Géén boekingskosten

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

9FenomenaalScore uit 82 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

88 Reviews over Hermes

• 9van Boxtel02-10-2021

Perfect!

Santorini is prachtig. Lang getwijfeld of wij aan de Caldera (clif) kant of aan het strand wilde zijn tijdens onze vakantie. Blij dat wij hadden gekozen voor Kamari. Er heerst daar meer badplaats gevoel dan aan de clif zijde. Een lange boulevard met vele restaurants. Bij sommige zelfs tafeltjes op het zwarte strand. Heel romantisch. Het strand is prima. Met de watertaxi in Kamari naar het zwarte zandstrand in Perissa is ook leuk. Pyrgos, Fira en Oia hebben fantastische uitzichten. Excursie met een 3 masterboot was ook geweldig. En dan natuurlijk de zonsondergang in Oia. Prachtig!! Zeker doen.

Dan het hotel Hermes. Prima hotel met mooie aangelegd tuin. Mooi aangekleed. Personeel goed en aardig. Zwembad prima. Klein jacuzzi zwembad ook prima en relaxed. Ontbijt prima. Ik zou niet half pension kiezen. Er zijn immers voldoende restaurants aan elkaar geregen via de strip/boulevard. Airco aanwezig. Wij zouden hier zeker weer boeken.

• 10pierre rongen21-09-2019

zeker voor herhaling vatbaar

geweldig hotel prima service geweldig personeel zeker aan de receptie

• 10Meme Lai23-08-2019

Fantastisch.

Heel mooi hotel. Mooie tuin aan het zwembad. Mooie en ruime kamers. Heel netjes. Vriendelijk personeel. Lekkere keuken .Alles tip top. Voelden.ons hier echt thuis.

• 9Fam. Dallinga18-08-2019

Super!!!!!

We hebben een fantastische vakantie gehad in Hotel Hermes. We zijn 15 dagen geweest. Superaardig personeel, alles in het hotel erg schoon. We hadden inclusief ontbijt, waar niks op aan te merken was. Af en toe geluncht in het hotel. Ook 2 x ‘s avonds gegeten. Was ook goed maar we vonden het leuker om aan de gezellige boulevard te eten. Het is heerlijk aan het zwembad.. lekker rustig. Ook bij het kleinere bad/jacuzzi kon je lekker rustig liggen. Handdoekservice, kluisje, WiFi zijn gratis. Auto hebben we via het hotel gehuurd. We hoefden geen borg te betalen. De dames aan de receptie gaven je allerlei tips over de omgeving. Wij kunnen niks negatiefs op noemen over dit hotel. Het is rustig gelegen en slechts een paar minuten verwijderd van de boulevard. De bushalte is op ongeveer 10 minuten loopafstand. Als we weer naar Santorini zouden gaan dan wordt het zeker weer hotel Hermes.

• 10Fonny20-07-2019

zeer goed

Al bij de aankomst hadden wij een goed gevoel,vriendelijk aan de receptie,kamers proper dan gaan eten, men stelde ons een menu voor,maar ook kon men kiezen a la carte,wat ik zeer goed vond, ook ik vraagde aan de receptie als zij iemand kende voor verhuur van wagen, dat direct in orde was,wij zijn daar 14 dagen verbleven en heb er geen minuut spijt van gehad

• 8Nils Van Den Briel10-07-2019

Goed hotel met goed personeel

Hotel is rustig gelegen op loopafstand van de strand/winkels/resto. Alles zeer netjes en hygiënische, personeel is super vriendelijk. Onze kamer was ruim en alles was er voor een goede vakantie. Alleen de badkamer zijn aan vernieuwing toe. Ontbijt is basis maar in orde.

• 9Adrianus27-05-2019

Het was top!

Hotel was top. We hadden een standaard kamer maar deze was verrassend ruim en schoon. Heb vaak meer betaald voor minder. Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat we alleen ontbijt hadden. Vind het toch leuker om steeds ergens anders te eten. Maar het ontbijt was prima. Boulevard met veel gezellige restaurants en winkels op loopafstand. Via het hotel een auto gehuurd voor 3 dagen. Echt een aanrader. Zoveel mooie dingen gezien. Het was top!

• 9Ger13-03-2018

Onvergetelijk

Dit zeer goed verzorgd hotel is een paradijs, u wordt hier tot in de nopjes verzorgd. Ontbijt zeer goed. Strand op loop afstand met een zeer leuke boulevard en heerlijke restaurants.

• 10Robin en Esmee26-09-2017

Heerlijk Hotel

Heerlijk rustig hotel met erg vriendelijk personeel. Het hotel ziet er schitterend uit. Mooi restaurant met lekker ontbijtbuffet en genoeg keuze. Ook voor lunch en/of diner kun je hier prima eten! Erg fijn dat het hotel 2 zwembaden heeft: een grotere bij het restaurant en dus met achtergrondmuziek en een kleinere aan de andere kant van het hotel waar het heerlijk rustig is. Kamers zijn helemaal prima. TV is wat klein, maar hebben we toch niet naar gekeken. Ook zijn de douches een beetje wisselend: soms koud met een zachte straal en dan weer warm met een goede harde straal. Dit schijnt te komen doordat er wordt gewerkt met water dat opgewarmd is met zonne-energie en dat dit dan op is.(?) Na 1 a 2 minuten is het water weer warm. De bedden en kussens liggen wel heerlijk en de airco op de kamer is erg fijn. Deze is helemaal zelf in te stellen. De ligging van het hotel is ook perfect: op loopafstand van het strand en drukke boulevard maar gelukkig niet direct er aan waardoor het lekker rustig is. Alles bij elkaar gewoon een heerlijk hotel!

• 9Yolanda14-09-2017

Geweldig

Gastvrij ontvangst, bij aankomst een gratis upgrade naar junior suite incl jacuzzi op eigen terras, heerlijk zwembad, goede ligging tov boulevard en locale busstop. Schone ruime kamer, dagelijks schone handdoeken, gratis badlaken voor t strand, ontbijt is goed en je kunt binnen en buiten zitten met eten. Vriendelijke mensen.

Hotel Hermes info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne