Appartement Irini's Villa Resort

3.5Onvoldoende

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Irini's Villa Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Irini's Villa Resort

• 6Tom10-11-2013

Voor ons niet meer

Begin September hier geweest. Lesbos is een mooi eiland, waar je heen moet gaan om te relaxen en te eten/drinken, maar niet voor cultuur/natuur. Wat ons betreft was Irini het op eigenlijk alle punten "(net) niet". Het balkon was te klein en had geen uitzicht, de inrichting was simpel en onvolledig (geen afzuigkap, geen pitjes toen we aankwamen, het zeer schaarse servies lag her en der los in de kasten, losse aansluitingen voor lampen uit de muren, douchekop kan je niet ophangen). We hadden een appartement geboekt om af en toe thuis te kunnen eten, maar dat was hier echt niet mogelijk. Het ontbijt was erg eenvoudig (tomaat, feta, kaas, ham, brood, yoghurt, ei en watermeloen) en van zeer matige kwaliteit. De poolbar was dicht, er waren nauwelijks parasollen. De sleutel van de kamer werd onbeheerd op de balie gelaten. Geen goede prijs-kwaliteit. Uiteindelijk ter plaatse omgeboekt; wel erg aardig dat er geen annuleringskosten werden gerekend. Potentie is er, maar veel werk aan de winkel!

0 tips over Appartement Irini's Villa Resort

0 vragen over Appartement Irini's Villa Resort