Hotel Epavlis

5 reviews over Hotel Epavlis in het Nederlands

Formidabel uitzicht

Basg
1-7-2018

Net hotel met formidabel uitzicht op zee. Dichtbij, maar ook weer niet te dichtbij de boulevard en het strand. Mooie kamers, niet al te groot, maar wel keurig schoon. Airco inbegrepen. Prima ontbijt met iedere dag iets bijzonders. Klein maar net zwembad, met helaas wel handdoekleggers ‘s morgens vroeg. Wel een klimmetje ernaar toe, maar daardoor mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in juni 2018

rustig gelegen goed hotel in Kamari

Niek
26-5-2018

2 weken in mei 2018 geweest. We hadden een kamer met jacuzzi en zeezicht geboekt. Eerst een kamer gekregen met uitzicht op een bouwlocatie met schuin in de verte zee in zicht. Volgende dag meteen geclaimd een toen een andere kamer met mooi zeezicht gekregen. Als je een kamer zonder zeezicht boekt heb je niet altijd een mooi uitzicht. Ontbijt redelijk goed in engelse Stijl. Service rond het zwembad en bar is prima( drank en lunch) en zeer klantvriendelijk. Omgeving wordt goed schoon gehouden . Kamer worden redelijk schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken. Hotel ligt 150 meter van zee, aan begin van de “boulevard”. Wel een venijnig klimmetje. 2 weken verblijf is te lang. Huur een auto voor een dag en je kunt het hele eiland zien. Ga met de bus naar Fira. Komt 1,80 euro. Santorini is gemiddeld iets duurder t.o.v. Nederland met alles. Kamari is de enige levendige plaats met een lang Zand/kiezelstrand

Gereisd Met partner in mei 2018

matig

yolanda
24-6-2017

hotel is goed, niet geschikt voor ouderen 75 treden voor op kamer te zijn. boek geen halfpension want je eet in plaatselijke restaurants voor mensen met glutenallergie niet het geschikte hotel want ze doen er vrij moeilijk over. personeel kan wat vriendelijker verder is er s' avonds geen animatie iedereen gaat naar kamer of naar dorp zelf . Uitzicht is mooi ontbijt is goed maar sober geen broodjes

Gereisd Met vrienden in mei 2017

leuke uitvalsbasis

Erik Leuning
27-6-2009

Prima, kleinschalig hotel. Op korte loopafstand van de boulevard met de terrassen en de restaurants. Bushalte naar Fira, vanwaar de bussen naar de andere plaatsen op het eiland vertrekken, om de hoek. Kamer niet bijzonder en uitzicht op muur van de kamer voor ons. Ontbijtbuffet simpel, doch toereikend. Mogelijkheid om buiten te ontbijten. Hotel verder erg rustig en ontspannen; vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke rustige, kleinschalige uitvalsbasis

E.J. Leuning
25-6-2009

Prima hotel. Ietwat afgelegen van de boulevard, maar binnen 10 minuten ben je lopend aan het strand. Veel restaurants in de directe omgeving en ook de bushalte is om de hoek.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Epavlis in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Epavlis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.