Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
Hotel Honeymoon Villas Petra & Traditional

We hebben een aantal aanbieders voor Honeymoon Villas Petra & Traditional voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Honeymoon Villas Petra & Traditional in het Nederlands

fantastisch hotel. zeker een aanrader

kees
31-10-2011

Als je tot rust wilt komen in een hotel met die echte griekse uitstraling waar je weer even tot jezelf kan komen. Op nog geen half uur van het vliegveld en met een geweldig uitzicht.

Wij gaan er zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Honeymoon Villas Petra & Traditional in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Honeymoon Villas Petra & Traditional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.