperkt zonder cocktails, zonder aperitief en slechts tot 22:00 uur. In de namiddag ijs en / of croques. Verder gewone dranken.

0 tips over Hotel Makarios

0 vragen over Hotel Makarios

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats