Hotel La Mer

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

9.3FenomenaalScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over La Mer

• 9Farid Vaca Rueda14-01-2018

Ik wil nog en keer terug gaan

Cocktails, luxe zwembad, rustig en relaxte Spa

• 8Paula10-07-2017

Mooi schoon hotel

Een mooi schoon complex. Hotelkamer is meer dan prima en wordt elke dag top schoongemaakt. Jammer van het "handdoekjesleggen" gedrag bij het zwembad wat wordt toegelaten door het hotel. Wij hadden een honeymoon double kamer met jacuzzi. Zeer vervelend was dat de jacuzzi steeds weer koud was waardoor we elke keer weer opnieuw moesten vragen om deze aan te zetten wat dan weer 8 uur duurde. Je betaalt hier immers een aardig bedrag extra voor en je mag dan verwachten dat je het elk moment kan gebruiken. Het ontbijt is prima en lekker. Er is Live cooking aanwezig die op verzoek crepes, omelet, roerei en spiegeieren maken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is al bij al een beetje overpriced voor wat je krijgt. Zo is de fitness een grote teleurstelling. 1 loopband en een krakkemikkige fiets .

• 9Ingrid15-09-2016

Zeer luxe voor Griekse begrippen!

Als je echt wilt genieten van een heerlijk goed verzorgde vakantie ga je hier naartoe. Zeer welgemeend vriendelijk personeel, gratis handdoekservice, zowel binnen als buiten het hotel. Geen massatoerisme, heel schoon, autoverhuur goed geregeld. Mooie fitnessruimte met toestellen die niet constant bezet zijn. 1 minpuntje: bij de excursie stond niet goed omschreven dat entreekosten van de opgraving nog extra betaald moesten worden, waardoor in verhouding tot het excursiebedrag veel bijbetaald moest worden.

• 8ingridjos31-01-2016

Mooi, rustig gelegen complex vlakbij de boulevard

Complex voelt door de indeling kleinschalig aan. Personeel was erg vriendelijk en wil het je graag naar de zin maken. Uitstekend ontbijtbuffet, heerlijk buiten eten. Eén keer 's avonds in het restaurant gegeten, eten was erg goed. Kamer was niet groot, maar alles wat nodig was was aanwezig. Bed was stevig maar niet te hard. Fijne vakantie gehad!

• 10Michels30-09-2015

The WOUW effect! (Honeymoon)

In mei 2014 getrouwd en onze huwelijksreis ging naar Santorini! We hebben 12 dagen in La Mer gezeten en wij hebben het heerlijk gehad! Super aardig personeel, heerlijk ontbijt met alles er op en er aan iedere ochtend met een glimlach ontvangen! Schitterend aangelegd complex, mooie ruime kamers heerlijke buitenbaden en een binnen-zwembad. Ik denk nog geen 50 meter van het strand en de boulevard. Veel eettentjes en winkeltjes op de boulevard waar je 's avonds lekker kunt eten en genieten van alles om je heen. Nog nooit zo'n fijn hotel mee gemaakt met alleen maar super vriendelijk en aardig personeel! Gewoon een dikke 10 en aanrader voor iedereen!

• 10Anniek27-05-2015

Topvakantie!

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie in dit hotel! Echt super nette schone kamers, eigen terras aan het zwembad. Wat ideaal was met onze dochter van 1jaar. Als ze smiddags ging slapen konden wij heerlijk zwemmen en genieten van t mooie weer! Zeer uitgebreid ontbijt en personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te geven. Bedankt iedereen en vooral George!! (Huur ook echt een auto, er zijn veel mooie plekjes op dit eiland zoals Oia, Fira en het zuiden ook niet vergeten :)

• 9Ron en Brigitte12-05-2015

Top vakantie!

vaak in Griekenland geweest maar wat is dit een mooi hotel met hardwerkenden en zeer lieve an respectvolle mensen.Je voelt je hier nog echt Gast....een aanrader...speciale dank aan de manager George en de bartender Dionisis...l.wat een Toppertje is dat. Zeker voor herhaling vatbaar.....bedankt alle mensen van La Mer

• 9Theo&Gerda22-03-2015

Een geweldig verblijf!

Een fijne, schone, kamer. Van alle gemakken voorzien. Prima ontbijt, aardig personeel. Genoeg leuke eetgelegenheden aan de boulevard waar het altijd gezellig levendig is. Je kunt heel goed met het openbaar vervoer reizen op Santorini.

• 7wendy.weiland23-11-2014

Niet super enthousiast

Omdat alle beoordelingen zo goed waren hadden we er misschien wel teveel van verwacht. Het is een prachtig hotel en de kamers zijn ook super mooi. Het hotel ligt bijna aan de boulevard, die erg lang en mooi is. Wij hadden de pech dat we tegelijk met mensen zaten die daar waarschijnlijk al jaren kwamen en daardoor alle aandacht van het personeel kregen. Het water van het zwembad was echt heel erg koud en het vrouwtje van de welness had er niet veel zin in.

• 9robbos30-09-2014

Topper in Kamari

Niets aan te merken over het personeel, de service, het eten en de ligging, in een woord Fantastisch. Na 5 jaar beginnen er wel wat mankementen zichtbaar te worden in de kamers en de spa, tijd voor groot onderhoud, zodat het weer 5-sterren (griekse begrippen) uitstraalt. De prijs kwaliteit verhouding in het hoogseizoen is dan ook een beetje uit zijn verband.

Hotel La Mer info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)