Aparthotel Black Sand

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Black Sand voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 85 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aparthotel Black Sand op Santorini biedt ruime en schone appartementen en kamers. Je krijgt een heerlijk ontbijt en zit op loopafstand van het strand. Je kunt bij dit kleinschalige verblijf ook dineren en aan het zwembad liggen, maar voor wie er toch op uit wil ligt de gezellige boulevard op 500 meter. Het stadje Oia is leuk om eens te bezoeken.

Tonen op kaart

85 Reviews over Black Sand

• 10Suna van Bekkum27-09-2021

Ontzettend fijn

Appartement waar alles aanwezig is om een heerlijke vakantie te hebben.

• 10Annelyn19-09-2019

Fantastisch een aanrader!

Warm ontvangst van de beste gastvrouw ooit. Niets is te gek en over alles is nagedacht. Erg schoon. Zeer gunstige ligging t.o.v. strand en bushalte naar Fira. Alles op loopafstand. Ontbijt was goed. Neem de kamer met Jacuzzi, deze is echt fantastisch! Je kunt gratis gebruik maken van handdoeken bij het hotel voor naar het strand of bij het zwembad. Bij het restaurant Fistikies naast het complex kun je ontzettend lekker eten.

• 9Maud31-07-2019

Fantastisch 😍

Het was een fantastische vakantie! De ligging is super mooi, je zit dichtbij het strand en supermarkt/winkeltjes (5min lopen). Het eten was super. De kamer was netjes en schoon. De service was perfect! Het is zeker een aanrader! 😍

• 9Sjef Romviel31-07-2019

Kleinschalig maar zeer gezellig en de gast vrouw is niks te veel !! Kort bij de boulevard !!

• 9Ruud van der Haring23-04-2019

Meer dan fantastisch en zo veel mogelijk terug

De service en begeleiding van de eigenaars is onvoorstelbaar goed. Men doet alles voor de gasten en niets is te veel. Wij gaan er nu al voor de tiende keer naar toe

• 7Vandam15-09-2018

Gunstige ligging

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand. Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd. Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust. Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

• 8Annemiek20-08-2018

Goede ligging en leuke eigenaresse

Toen we de kamer boekten bij de touroperator dachten wij dat het een hotelkamer was, maar éénmaal daar bleek het een zeer ruim appartement te zijn! Geweldige ligging, leuke plaats en een mooi zwembad. Is kleinschalig wat juist fijn is. Wij kwamen midden in de nacht aan en de eigenaresse vertelde ons dat er een fles water in de koelkast stond. Dat was fijn! De badkamer was zeer gedateerd, met maar een piepklein lampje. Het keukentje ook, maar dat vonden wij minder erg, omdat wij daar weinig gebruik van maakten. De rest leek juist net nieuw geschilderd. We hadden twee balkons en het ontbijt was erg basic met aangelengde jus d'orange en weinig keuze, maar dat is vaak in Griekenland. De eigenaresse staat altijd voor je klaar en in het hotel zijn voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten. Huur eens een auto en de bus is ook prima te doen. Restaurants Alismari en Almira zijn aanraders! Een drankje neem je bij Albatros.

• 9Lizette Drop06-08-2018

Aanrader!

Geweldig ontvangen, super schoonmaak en kleine issues werden meteen opgelost. Ligging gunstig, bij centrum, niet ver van vliegveld en dicht bij het strand. supervriendelijk behandeld. Alles schoon. Wel beperkt servies, bestek en kookgerei. Echt een aanrader. En Conny ( van de Sunweb) is enthousiast en behulpzaam. Heerlijke vakantie gehad. Veel te kort.

• 9Aaltje21-07-2018

Skitterjend

Wat een heerlijk appartement/hotel. Door Mantha en alle overige personeel enorm in de watten gelegd. Super locatie, dichtbij strand en restaurants en winkels. Bij hotel heeijke strandbedje, bar en perfect ontbijt. We hebben enorm genoten.

• 8Paul10-07-2018

Aanrader

Mantha de eigenaresse van het hotel/appartement is fantastisch. Door haar enthousiaste begroeting voel je je direct op je gemak. Ook de overige medewerkers van restaurant tot de schoonmaakster waren erg vriendelijk. Ons appartement lag achter het zwembad (junior suite) 110, en ligbedjes blokkeren de route er naartoe waardoor je steeds de zwembadgasten moest vragen of ze opzij wilden gaan om erdoor te laten. Verder maakte de pomp van het zwembad direct naast ons terrasje een hoop lawaai. Het meubilair is behoorlijk verouderd. Het bed sliep goed en elke dag werd er schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken.
    Alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Het eten in Black Sand is fantastisch en ook het ontbijt is prima in orde. De ligging is uitstekend, je bent zo op de boulevard en het strand en er zijn diverse straatjes met restaurantjes en winkeltjes in de omgeving. Onze reisleidster Conny van touroperator maakte de vakantiepret compleet.

Aparthotel Black Sand info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met