Appartement Blue Sea

16 reviews over Appartement Blue Sea in het Nederlands

Gewoon goed!

Nicole,
13-9-2018

De recensies die te vinden zijn over Blue Sea zijn naar mijn mening absoluut niet terecht. De eigenaren zijn super vriendelijk en de appartementen en de accomatie zelf zijn onderhouden en schoon. Perfecte ligging ook van de boulevard en het strand.

Enige minpuntje zijn inderdaad de douches, daar zouden ze wel wat aan moeten doen. Soms sta je wel een paar minuten onder de douche en dan komt er geen water uit.

Gereisd met partner in september 2018

Eigenaren zijn al oud en man en vrouw snauwen het personeel af waar de gasten bij zijn. Harde matrassen en paar uur per dag geen water als je in het hele blok zit. Ze zeggen dan ja is verouderd en doen er niks aan. Bel na touroperator als je daar mee bent en krijg je een ander appartement geheel ergens anders. Is gewoon oude meuk voor te dure prijs. Zeker geen 3 sterren maar 1.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij hadden app nr 49, ruime kamer aan voorzijde met uitzicht op het straatje. Prima balkon en ook nog terrasje bij voordeur. Nette schone kamer met goedwerkende airco. Minpuntje: matrassen van bedden zijn aan vervanging toe en het (kleine) badkamertje kan wel klein opknapbeurtje gebruiken. Al met al prima accommodatie ! Heerlijk zwembad en goede centrale ligging. Kamari is een leuk plaatsje met heel veel eettentjes. Strand Perissa

Aanrader (met bootje vanaf Kamari 5 euro pp). Zeker doen : Fira (prachtig lopen langs de kraterrand, sfeervol), Oia (het Griekenland van de plaatjes, prachtig maar helaas erg druk en duur), auto huren voor 1 dag (40 euro) en rondtoeren. Naar Fira en Oia kan je gemakkelijk met de bus 1.80 pp . bushalte vlakbij appartementen. Wat heel leuk is is film kijken bij de open air cinema aan de rand van Kamari, heel sfeervol en gezellig , top bios ! Santorini is een mooi eiland waarin je in een week alles wel kunt zien.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Erg mooi

Joey Baart
22-8-2015

Hotel/Appartement Blue Sea heeft erg vriendelijk personeel. Ze proberen je zo goed mogelijk te helpen met wat nodig is. Echter zijn er wel wat aandachtspunten. Het zwembad wat naast de receptie ligt is erg vies, dit komt waarschijnlijk door achterstallig onderhoud. De airco's werken, maar kunnen niet opbotsen tegen de grootte van de appartementkamers (de kamers konden beter ingedeeld worden met verschillende deuren. Daarnaast zit er op zowel het hotel als het appartementencomplex achterstallig onderhoud. De lampen werken niet of nauwelijks, de wc's lopen door, de muren zijn erg vies. Toch wordt er wel goed schoon gemaakt op de grote delen zoals de vloeren en de bedden.

Erg goede nachtrust is ver te zoeken. De bedden zijn niet comfortabel en liggen echt niet goed. Elke morgen als je wakker wordt lijkt het alsof je niet geslapen hebt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Ligging prima, verder geen aanrader.

Mary
13-8-2014

De ligging van dit appartement is prima. Zeer dichtbij het strand maar toch lekker rustig. Wij hadden een studio en hoewel wij gewend zijn dat deze vaak klein zijn, sloeg dit alles. Er was geen ruimte om je koffers ergens te laten, de koelkast kon niet helenmaal open want dan kwam hij tegen het bed. Balkondeuren konden niet open omdat je dan tegen de stoeltjes op het balkon kwam. Verder hingen de keukenkastdeuren er los bij, er stond een verroest tweepits kookplaatje en de airconditioning maakte een enorm lawaai. Er werd wel elke dag schoongemaakt maar toch ook wel eens vergeten om het vuilnisemmertje van het toilet te legen. De handdoeken werden regelmatig verwisseld maar het waren oude en stugge ( soms met gaten) exemplaren.

Wij zijn al in verschillende Griekse studio's geweest en zijn dus gewend aan eenvoud maar dit was niet in verhouding. We gaan hier zeker nooit meer naar toe en raden het ook niet aan.

Gereisd met partner in augustus 2014

Ouwe muk

lex van Gelder
17-6-2014

Ouwe meubels, bed met springveren, verroeste elektrische kookplaat, niet sluitende badkamerdeur, kapotte keukenkastjes, 2 persoonsbed van 140cm x 190 cm. TV die niet werkt. Lakens met gaten, handdoeken flink gerafeld en met gaten. Eigenaresse loopt als een slavendrijver het personeel te commanderen, hierdoor gespannen sfeer. Niet echt kindvriendelijk vanwege de vele trapjes. Had een keer het idee dat ik met badmatje stond af te drogen. 2 of 3 nachten een zwerver slapend aan het zwembad gezien. Stoelen op terras hadden de zonnebrandolie van jaren op de leuningen zitten, zodat de verf kleeft. Ligt wel lekker dicht bij de boulevard en het strand. Wel elke dag je bed opgemaakt en eventueel handdoeken vervangen.

Gereisd met partner in juni 2014

Super vakantie

Shanna
6-9-2013

Erg leuk en goed onderhouden hotel.. Dit Grieks familiehotel heeft twee zwembaden waar je heerlijk kan vertoeven op een van de aanwezige ligbedjes.. Strand/supermarkt/pinautomaat en boulevard met restaurantjes zijn allen binnen 1 minuut te bewandelen! Erg lief en behulpzaam personeel wanneer er iets is.. Wij hebben een top vakantie gehad :-)

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed hotel!

Ton & Roxanne
15-6-2011

Hotel Blue Sea is prima! Personeel was heel vriendelijk. Ontbijt was goed en drankjes van de pool bar was goedkoop.

Gereisd met partner in juni 2011

Mooie locatie, prima appartement

Cat
6-12-2010

Appartement Blue Sea in Santorini is een prima verblijf. Het ligt aan het einde van de boulevard, en ligt daarom gunstig t.o.v. het vliegveld: de vliegtuigen komen niet laag over dit gedeelte van Kamari. Appartement is eenvoudig, maar prima, je leeft toch buiten. Leuk balkon met uitzicht op zwembad; ontbijt kochten we zelf in plaatselijke supermarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Wij zijn net terug van twee weken Griekenland. Doordat we eilandhoppen hadden gekozen hadden we vooraf geen inzicht in welke appartementen we terecht zouden komen (alleen dat het drie sterren zou zijn). Deze appartementen liggen vrij gunstig, maar zijn eenvoudig. Ontbijt is zeer eenvoudig en schoonmaak redelijk. Wij vonden het geen drie sterren waard!

Gereisd met partner in september 2010

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sea in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.