Aparthotel Black Sand

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Black Sand op Santorini biedt ruime en schone appartementen en kamers. Je krijgt een heerlijk ontbijt en zit op loopafstand van het strand. Je kunt bij dit kleinschalige verblijf ook dineren en aan het zwembad liggen, maar voor wie er toch op uit wil ligt de gezellige boulevard op 500 meter. Het stadje Oia is leuk om eens te bezoeken.

84 reviews over Aparthotel Black Sand

• 2019
    10Annelyn19-09-2019

Fantastisch een aanrader!

Warm ontvangst van de beste gastvrouw ooit. Niets is te gek en over alles is nagedacht. Erg schoon. Zeer gunstige ligging t.o.v. strand en bushalte naar Fira. Alles op loopafstand. Ontbijt was goed. Neem de kamer met Jacuzzi, deze is echt fantastisch! Je kunt gratis gebruik maken van handdoeken bij het hotel voor naar het strand of bij het zwembad. Bij het restaurant Fistikies naast het complex kun je ontzettend lekker eten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Maud31-07-2019

Fantastisch 😍

Het was een fantastische vakantie! De ligging is super mooi, je zit dichtbij het strand en supermarkt/winkeltjes (5min lopen). Het eten was super. De kamer was netjes en schoon. De service was perfect! Het is zeker een aanrader! 😍

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Sjef Romviel31-07-2019

Kleinschalig maar zeer gezellig en de gast vrouw is niks te veel !! Kort bij de boulevard !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ruud van der Haring23-04-2019

Meer dan fantastisch en zo veel mogelijk terug

De service en begeleiding van de eigenaars is onvoorstelbaar goed. Men doet alles voor de gasten en niets is te veel. Wij gaan er nu al voor de tiende keer naar toe

• 2018
    7Vandam15-09-2018

Gunstige ligging

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand. Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd. Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust. Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

Gereisd met partner in september 2018

• 8Annemiek20-08-2018

Goede ligging en leuke eigenaresse

Toen we de kamer boekten bij de touroperator dachten wij dat het een hotelkamer was, maar éénmaal daar bleek het een zeer ruim appartement te zijn! Geweldige ligging, leuke plaats en een mooi zwembad. Is kleinschalig wat juist fijn is. Wij kwamen midden in de nacht aan en de eigenaresse vertelde ons dat er een fles water in de koelkast stond. Dat was fijn! De badkamer was zeer gedateerd, met maar een piepklein lampje. Het keukentje ook, maar dat vonden wij minder erg, omdat wij daar weinig gebruik van maakten. De rest leek juist net nieuw geschilderd. We hadden twee balkons en het ontbijt was erg basic met aangelengde jus d'orange en weinig keuze, maar dat is vaak in Griekenland. De eigenaresse staat altijd voor je klaar en in het hotel zijn voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten. Huur eens een auto en de bus is ook prima te doen. Restaurants Alismari en Almira zijn aanraders! Een drankje neem je bij Albatros.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Lizette Drop06-08-2018

Aanrader!

Geweldig ontvangen, super schoonmaak en kleine issues werden meteen opgelost. Ligging gunstig, bij centrum, niet ver van vliegveld en dicht bij het strand. supervriendelijk behandeld. Alles schoon. Wel beperkt servies, bestek en kookgerei. Echt een aanrader. En Conny ( van de Sunweb) is enthousiast en behulpzaam. Heerlijke vakantie gehad. Veel te kort.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Aaltje21-07-2018

Skitterjend

Wat een heerlijk appartement/hotel. Door Mantha en alle overige personeel enorm in de watten gelegd. Super locatie, dichtbij strand en restaurants en winkels. Bij hotel heeijke strandbedje, bar en perfect ontbijt. We hebben enorm genoten.

• 8Paul10-07-2018

Aanrader

Mantha de eigenaresse van het hotel/appartement is fantastisch. Door haar enthousiaste begroeting voel je je direct op je gemak. Ook de overige medewerkers van restaurant tot de schoonmaakster waren erg vriendelijk. Ons appartement lag achter het zwembad (junior suite) 110, en ligbedjes blokkeren de route er naartoe waardoor je steeds de zwembadgasten moest vragen of ze opzij wilden gaan om erdoor te laten. Verder maakte de pomp van het zwembad direct naast ons terrasje een hoop lawaai. Het meubilair is behoorlijk verouderd. Het bed sliep goed en elke dag werd er schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken.
    Alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Het eten in Black Sand is fantastisch en ook het ontbijt is prima in orde. De ligging is uitstekend, je bent zo op de boulevard en het strand en er zijn diverse straatjes met restaurantjes en winkeltjes in de omgeving. Onze reisleidster Conny van touroperator maakte de vakantiepret compleet.

• 10Isabeau Vrolijk22-06-2018

Fantastische vakantie!

Vannacht terug gekomen van een heerlijke vakantie op Santorini in appartement black sand. Wij hadden deze accomondatie geboekt omdat de recensies hier al zo goed waren. Maar het is echt geweldig! Niks is teveel. En wat is Martha een schatje. Elke dag word de kamer schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken en beddengoed. Ook het ontbijt was top. Wij hadden half pension geboekt dat was ook heerlijk! In het appartement zaten bijna alleen maar Nederlanders maar dat was gezellig! Je zit 500 m van de gezellige boulevard af , winkeltjes, restaurantjes, strand, bakkertje en de bushalte. Echt Ideaal. Wij hebben geen auto gehuurd maar toch heel veel gedaan. Het openbaar vervoer is super geregeld je kunt bij alle hoogte punten van Santorini komen! Ik weet niks negatiefs te bedenken...... Helaas is de vakantie alweer voorbij.........

Gereisd met vrienden in juni 2018

3 tips over Aparthotel Black Sand

• frabertdosum, 25-02-2014

Bedjes op strand en het eten wat je daar kan bestellen is top. Goede broodjes en salades. Ga tevens naar ioa. De hoofdplaats. Blijft mooi. Het rode en witte strand in de punt van de eiland vonden wij wat minder bijzonder. Vies klein strand bij red beach. Kan je wel links laten liggen.

• Sylvia en Joost, 17-07-2014

Alle kamers zijn denk ik even goed/.Wij hebben zelfs in de bruidssuite gezeten voor 2 dagen en later ook nog aan de beach een kamer gehad. Dit omdat de eigenaresse vond dat wij gezien onze leeftijd een betere kamer moesten krijgen dan die we geboekt hadden. En dat allemaal zonder kosten SUPER SUPER

• Georg Wilbrink, 13-07-2015

Heerlijk gaan eten bij Alexander...super gezellig.

1 vraag over Aparthotel Black Sand

• Rene Bouma, 19-06-2017

geschikt voor herfstvakantie

Ik zie dat de grotere reisorg. niet meer aanbieden in onze herfstvakantie in het westen vanaf 20 oktober. Is Santorino wel gezellig en goed toeven in die periode??

Aparthotel Black Sand info

• Aantal sterrenstersterster