Appartement El Mar

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement El Mar voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 9 reviews

0Tonen op kaart

9 Reviews over El Mar

• 2dick26-09-2017

nooit nooit meer

kwamen 21-09 aan. appartement wat we kregen, daar stonk het zo, dat we alle drie hoofdpijn kregen. receptie en touroperator gaven niet thuis. s'avonds nog geweest op de kamer was onverantwoord om er te slapen. receptie vond in eens wel, nadat ze gebeld waren door iemand van een andere bar dat de lucht raar was, en we moesten wachten. ze rende weg. we moesten het maar uitzoeken. we konden er echt niet slapen, want of we dan de ochtend erna nog zouden leven was een vraag. nacht doorgebracht in een hotelkamer, touroperator deed niks. in de ochtend mochten we naar een ander appartement. en we hadden de pech dat we daar 2 nachten last hadden van de buren tot 3 u. gewone thee was er niet, vraag je dat, we gaan toch dicht. vlekken in de lakens. nee bar en bar slecht.

• 4monique21-09-2017

Nooit meer.

Maakte met mijn man en zoon van 22 jaar een trip van Mykonos,Paros, Naxos en als laatste Santorini el mar appartementen. Bij de voorgaande verblijven, prima uitzichten en ieder eigen slaapkamer. Tot onze grote schrik bij el mar dus niet. Ja je slaapt in een kamer gescheiden door een muur. Uitzicht op andere gebouwen of bouwval. Nee nooit meer....bijna gillend naar huis.

• 9Hilda02-09-2017

Fantastische vakantie gehad in Santorini

Ik vind het een aanrader prachtige vakantie gehad en natuurlijk zijn er wat min puntjes maar wegen niet af voor wat je daar allemaal voor krijgt . Goede bedden mooie ruime kamer de douch kan wat groter prima ontbijt mooie strandbedden aan zee en zwembad vriendelijk personeel . De ligging is prachtig bij het zwembad kijk je zo over de zee het terras ligt tussen de zee en het zwembad waar je s,morgens heerlijk kunt ontbijten restaurant,s op loop afstand ik zeg doen.

• 8Bennie Arling25-08-2017

Een fantasische 11 dagen mogen genieten aan het strand van kamari. Het appartementencomplex ligt er zeer netjes bij en de kamers zijn ruim en schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt. Wel simpel maar functioneel ingericht. Bedden zijn goed. Ligging is prima. Zwembad is klein maar functioneel. Mooie veranda aan het strand waaronder je fijn kunt vertoeven en smorgens heerlijk kunt ontbijten. Het onbijt zelf is prima en divers. Omgeving is prachtig. De strandstoelen op het stukje strand wat El Mar in gebruik heeft zijn gratis. Tevens ook kluisboxen die gratis zijn. Bediening zowel op het strand en aan het zwembad. Het operationele personeel zoals het meisje achter de receptie, de schoonmaaksters en het horeca personeel zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De enige kritische noot die we hebben is de beide eigenaren die de hele dag met een zuur gezicht rondlopen en je geen blik waardig gunnen. Een prachtige tijd gehad op Santorini.

• 4Familie Buis15-08-2017

Klein appartement, niet klantvriendelijk

Mooi gelegen appartementencomplex aan de boulevard van Kamari. Appartementen waren klein maar netjes, wel erg laag plafond (2.00 meter) Keuken slecht ingericht, appartement van onze dochters had wel n dubbele kookplaat maar geen pannen, ons appartement had alleen n tosti-ijzer. Verder bijzonder klantonvriendelijke receptie, absoluut niet de bekende en verwachte hospitality. Voorbeeld; op n laken was n mascaravlek ontstaan (welkom in de wereld van puberdochters). Dit laken werd in rekening gebracht. omdat dit er volgens de receptioniste niet uit zou gaan. Erg onbeschoft te woord gestaan, men dreigde zelfs de politie er bij te halen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. De hostess van de touroperator heeft nog getracht te bemiddelen, maar ook dit lukte niet (manager gooide bij haar onbeschoft 'de hoorn op de haak').

• 9Coby Hovestad10-07-2016

Prima appartement

Wij hebben een uistekende tijd gehad in El Mar, prima complex. Wij hadden een groot appartement en een mooi groot balkon. Badkamer niet modern maar goed te doen. De waterdruk was soms wel helemaal weg maar ja dat kan gebeuren in Griekenland. De ligging ook prima aan de boulevard met heel veel terrassen. Kamari is ook prima en gezellig. Al met al een mooie tijd op het mooie eiland Santorini.

• 9Marcel26-06-2016

Goede accommodatie.

Niet terecht de vorige recensies. Ziet er allemaal prima uit. Goede bedden en fantastische ligging. Goede airco maar tijdens de spits mag de douchedruk wel wat hoger. Elke dag schone handdoeken en gratis ligbedden met parasol bij zwembad en strand. Kom zeker terug.

• 5Kees Houtepen11-08-2011

dit nooit meer

wel een schoon appartement , maar een zeer kleine gedateerde stinkende badkamer. Wel goede bedden en goed werkende airco .Ik zou hier nooit meer naar toe gaan .

• 5Kees Houtepen11-08-2011

Dit nooit meer

Appartementen wel schoon , maar zeer kleine en zeer gedateerde badkamer. Wel goede bedden en een goed werkende airco

Appartement El Mar info

Veilig betalen met