Géén boekingskosten

• 8Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Lotza's Studios

• 8Emma24-07-2018

Prima studio dichtbij het prachtige Oia.

Een bijzondere studio met aller er op en er aan. Al het nodige was aanwezig. Er lag zelfs een stapeltje Nederlandse boeken voor ons klaar. De studio was erg schoon. Het ontbijt werd elke ochtend om 8 uur naar de kamer gebracht. Een prima ontbijt, wij vinden 8 uur alleen wat vroeg. Een goede ligging t.o.v. Oia (10min. lopen tot aan het begin van de boulevard). Wij hadden het hotel transfer laten regelen van de haven naar de studio (€40 voor 2 personen) en dat was prima. Helaas was er bij aankomst niemand aanwezig waaraan we vragen konden stellen. Alleen iemand die ons hielp met de koffers en ons de sleutel gaf. Deze persoon sprak geen Engels. Het heeft 3(!) dagen geduurd voordat we een receptioniste zagen.

• 7Fam Huizer22-09-2017

Cute hotel, helpful staff, good restaurant.

The bed was uncomfortable, we could feel the springs. Pool area is beautiful but a bit boring, no bar, no music and nobody seemed to talk. Very quiet. Bad wifi. Further from Oía then expected, view a bit disappointing. Taxi from boat very expensive, €30.- We left a day early because we were bored and wanted to spent more time in Kreta.

• 10peter de Klein16-09-2016

fantastisch en verassend

Lotza studio's liggen midden in een authenthiek dorpje. Je kan er vanaf de centrale parkeerplaats alleen lopend door de schitterende straatjes komen. Je verblijft in een grot. Airco overbodig. Iedere dag schone handdoeken en lakens. Het schitterende Oia ligt op loopafstand en na een avondje uit is het geen straf om even terug te lopen. 2 restaurantjes op kruipafstand en nog heel goed betaalbaar. Vooral Meze Meze is heel lekker en fantastisch uitzicht en lieve bediening. Ook heerlijke sfeer bij Santorini Mou op 5 minuten lopen door de kleine straatjes. Een aanrader die naar Santorini wil maar niet tussen de toeristenindustrie van de hoofdstad en Oia wil slapen.

• 8Thijs en Karin16-09-2011

Prima voor een weekje

Leuk complex, schoon en schattig ingericht...Maar wat een drama om dit appartement te vinden..! We hadden een huurauto vanaf de luchthaven, maar de routebeschrijving klopte voor geen meter. We hebben wel 7 keer gevraagd bij locals waar het zich bevind en niemand wist het..Prima appartement, maar het zwembad is niet echt "gezond" naar onze mening. Het chloorgehalte is zo hoog dat t op je longen slaat, vooral als je de whirlpool aanzet...! Qua ligging was het wel prima, echter moet je zeker wel een auto hebben voor strand en diverse plaatsjes.

• 7Rik en Ilona21-08-2011

Tussen de Grieken en toeristen in hoogseizoen

Deze nette traditional cave house geboekt via 'touroperator'. Onze wens: afgelegen appartement met mooi uitzicht en Griekse sfeer. Aangezien het onze huwelijksreis was leek dit nog bijzonderder (en duurder). De 6 cave houses liggen net buiten Oia en zijn bereikbaar via kronkelwegen. Bij aankomst was het anders dan omschreven: de Cave houses (voor ons nr 1) liggen middenin een Griekse woonwijk. Wij keken tegen de Griekse balkonnen op. 's Middags rond 15.00 u. nam daar een Griekse familie plaats terwijl wij daar aten, zonnen en zwommen. Je hebt buiten geen privegedeelte en je moet de zitjes met de andere houses delen. De beheerster hebben we nooit gezien, alleen de schoonmaakster (kon geen Engels). De huisjes zijn wel erg schattig en leuk ingericht. Buiten de cave houses in Oia is het erg toeristisch en druk. De accomodatie en het eiland worden te perfect omschreven bij 'touroperator', waardoor wij helaas andere verwachtingen hadden en een lagere score geven.

Appartement Lotza's Studios info