Hotel Blue Sea

8 reviews over Hotel Blue Sea

• 2019
    4Karina Jansen07-01-2019

Nooit meer

Somber en karrig kamers voldoen niet en vaak geen stroom. Personeel onbeleefd behalve de schoonmakers. Bar amper open

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Michelle09-02-2016

Sober en schoon, Fijn hotel!

Wij hebben dit hotel bezocht tijdens de mei vakantie en echt genoten! Eén kamer met de kinderen, waarin een kleine keuken was met weinig inhoud, maar wel een koelkast. Dit is echt een aanrader met kleine kinderen zodat je altijd melk, water en andere verfrissingen ter beschikking hebt. Ontbijt is zeer eenvoudig met weinig opties. Elke dag verse broodjes, kaas en ham, jus, koffie en thee, Wij vonden het echter voldoende. De kamers waren schoon en worden dagelijks gereinigd en handdoeken verschoond. Vriendelijke mensen, helaas spreken ze weinig Engels. De airco en tv kregen wij niet aan de praat, maar ondanks de temperatuur van 25-29 graden, was het goed uit te houden in de kamer. Ook zijn de kamers lekker rustig en heb je weinig overlast. Het hotel is vlak achter de boulevard waar verschillende restaurantjes zijn en met een paar minuten ben je in het centrum van Kamari. Om de hoek zijn meerdere kleine supermarkten en is een bushalte.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Jan van Dam09-05-2015

Ligging uitstekend !

Hotel Blue Sea ligt vlak achter de boulevard en daardoor is het ,s nachts zeer rustig. Elke dag schoonmaak van kamers, schoon beddengoed en handdoeken.Kamers zijn gedateerd en badkamer is klein. Ontbijt te eenvoudig en geen afwisseling. Samengevat zeer veel waar voor je geld !

Gereisd met vrienden in april 2015

• 7DClaessens10-06-2011

Goede ligging, prima hotel

Ik verbleef in dit hotel als laatste van mijn eiland hop reis eind mei begin juni. Het ligt net achter het drukke centrum van Kamari. In 3 min lopen in de drukte, bij het strand en in het centrum. Prima dus. Vriendelijke familie die alles regelt. Kamers zijn wel ok. Schoonmaak was iedere dag en ook schone handdoeken en beddengoed op de hotelkamers. App weet ik niet. Ontbijt was sober maar voldoende van alles. Lekkere koffie, dat wel!! Voor een paar dagen is het hotel echt aan te bevelen!!

Alleen gereisd in mei 2011

• 9Marit21-05-2010

Appartement in Blue Sea was prima in orde, alles dichtbij, supermarkt, bushalte, strand alles in 5 minuten te lopen. Het appartement had alles wat je verwacht Twee zwembaden ook luxe voor een appartementencomplex, kortom meer dan goed. Alles keurig onderhouden en schoon. Eigenaresse heel vriendelijk. Wij komen hier vast een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7WGM Op het Veld06-08-2008

Het was prima! Geweldige indruk vanaf de Caldera!

Als je vanaf de landingsbaan naar het hotel reist is het erg dor (droog) en de Grieken doen ook niet moeilijk over rommel. Er ligt veel afval langs de wegen en bij de huizen (ook puin). Eenmaal op plaats van bestemming ben je dat snel vergeten en geniet je van het mooie klimaat. Het is inderdaad erg klein en met 3 dagen heb je het eiland dan ook compleet gezien. Dus als je langer blijft is het toch veelal relaxen aan het strand.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7wilma06-04-2004

ik ben in het voorjaar 2002 in dit app. geweest. kamari is een nieuwe plaats, ong 25jr oud, daardoor bijna geen oude bevolking en gezellige oude plekjes maar een echt touristenplekje. wel gezellige blvd, maar duur. app. is simpel maar personeel is erg vriendelijk. ontbijt hadden we erbij geboekt maar stelde niets voor. in supermarkt dichtbij kun je daarvoor beter terecht. geen last gehad van ongedierte in welke vorm dan ook, het zag er allemaal keurig uit. app. ligt buiten de drukte maar je zit binnen 5 min. aan strand en blvd. vlak achter app. een grote rots met bovenop een opgraving met daarvandaan een mooi uitzicht over kamari links en perissa rechts. lopend goed te doen. kamari is gezellig en leuk maar hoogtepunt van santorini is de caldera. vooral een boottocht nemen, prachtig uitzicht die niet gaat vervelen. tussen kamari en fira zit niets noemenswaardig.

Gereisd in april 2004

Hotel Blue Sea info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad