Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aparthotel Black Sand op Santorini biedt ruime en schone appartementen en kamers. Je krijgt een heerlijk ontbijt en zit op loopafstand van het strand. Je kunt bij dit kleinschalige verblijf ook dineren en aan het zwembad liggen, maar voor wie er toch op uit wil ligt de gezellige boulevard op 500 meter. Het stadje Oia is leuk om eens te bezoeken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Black Sand

• 10Miriam08-10-2022

Enorm genieten

Wij hebben genoten! We waren werkelijk over álles enthousiast: Mantha (eigenaresse), de overige medewerkers, lekker (meestal rustig) zwembad, appartement was fijn, bar (eten en drinken) perfect, ontbijt prima, dicht bij winkels en strand. Kleinschalig, persoonlijk. Heerlijk! Wij hopen een keer terug te kunnen komen..

• 9Pim17-07-2022

In een woord fantastisch

Gewoon een supergoed en netjes aparthotel met zeer vriendelijke, behulpzame en gastvrije eigenaresse. Kamers zijn superschoon, heerlijke bedden en fijne douche. Wij komen er zeker nog een keer terug. Ligging is ook prima t.o.v. boulevard/strand. Prima prijs/kwaliteitsverhouding

• 10Marieke Cohen22-06-2022

Heerlijke ervaring

Het is sfeervol, alles is er, de keuken is fantastisch, je hoeft eigenlijk niet meer ergens anders te eten... Super service!

• 10L. Meijer06-05-2022

Super verblijf gehad!!

Heerlijk kleinschalig appartement/hotelcomplex, gemoedelijk en eigenaren, Manta en haar man, staan voor je klaar! Voor vragen, begeleiding en tips voor leuke bezienswaardigheden. Ontbijt en kamer zijn prima voor elkaar, dit is een echte aanrader! Zelf komen we net terug van Santorini en hebben genoten! Black Sand zou ik zeker aanraden! Boulevard en busstop zga voor de deur, vele restaurants/ supermarkt allen op korte loopafstand. Wij waren hier een week, dat is genoeg om het hele eiland te verkennen, met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar. Zij hebben zich ook prima vermaakt. Wifi is ook prima! Barman die 's avonds en 's middags altijd klaarstaat voor een eventueel praatje en drankje/lunch. Engels wordt hier goed gesproken. Ligging prima, 13 min naar Fira met de auto. Heel veel plezier bij Black Sand op Santorini.

• 10Suna van Bekkum27-09-2021

Ontzettend fijn

Appartement waar alles aanwezig is om een heerlijke vakantie te hebben.

• 10Annelyn19-09-2019

Fantastisch een aanrader!

Warm ontvangst van de beste gastvrouw ooit. Niets is te gek en over alles is nagedacht. Erg schoon. Zeer gunstige ligging t.o.v. strand en bushalte naar Fira. Alles op loopafstand. Ontbijt was goed. Neem de kamer met Jacuzzi, deze is echt fantastisch! Je kunt gratis gebruik maken van handdoeken bij het hotel voor naar het strand of bij het zwembad. Bij het restaurant Fistikies naast het complex kun je ontzettend lekker eten.

• 9Maud31-07-2019

Fantastisch 😍

Het was een fantastische vakantie! De ligging is super mooi, je zit dichtbij het strand en supermarkt/winkeltjes (5min lopen). Het eten was super. De kamer was netjes en schoon. De service was perfect! Het is zeker een aanrader! 😍

• 9Sjef Romviel31-07-2019

Kleinschalig maar zeer gezellig en de gast vrouw is niks te veel !! Kort bij de boulevard !!

• 9Ruud van der Haring23-04-2019

Meer dan fantastisch en zo veel mogelijk terug

De service en begeleiding van de eigenaars is onvoorstelbaar goed. Men doet alles voor de gasten en niets is te veel. Wij gaan er nu al voor de tiende keer naar toe

• 7Vandam15-09-2018

Gunstige ligging

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand. Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd. Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust. Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

Aparthotel Black Sand info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamari, 84700