Appartement Caldera Lilium

7 reviews over Appartement Caldera Lilium in het Nederlands

prachtig gelegen

dejaghere
8-10-2014

ongelooflijk uitzicht en elke avond mooie zonsondergang vanuit de kamer !!!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooi hotel

stefenkelly
25-9-2013

De tweede week van onze Honeymoon hier verbleven, na het relaxte Paros , was Santorini, vooral de stad Fira, even wennen, drukke bedoening, vooral wanneer een een cruiseschip aangemeerd lag (dagelijks). Echter over dit hotel kunnen wij niet klagen, receptioniste was SUPER vriendelijk. Nadeel vonden wij de lange (2.6km hoewel wij graag wandelen) maar vooral saaie weg naar Fira stad.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met een uniek uitzicht!

Nannouchka
25-8-2009

Hotel met een schitterend uitzicht over de caldera. De zonsondergang is er prachtig waardoor je niet eens naar het -veel te drukke- Oia moet tijdens de zonsondergang. Het ontbijt is eerder eenvoudig maar lekker. Het hotel is heerlijk rustig. Nadeel: Caldera Lilium is gelegen langs een heel drukke hoofdweg en ligt ongeveer 3 km van de hoofdstad Fira waardoor eigen vervoer (bv. een quad) een aanrader is. Santorini is een prachtig Grieks eiland, maar jammergenoeg eigenlijk veel te druk in de maand augustus. Algemene beoordeling: een heel mooi hotel met een uitzicht zoals je het vindt op de postkaartjes, een vlotte bediening en een hotel zijn geld waard. Tip: vraag naar een kamer met balkon. Caldera Lilium is zijn sterren waard, enkel het ontbijtbuffet kan zeker en vast beter; geluk maakt het uizicht vanaf je ontbijttafeltje veel goed!

Gereisd Anders in augustus 2009

2007

Geweldig complex met zwembad en prachtig uitzicht, 2 km is

Griekenland is geweldig !!!
15-9-2007

Geweldig complex met zwembad en prachtig uitzicht, ongeveer 2 km van Fira. Huurauto is aan te raden. Mooie ruime kamers. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker. De overige snacks/maaltijden zijn ook van goede kwaliteit. Wel van NL-prijs niveau. Voor 'Griekse prijzen' kun je beter naar de andere kant van het eiland (bijv. Kamari)gaan. Kortom voor een luxe,relaxte vakantie is Caldera Lilium een absolute aanrader !!!

Gereisd Met partner in september 2007

Vandaag teruggekomen en het was in een woord was heel was

vakantiegangers uit Brabant
17-5-2007

Vandaag teruggekomen en het was in een woord geweldig!! Service was heel goed, ontbijt was ook erg goed. Lekkere minicroissantjes, broodjes, harde broodjes, div. soorten beleg..etc.etc. Dagelijks schone handdoeken en ook dagelijks wordt het app. schoongemaakt. Je hebt inderdaad wel een autootje nodig of ander vervoer wil je wat zien van de omgeving. Makkelijke schoenen meenemen...zeker OOK als je gaat shoppen in Oia of Fira. Veel trappen en ongelijke stenen, wat het lopen op eventueel hakjes, heel erg ongemakkelijk maakt.Prachtige zonsondergang, ook vanuit het appartement. Al met al wederom een zeer geslaagde vakantie, wat zeker voor herhaling vatbaar is!!

Gereisd Anders in mei 2007
2004

Wij zaten in een heel mooi twee kamer appartement op de 1e

Wilma
13-9-2004

Wij zaten in een heel mooi twee kamer appartement op de 1e verdeping, vanwaar adembenemend uitzicht over Caldera. Appartement werd dagelijks goed schoongemaakt. Ontbijtbuffet was prima, met terras aan Caldera. Ligt circa 2 km van Fira aan hoofdweg, vrij centraal op het eiland. Eigen vervoer d.m.v. scooter of auto is aan te raden.

Gereisd Anders in Mon Sep 13 2004 17:36:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige ingerichte ruime appartementen met fantastisch

Marjolein Klaver
4-8-2004

Prachtige ingerichte ruime appartementen met fantastisch uitzicht. De ondergaande zon is adembenemend mooi!! Bedden liggen erg hard. Elke dag werd er schoongemaakt, schone lakens. Heerlijk rustig appartement.

Gereisd Anders in Wed Aug 04 2004 11:27:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caldera Lilium in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caldera Lilium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.