Hotel Maistros Appartementen & Studio's

4 reviews over Hotel Maistros Appartementen & Studio's in het Nederlands

Prachtig hotel

Berry
6-9-2014

Prachtig hotel met een fijn zwembad. Mooi uitzicht.

Alleen jammer wat verder van de stad af maar met de bus gaat dat prima

Goed appartement met mooi zwembad

Dionne
18-6-2013

Dit appartemtenten complex is netjes met een goed verzorgde uitstraling. De eigenaar is in het begin wat zakelijk maar naderhand valt hij reuze mee. Goed ontbijt (sober Grieks) dat je buiten bij het zwembad kunt eten. Kamers zijn redelijk ruim, de bedden zijn wat aan de harde kant. Kamers zijn voorzien van ijskast, tv en airco. Jammer dat er geen kookpitje was voor een kopje koffie...

Het is een hele trip om naar Fira te lopen. Een stijle weg op en het is een ongezellig stuk om te lopen. De taxi brengt je voor 3,5 to 5 euro.

prachtig hotel met prachtig zwembad

J.P.Schot
9-10-2011

hotel ligt in een dal en om ergens naar toe te gaan moet je een vrij steile weg op wat zeker ouderen problemen kan geven. De eigenaar is eventueel wel bereid om met de auto mensen die er problemen hebben naar boven te vervoeren.

2007

Zeer leuk hotel, lekkere ruime kamers

Yvonne Hoogeveen
2-1-2007

Zeer leuk hotel, lekkere ruime kamers.

Met de taxi zit je zo in de stad, lopend is het ongeveer een half uur lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maistros Appartementen & Studio's in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maistros Appartementen & Studio's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.