Aparthotel Black Sand

73 reviews over Aparthotel Black Sand in het Nederlands

Heerlijk kleinschalig hotel

Isabel
19-6-2018

Wat een fijn hotel! Het ligt op een perfecte locatie in Kamari, heel veel restaurantjea op loop afstand en het strand zo’n 5 min lopen. Maar het zwembad is ook een goeie keuze om lekker te relaxen. Een heerlijk tentje waar een van de eigenaren ontzettend z’n best doet om je in de watten te leggen. Ook het ontbijt is prima, meer keuze heb je niet nodig. Kortom, een prachtig hotel!

Wel zijn er bijna alleen maar nederlanders (een paar engelsen) in het hotel, dat moet je net leuk vinden altijd op vakantie. Maar omdat het zo kleinschalig is gaat iedereen wel heel sociaal met elkaar om.

Wij hadden een kamer met jaccuzi, oow wat een heerlijkheid! (En ook zeer betaalbaar in juni).

Zeker een aanrader!!

Peter van Schijndel
1-6-2018

Het verblijf in Black Sand is zoals een vakantie hoort te zijn. Eigenaar en eigenaresse super vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel (zijn er ook altijd) Kamers prima elke dag schoon. Echt relaxed. Drankjes lekker koel, eten goed. Komen al jaren in Santorini in verschillende hotels en appartementen maar dit wordt ons stekkie.

Geweldig verblijf in Santorini!!

Tess
7-1-2018

Geweldig hotel! Met zijn tweetjes een gratis upgrade gehad naar een mooi, groot appartement met patio. De eigenaren zijn super vriendelijk en de sfeer di er hangt geeft een echt vakantiegevoel. De eigenaar maakt lekkere cocktails, je moet zeker de white russian proberen. Daarnaast is de ligging prima en ben je zo bij de gezellige boulevard van Kamari. Het ontbijt was prima. Al met al een top accomodatie die wij zeker aan iedereen aanbevelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Black Sand voor je op een rij gezet:

Thuiskomen en verwent worden door lieve mensen

Rob van Blerck
    15-10-2017

Basic, maar grote appartementen met alles erop en eraan, mooi uitzicht, goed onderhouden zwembad, als er wat is wordt het gelijk opgelost, eigenaar en zijn vrouw spreken vloeiend engels, soms wordt er verse pizza gebakken, de mogelijkheid om zelf te bbqen bij de poolbar, hebben heel veel tips en helpen waar nodig en gunnen mede Grieken verdiensten. Door de regelmatige wind aldaar hoef je de airco bijna nooit te gebruiken. Helaas weet ik niet veel slechts te verzinnen.

Gastvrij, mooi, schoon, prima locatie.

Jos Geene
    4-10-2017

Kleinschalig Aparthotel, mooi en gunstig gelegen, schoon, gastvrouw Martha enorm gastvrij en behulpzaam, eenvoudig maar ruim voldoende ontbijt, mooi en schoon zwembad, leuke en gezellige buitenbar, ruime en schone kamers. Een prima locatie voor een geslaagde vakantie.

Astrid
    29-9-2017

Wat is het fijn bij Mantha en Stefano, wat een lieve mensen, wat een geweldige sfeer, we hadden een superappartement met jacuzzi, iedere dag schone handdoeken, fijne bedden, prima ontbijt, het geweldige zwembad, wat een heerlijke week hebben we gehad op Santorini, niets is hen te veel, zo gastvrij en aardig, echt ik beveel het iedereen aan! Wij hebben twee dagen een auto gehuurd, dus naar de hotspots geweest, maar wat waren we blij dat we in Black Sand zaten, de rust van het hotel, maar dichtbij de boulevard, het geweldige strand en het gezellige dorpje!

Het hotel ligt een klein stukje lopen van de boulevard maar is daardoor wel rustig gelegen. Kamers zijn prima, schoon en eigenaresse en personeel zijn heel hartelijk. Niets is te veel voor ze. Ontbijt goed. Zou max. 1 week naar Santorini gaan want het eiland is niet zo groot.

Mooi Eiland ,met mooie gezellige plaatsen , alleen wat klein, met een week heb je wel alles gezien. Wij waren hier 2 weken en dat is voor mensen die er graag op uit trekken eigenlijk te lang! Ook zouden wij als we ooit terug zouden gaan niet meer half pensioen erbij nemen , het is veel leuker om zelf een gezelllig restaurantje uit te zoeken ,in plaats van iedere avond op hetzelfde terras als enige gasten te zitten eten!

Een gastvrije oase!

Inge
    8-6-2017

Fantastische week gehad in Black Sand bij het lieve en gastvrije echtpaar Mantha en Stefano. Een mooi en kleinschalig familie complex. Wij hadden een zeer ruim 2 kamer appartement met een prachtig gerenoveerde douche. Zeer goede schoonmaak in en om het appartement. Gezellige schaduwrijke zwembad bar waar je heerlijk kunt eten en s'avonds gezellig wat kan drinken. Aardige barman. De ligging ten op zichte van strand en boulevard is heel goed. Maximaal 5 minuten lopen.

Ik kom hier graag nogeens terug!

Oude reviews (archief)

Gewoon genieten hier in Black Sand

Paulien
    21-9-2016

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij eerdere reviews. Mooi, schoon en ruim appartement, prima ontbijt, goede keuken voor lunch of diner en heerlijk zwembad met genoeg ligbedden. Sfeer in het algemeen straalt rust en relax uit . Mooie ligging qua zee, strand en boulevard van Kamari. Na overal op het eiland geweest te zijn waren we blij dat we in Black Sand Kamari zaten en niet in een hotel in Oia of Fira verbleven gezien de drukte daar. Openbaar vervoer brengt je heel makkelijk overal naar toe. Complimenten voor Mantha en Stephanos en hun personeel vanwege hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Ik kom hier zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Black Sand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Black Sand in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Black Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Black Sand scoort een 9.2 uit 10 op basis van 74 reviews.