Appartement Lotza's Studios

Appartement
Appartement Lotza's Studios
8,2

4 reviews over Appartement Lotza's Studios in het Nederlands

Prima studio dichtbij het prachtige Oia.

Emma
24-7-2018

Een bijzondere studio met aller er op en er aan. Al het nodige was aanwezig. Er lag zelfs een stapeltje Nederlandse boeken voor ons klaar. De studio was erg schoon. Het ontbijt werd elke ochtend om 8 uur naar de kamer gebracht. Een prima ontbijt, wij vinden 8 uur alleen wat vroeg. Een goede ligging t.o.v. Oia (10min. lopen tot aan het begin van de boulevard). Wij hadden het hotel transfer laten regelen van de haven naar de studio (€40 voor 2 personen) en dat was prima. Helaas was er bij aankomst niemand aanwezig waaraan we vragen konden stellen. Alleen iemand die ons hielp met de koffers en ons de sleutel gaf. Deze persoon sprak geen Engels. Het heeft 3(!) dagen geduurd voordat we een receptioniste zagen.

fantastisch en verassend

peter de Klein
16-9-2016

Lotza studio's liggen midden in een authenthiek dorpje. Je kan er vanaf de centrale parkeerplaats alleen lopend door de schitterende straatjes komen. Je verblijft in een grot. Airco overbodig. Iedere dag schone handdoeken en lakens. Het schitterende Oia ligt op loopafstand en na een avondje uit is het geen straf om even terug te lopen. 2 restaurantjes op kruipafstand en nog heel goed betaalbaar. Vooral Meze Meze is heel lekker en fantastisch uitzicht en lieve bediening. Ook heerlijke sfeer bij Santorini Mou op 5 minuten lopen door de kleine straatjes. Een aanrader die naar Santorini wil maar niet tussen de toeristenindustrie van de hoofdstad en Oia wil slapen.

Prima voor een weekje

Thijs en Karin
16-9-2011

Leuk complex, schoon en schattig ingericht...Maar wat een drama om dit appartement te vinden..! We hadden een huurauto vanaf de luchthaven, maar de routebeschrijving klopte voor geen meter. We hebben wel 7 keer gevraagd bij locals waar het zich bevind en niemand wist het..Prima appartement, maar het zwembad is niet echt "gezond" naar onze mening. Het chloorgehalte is zo hoog dat t op je longen slaat, vooral als je de whirlpool aanzet...! Qua ligging was het wel prima, echter moet je zeker wel een auto hebben voor strand en diverse plaatsjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Lotza's Studios voor je op een rij gezet:

Tussen de Grieken en toeristen in hoogseizoen

Rik en Ilona
21-8-2011

Deze nette traditional cave house geboekt via 'touroperator'. Onze wens: afgelegen appartement met mooi uitzicht en Griekse sfeer. Aangezien het onze huwelijksreis was leek dit nog bijzonderder (en duurder). De 6 cave houses liggen net buiten Oia en zijn bereikbaar via kronkelwegen. Bij aankomst was het anders dan omschreven: de Cave houses (voor ons nr 1) liggen middenin een Griekse woonwijk. Wij keken tegen de Griekse balkonnen op. 's Middags rond 15.00 u. nam daar een Griekse familie plaats terwijl wij daar aten, zonnen en zwommen. Je hebt buiten geen privegedeelte en je moet de zitjes met de andere houses delen. De beheerster hebben we nooit gezien, alleen de schoonmaakster (kon geen Engels). De huisjes zijn wel erg schattig en leuk ingericht. Buiten de cave houses in Oia is het erg toeristisch en druk. De accomodatie en het eiland worden te perfect omschreven bij 'touroperator', waardoor wij helaas andere verwachtingen hadden en een lagere score geven.

We hebben een aantal aanbieders voor Lotza's Studios voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lotza's Studios in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lotza's Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.