Hotel Hermessterstersterster

87 reviews over Hotel Hermes

• 2019
    10pierre rongen21-09-2019

zeker voor herhaling vatbaar

geweldig hotel prima service geweldig personeel zeker aan de receptie

Gereisd met partner in september 2019

• 10Meme Lai23-08-2019

Fantastisch.

Heel mooi hotel. Mooie tuin aan het zwembad. Mooie en ruime kamers. Heel netjes. Vriendelijk personeel. Lekkere keuken .Alles tip top. Voelden.ons hier echt thuis.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Dallinga18-08-2019

Super!!!!!

We hebben een fantastische vakantie gehad in Hotel Hermes. We zijn 15 dagen geweest. Superaardig personeel, alles in het hotel erg schoon. We hadden inclusief ontbijt, waar niks op aan te merken was. Af en toe geluncht in het hotel. Ook 2 x ‘s avonds gegeten. Was ook goed maar we vonden het leuker om aan de gezellige boulevard te eten. Het is heerlijk aan het zwembad.. lekker rustig. Ook bij het kleinere bad/jacuzzi kon je lekker rustig liggen. Handdoekservice, kluisje, WiFi zijn gratis. Auto hebben we via het hotel gehuurd. We hoefden geen borg te betalen. De dames aan de receptie gaven je allerlei tips over de omgeving. Wij kunnen niks negatiefs op noemen over dit hotel. Het is rustig gelegen en slechts een paar minuten verwijderd van de boulevard. De bushalte is op ongeveer 10 minuten loopafstand. Als we weer naar Santorini zouden gaan dan wordt het zeker weer hotel Hermes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fonny20-07-2019

zeer goed

Al bij de aankomst hadden wij een goed gevoel,vriendelijk aan de receptie,kamers proper dan gaan eten, men stelde ons een menu voor,maar ook kon men kiezen a la carte,wat ik zeer goed vond, ook ik vraagde aan de receptie als zij iemand kende voor verhuur van wagen, dat direct in orde was,wij zijn daar 14 dagen verbleven en heb er geen minuut spijt van gehad

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nils Van Den Briel10-07-2019

Goed hotel met goed personeel

Hotel is rustig gelegen op loopafstand van de strand/winkels/resto. Alles zeer netjes en hygiënische, personeel is super vriendelijk. Onze kamer was ruim en alles was er voor een goede vakantie. Alleen de badkamer zijn aan vernieuwing toe. Ontbijt is basis maar in orde.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Adrianus27-05-2019

Het was top!

Hotel was top. We hadden een standaard kamer maar deze was verrassend ruim en schoon. Heb vaak meer betaald voor minder. Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat we alleen ontbijt hadden. Vind het toch leuker om steeds ergens anders te eten. Maar het ontbijt was prima. Boulevard met veel gezellige restaurants en winkels op loopafstand. Via het hotel een auto gehuurd voor 3 dagen. Echt een aanrader. Zoveel mooie dingen gezien. Het was top!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Ger13-03-2018

Onvergetelijk

Dit zeer goed verzorgd hotel is een paradijs, u wordt hier tot in de nopjes verzorgd. Ontbijt zeer goed. Strand op loop afstand met een zeer leuke boulevard en heerlijke restaurants.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Robin en Esmee26-09-2017

Heerlijk Hotel

Heerlijk rustig hotel met erg vriendelijk personeel. Het hotel ziet er schitterend uit. Mooi restaurant met lekker ontbijtbuffet en genoeg keuze. Ook voor lunch en/of diner kun je hier prima eten! Erg fijn dat het hotel 2 zwembaden heeft: een grotere bij het restaurant en dus met achtergrondmuziek en een kleinere aan de andere kant van het hotel waar het heerlijk rustig is. Kamers zijn helemaal prima. TV is wat klein, maar hebben we toch niet naar gekeken. Ook zijn de douches een beetje wisselend: soms koud met een zachte straal en dan weer warm met een goede harde straal. Dit schijnt te komen doordat er wordt gewerkt met water dat opgewarmd is met zonne-energie en dat dit dan op is.(?) Na 1 a 2 minuten is het water weer warm. De bedden en kussens liggen wel heerlijk en de airco op de kamer is erg fijn. Deze is helemaal zelf in te stellen. De ligging van het hotel is ook perfect: op loopafstand van het strand en drukke boulevard maar gelukkig niet direct er aan waardoor het lekker rustig is. Alles bij elkaar gewoon een heerlijk hotel!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Yolanda14-09-2017

Geweldig

Gastvrij ontvangst, bij aankomst een gratis upgrade naar junior suite incl jacuzzi op eigen terras, heerlijk zwembad, goede ligging tov boulevard en locale busstop. Schone ruime kamer, dagelijks schone handdoeken, gratis badlaken voor t strand, ontbijt is goed en je kunt binnen en buiten zitten met eten. Vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Familie Geerinckx13-08-2017

Gezellig hotel

Een mooi verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel, lekker eten en een rustige ligging. Er zijn géén minpunten aan dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

11 tips over Hotel Hermes

• meca, 25-09-2013

Neem dichte water schoenen mee!!! Op het strand voornamelijk kiezels en grit . Ze ontraden ons om geen scooter of quad te huren ivm gladde wegen.

• Sigrid Bormans, 24-05-2013

Wij hebben iets meer betaald voor een kamer met lateraal zeezicht, dit was dan ook effectief de kamer die te zien was bij de reservatie. Er zijn mooie uitstappen met veel informatie over het eiland, zoals vulkaanbezoek met fijne bootuitstap, Oya, Fira, ... Mogelijkheid om een auto te huren en de mogelijkheid om uitstappen op eigen houtje te doen.

• Harry, 27-10-2013

Dagtocht met touringbus naar Oia, Fira en andere plaatsen. O.a. Vinsanto wijnmakerij bezocht. Andere keer een prachtige boottocht gemaakt in de Caldera naar diverse vulkaaneilanden. Ook een vulkaan beklommen. Aanrader deze boottocht.

3 vragen over Hotel Hermes

• angelique, 07-04-2017

Afstand hotel naar boulevard/supermarkt

Hoe ver lopen is het van het hotel naar de boulevard?

Is er een supermarkt in de buurt van het hotel?

• Ruby tak, 29-12-2016

Kamers

Hallo,gaan in mei naar dit hotel. Zie op de foto's moderne en oude kamerinrichting,zijn alle kamers vernieuwd of alleen de duurdere? Alvast bedankt,Ruby

• Marsyl, 01-11-2011

Rolstoelvriendelijk

Hallo,

Weet iemand of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is? Wij gaan nl met de familie voor een trouwerij en mijn vader is invalide..het is moeilijk om rechtstreeks van hotels antwoord te krijgen vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Alvast bedankt!

Adriaan en Anneke , 04-08-2013

Er is een lift, maar verder heb ik daar eigenlijk niet op gelet.

Hotel Hermes info

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats