Hotel Galini

Kleine hotelsWeer vandaag21°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Galini voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Galini in het Nederlands

Alleenreizend

Heerlijk goedkoop hotelletje

Marie-Chantal Pluim-Zijlstra
18-3-2011

Oia, heerlijk gezellig toeristisch stadje op de rotsen met zijn prachtige woningen.

Aan de rand op 5 minuutjes lopen hiervan zit dit fijne rustige hotelletje met zwembad, zitjes en uitzicht op de vlakte. Ik had een 1 persoonskamer beneden met eigen zitje en het was er heerlijk rustig. En dat is bijzonder voor zo'n levendig stadje. Eigenaresse is Frans en vriendelijk maar zoekt niet veel contact. Eigenaar is Grieks en gezellig. Ik herriner mij dat ik maar 15e pnpp betaalde, hiervoor kreeg ik geen ontbijt, dit was aan de prijzige kant. Het zwembad was fijn maar klein. Toen er 2 kinderen een keer in speelde mocht dat niet van de eigenaar, ze deden wat druk, maar het was wat overdreven, daardoor zal ik niet heel snel met grotere kinderen hier naar toe gaan, met babytjes is prima door de centrale plek en de rust. Ze hebben ook apartementjes.

Bij dit hotel had was meer sociale controle mogen zijn, er werd eigenlijk niet naar je omgekeken of je er nog wel was en of het goed ging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galini in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.