Pension Livadaros

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Pension Livadaros

We hebben een aantal aanbieders voor Livadaros voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Livadaros in het Nederlands

goede prijs-kwaliteit verhouding

fam schobers
20-5-2017

Gezellig klein familiepension. superieur kamers aan de kleine kant maar indien met ontbijt goed te doen. Wel fijn dat er een koelkast in staat. Het was wel allemaal netjes verzorgd. Je moet wel goed ter been zijn want naar de hoofdweg is ongeveer 600 meter omhoog lopen. Na 200 meter ligt er een mini market. Er was een mooi zwembad bij met beperkt aantal ligstoelen.

Bij mooi weer kon je bij het zwembad ontbijten en had je een mooi uitzicht in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Livadaros in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Livadaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.