Hotel Boat Housesterster

Griekenland, Cycladen eilanden, Santorini

8Fantastisch

15 reviews over Hotel Boat House

• 8T. Hendriks25-08-2008

Goed hotel met prima ligging

The Boathouse is een prima hotel met een goede ligging aan de boulevard.Even uitleg: er is een restaurant genaamd Boathouse, daarnaast heb je een hotel genaamd Arion en daarnaast heb je een hotel genaamd Boathouse. Het strand van Kamari is te heet en er zijn te veel stenen om op te lopen. Daarbij komt dat je heel moeilijk de zee inkomt vanwege de gladde stenen. Dat is zelfs levensgevaarlijk als het waait en er golven zijn.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8hilde05-06-2008

Zijn pas terug van hotel Boat House, heel tof hotelletje,vriendelijk personeel.Ontbijt was ok, niet al te uitgebreid, maar wel voldoende en lekker. Kamers zijn heel gewoon en netjes,lakens en handdoeken worden tijdig verschoond. Badkamer is wel aan wat vernieuwing toe,douche is heel oud en het water van de afloop komt via een roostertje in de vloer omhoog, dus als je uit de douche komt sta je met je voeten altijd in het nat. Airco werkte niet, frigo daarentegen werkte heel goed.Verder wel heel leuk hotel, heel goede ligging, op het einde van de wandelpromenade, het is er ook heel rustig want er mogen geen auto's rijden. Hebben een hele fijne week gehad, Santorini is een prachtig eiland... Ga zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2008

• 10sonja en dave19-02-2008

wij komen nu al 10 jaar elk jaar soms 2 maal per jaar naar arion bay, elias de baas is een hele goede vriend van ons geworden,en we zijn er echt al kind aan huis, hebben daar al verschillende vrienden gemaakt die er ook weer elk jaar opnieuw zijn , éénmaal je dar geweest bent ,wil je nergens anders nog,de vriendelijkheid, het ontbijt, de leutte dat we daar al gemaakt hebben,niets kan daar tegenop

Gereisd met partner in februari 2008

• 9susan18-10-2007

Wij zijn er in juli geweest met de kinderen. Het was echt super, zeer vriendelijk personeel. Werden door de eigenaar gehaald en 6 dagen later weer gebracht naar de ferry! Gatis.Eenvoudige kamer maar meer heb je ook niet nodig op zo'n toplokatie!! Zeer zeker een aanrader.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8René en Hannie03-09-2007

BoatHouse heet tegenwoordig Arion Bay wij waren hier de laaste week van september , een zeer goed hotel met een prima uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel , de kamer was niet al te groot maar wel netjes en verzorgd , de douche was wat klein maar niet slecht , de ligging was goed aan de boulevaar en je had er geen enkele las van andere toeristen uit de buurt , het enigste wat was dat er zo nu en dan een vliegtuig laag overkwam dat ging landen op het vliegveld in de buurt , maar als je s'nachts de luiken dicht had dan had je daar geen enkele last van , wat tevens fijn was dat was de gratis airco die ook nog eens heel stil was.

een aanrader dus ArionBay (Boathouse)

Gereisd met partner in september 2007

• 8Anita17-07-2006

Boat House heet nu Arion en ligt naast het restaurant Boat House. Jawel. Maar het is een prima hotel! Heel centraal gelegen aan het eind van de boulevard van Kamari; je rolt vanuit je bed zo het strand op. Ontbijtbuffet is goed met lekkere yoghurt en vers fruit. Het barretje is 's avonds wel gezellig, met vriendelijk personeel. De kamers zijn niet superluxe, maar je hebt alles wat je nodig hebt (en dat is niet zo veel, op zo'n toplocatie!).

Gereisd in juli 2006

• 7M.Bouwhuis08-07-2006

Hotel ziet er mooi uit van de buitenkant. De kamers zijn niet schoon vooral de badkamer was vies. Wisseling handdoeken en beddengoed wel prima. Mooi zwembad wel vies op de bodem. Ontbijt prima en vers. Vriendelijk personeel. Zeer laag overkomende vliegtuigen. Koelkast en airco op de kamer maken veel lawaai.

Gereisd in juli 2006

• 7Nico en Roelien Mak26-05-2006

De naam boathouse is nu Arion geworden en het oude boathouse ligt ernaast dat werkt in de beoordeling wat verwarrend. We hebben er een prima verblijf gehad. Aardig personeel, het verwisselen van handdoeken en linnengoed was iets minder. Een goed verzorgd ontbijt met alles erop en eraan. De ligging is prima aan de gezellige boulevard van Kamari.Kortom een goed verblijf.

Gereisd in mei 2006

• 9M.H08-01-2006

Prima kamers, goede ligging, eigenaar en personeel erg vriendelijk en persoonlijk. Subliem ontbijt!! Wel veel lawaai van vliegtuigen, deze komen zeer laag over.

Gereisd in januari 2006

• 8femke de vries30-07-2005

Een net hotel met een mooi zwembad. De transferbus kan niet helemaal tot aan de boulevard komen dus houd rekening met een kleine wandeling met je koffer tot aan het hotel. Bij ons (hoogseizoen)was het personeel niet echt heel aardig en behulpzaam. Kamers zijn in orde en de bedden vond ik prima...ben ze harder gewend in Griekenland! Ontbijt is uitgebreid met o.a. vers fruit, griekse yoghurt en eieren met spek. Je zit direct aan de boulevard en er komen regelmatig vliegtuigen laag over vliegen maar daar heb je niet echt last van.

Gereisd in juli 2005

0 tips over Hotel Boat House