Hotel Hermes

9,1

Laatste review

Ger,
13-3-2018

Dit zeer goed verzorgd hotel is een paradijs, u wordt hier tot in de nopjes verzorgd. Ontbijt zeer goed. Strand op loop afstand met een zeer leuke boulevard en heerlijke restaurants.

Kenmerken

13-3-2018

Heerlijk Hotel

Robin en Esmee,
26-9-2017

Heerlijk rustig hotel met erg vriendelijk personeel. Het hotel ziet er schitterend uit. Mooi restaurant met lekker ontbijtbuffet en genoeg keuze. Ook voor lunch en/of diner kun je hier prima eten! Erg fijn dat het hotel 2 zwembaden heeft: een grotere bij het restaurant en dus met achtergrondmuziek en een kleinere aan de andere kant van het hotel waar het heerlijk rustig is. Kamers zijn helemaal prima. TV is wat klein, maar hebben we toch niet naar gekeken. Ook zijn de douches een beetje wisselend: soms koud met een zachte straal en dan weer warm met een goede harde straal. Dit schijnt te komen doordat er wordt gewerkt met water dat opgewarmd is met zonne-energie en dat dit dan op is.(?) Na 1 a 2 minuten is het water weer warm. De bedden en kussens liggen wel heerlijk en de airco op de kamer is erg fijn. Deze is helemaal zelf in te stellen. De ligging van het hotel is ook perfect: op loopafstand van het strand en drukke boulevard maar gelukkig niet direct er aan waardoor het lekker rustig is. Alles bij elkaar gewoon een heerlijk hotel!

Geweldig

Yolanda,
14-9-2017

Gastvrij ontvangst, bij aankomst een gratis upgrade naar junior suite incl jacuzzi op eigen terras, heerlijk zwembad, goede ligging tov boulevard en locale busstop. Schone ruime kamer, dagelijks schone handdoeken, gratis badlaken voor t strand, ontbijt is goed en je kunt binnen en buiten zitten met eten. Vriendelijke mensen.

Gezellig hotel

Familie Geerinckx,
13-8-2017

Een mooi verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel, lekker eten en een rustige ligging.

Er zijn géén minpunten aan dit hotel!

Aanrader!!

vanLeeuwen,
21-6-2017

Goede rustige locatie!

Super aardig personeel!

Super relaxt

Ilona,
3-6-2017

Fijn, mooi, schoon en rustig gelegen hotel. Wij hadden een iets verouderde kamer, tenminste de badkamer was wat gedateerd, maar het was schoon en dat is het belangrijkst. Zwembad was prima en de ligstoelen ook. Lekker gegeten in het restaurant!

Prima ligging, vlakbij de boulevard en het strand. Aanrader is het openlicht theater, ongeveer 15 minuten lopen. Echt leuk om naar toe te gaan. Idem voor de hoofdstad Fira, ook zeker een bezoekje waard!

Petra,
30-5-2017

Zaaalig hotel, fijne mensen leren kennen. Heerlijk eten .

Mooie omgeving. Wij gn binnen 2 jaar terug

Ann Nicole en Petra

Prima hotel

Lux_Tourist,
12-5-2017

Prima hotel in Kamari. Goed alternatief voor het drukke en dure Oia.

Personeel vriendelijk en gastvrij.

Het vliegveld is vlakbij, de vliegtuigen komen dus heel laag over. Misschien een minpunt voor sommigen, maar verder geen overlast.

Geweldig

Antoinette Lobert,
14-4-2017

Alles was bij ons naar wens ..Niet groot..Leuke Entertainment en hele vriendelijke mensen en bediening.

Goed ontbijt en diner en alles was op loopafstand in vanaf deze accommodatie.

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Jeanette,
5-3-2017

Alles aan dit hotel was super, het personeel deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt was super....keurig nette kamers fijne bedden, hele nette badkamer. Iedere dag schone handdoeken.

Aan het zwembad, een gezellige bar. Zeker de moeite waard om naar dit hotel te gaan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.