Hotel El Greco

9 reviews over Hotel El Greco in het Nederlands

Mooi hotel

Hans Middelkoop
24-5-2016

Bij aankomst lagen er nog haren in de badkamer en was de vloer niet schoon. Dit is de volgende dag gecorrigeerd. Verder een prima hotel. Aardig personeel. Ontbijt was goed. Smart huren via Sixt en Santorini ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2016

Goed en mooi hotel, goed onderhouden en overzichtelijk ingedeeld. Mooie kamers en mooie zwembaden. Ook hier weer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel ligt op zo'n 400 meter van een supermarkt en zo'n 600 meter van het mooie en levendige Thera.

Gereisd met partner in mei 2013

Mooi, goed gelegen hotel

Spiros
27-9-2014

Ik was voor de 3e keer in Santorini. 2 maal in Aegan Plaza in Kamari en nu in El Greco in Fira. Het hotel El Greco is heel goed gelegen, op 10 minuutjes van Fira. De kamers zijn sober, maar zeer modern. Uitgestrekt terrein met 5 zwembaden waarrond verschillende complexen gebouwd zijn. Is uitgestrekt, maar niet druk. Zeer proper complex. Alle dagen verse handdoeken ook al waren die niet gebruikt. Het personeel is zeer vriendelijk! Het ontbijt is op zijn Grieks, dus geen pistolets of verschillende broodjes, maar wel uitgebreid. Half pension is wel niet echt aan te raden. Voor 1 of 2 avonden valt dat wel mee, maar er zijn zoveel mogelijkheden in Fira met uitzicht op de prachtige caldera.

Gereisd anders in september 2014

een topper

Cordier Luc
3-6-2012

Hebben hier 5 nachten gelogeerd na in hotel Vulcano View te zijn gaan lopen. De dames aan de balie hebben ons enorm geholpen bij het veranderen van hotel. Zo behulpzaam personeel vind je maar zelden .

Het hotel is goed gelegen vlak bij Fira (15 minuten) en heeft een mooi zicht op de caldera aan de voorkant en op de oostkust aan de achterzijde. De kamer zijn zeer net en ruim. Wij kregen zelfs een grotere kamer zonder opleg. Elke dag lagen er propere handdoeken in de kamer. Verder zijn er 5 zwembaden en 2 bubbelbaden met genoeg ligstoelen en parasols.

Als ik toch een minpuntje moet geven is het ontbijt. Er waren geen verschillende broodjes 's morgens.

Verder is dit hotel een topper.

Prachtige lokatie ! !

Moyson Danny
3-6-2012

Hotel El Greco is een zeer verzorgt en rustig hotel

Goede gelegen voor wandelingen en uitstappen over het eiland santorini

Busverbinding op 10 min stappen in fira

Voor de zonsondergang hoef je zich niet te verplaatsen.

Ontbijd is goed maar iedere dag het zelfde.

Zeker een aanrader!!!

Ravier Dario
1-6-2012

Alles wat men voor een vakantie wenst is aanwezig. Op 10' wandelen van Fira. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2012

Mooi hotel met goede ligging

A.
23-6-2011

Groot hotelcomplex bestaande uit diverse gebouwen en een viertal zwembaden. Geen hoogbouw (begane grond + 1 etage en derhalve geen liften). Aan de voorkant zicht op de caldera, aande achterzijde zie je de zee aan de andere kant. Service is goed, evenals de kwaliteit van het eten. Diner niet te veel keuze (geen soep, weinig fruit, geen toetjes, zoals ijs bijv.) Complex wordt goed schoongehouden; elke dag ook nieuwe handdoeken. Goede ligging; ca.10 minuten lopen naar centrum Fira en centrale busstation). Van daaruit naar het prachtige Oja voor slechts €.1,30. Fira en Oja zijn geweldig met een ongeevenaard panorama. Santorini is een klein eiland en in een week heb je alles wel gezien. Het publiek komt vanover de hele wereld en Santorini wordt dagelijks door vele cruiseschepen aangedaan.

Gereisd met partner in juni 2011

Heel mooi hotel

Tatiana Oud
22-6-2011

Een week vertoeft boven op de Caldera op 15 minuten lopen van het centrum van Fira. Geweldig mooi uitzicht vanaf de voorzijde van het hotel. De meeste kamers kijken uit naar de niet-Caldera kant maar zeker de moeite waard. Het hotel is net een klein dorpje. Personeel heel vriendelijk. Het hotel werd veel gebruikt voor 1 of 2 overnachtingen. Dus de nationaliteiten verschilden veel. Bij het zwembad werden wel bedjes gereserveerd maar er waren altijd nog genoeg over. De meeste mensen gaan toch het eiland verkennen via een excursie, per auto of quad etc. Eten in Fira is goed te doen alleen niet op de Caldera. Zelf vonden wij het restaurant Kapari (op de hoofdweg) zeer culinair voor een zeer goede prijs. Gemiddeld met 2 personen incl. wijn ca 25-35 Euro ( 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht). Eilandtour met Maggie was ook heel leuk. Op eigen gelegenheid naar Oia is beter te doen dan georganiseerd daar je dan meer tijd hebt. Bussen moetenom 21.00 uur dorp verlaten.

Gereisd met partner in juni 2011

Prima voor een heerlijke vakantie

zebregs
17-6-2011

Mooi schoon hotel, vriendelijk personeel,goede maaltijd. Helaas 'smorgens geen verschillende broodjes. Vooral Engels ontbijt. De ligging is vlakbij het centrum Fira, en uitzicht op de vulkaan. Erg mooi!

Gereisd met partner in mei 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Greco in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.