Aparthotel Black Sand

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°15°
Aparthotel Black Sand
8,9

Omschrijving
Aparthotel Black Sand op Santorini biedt ruime en schone appartementen en kamers. Je krijgt een heerlijk ontbijt en zit op loopafstand van het strand. Je kunt bij dit kleinschalige verblijf ook dineren en aan het zwembad liggen, maar voor wie er toch op uit wil ligt de gezellige boulevard op 500 meter. Het stadje Oia is leuk om eens te bezoeken.

79 reviews over Aparthotel Black Sand in het Nederlands

Gunstige ligging

Vandam,
15-9-2018

Ligging is erg gunstig. Vlak bij boulevard en strand.

Buitenkant van complex is erg mooi maar binnen erg gedateerd.

Helaas hadden wij ook de pech dat er een engelse familie logeerde waarvan een dochter ging trouwen. Kwamen steeds meer familie leden bij. Was erg druk en erg lawaaierig. Als ik dit had geweten had ik hier niet geboekt. Zoeken altijd kleinschalig complex voor de rust.

Vind dat tov andere eilanden uit eten gaan hier duurder is

Goede ligging en leuke eigenaresse

Annemiek,
20-8-2018

Toen we de kamer boekten bij de touroperator dachten wij dat het een hotelkamer was, maar éénmaal daar bleek het een zeer ruim appartement te zijn! Geweldige ligging, leuke plaats en een mooi zwembad. Is kleinschalig wat juist fijn is. Wij kwamen midden in de nacht aan en de eigenaresse vertelde ons dat er een fles water in de koelkast stond. Dat was fijn! De badkamer was zeer gedateerd, met maar een piepklein lampje. Het keukentje ook, maar dat vonden wij minder erg, omdat wij daar weinig gebruik van maakten. De rest leek juist net nieuw geschilderd. We hadden twee balkons en het ontbijt was erg basic met aangelengde jus d'orange en weinig keuze, maar dat is vaak in Griekenland. De eigenaresse staat altijd voor je klaar en in het hotel zijn voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten. Huur eens een auto en de bus is ook prima te doen. Restaurants Alismari en Almira zijn aanraders! Een drankje neem je bij Albatros.

Aanrader!

Lizette Drop,
6-8-2018

Geweldig ontvangen, super schoonmaak en kleine issues werden meteen opgelost. Ligging gunstig, bij centrum, niet ver van vliegveld en dicht bij het strand. supervriendelijk behandeld. Alles schoon. Wel beperkt servies, bestek en kookgerei. Echt een aanrader. En Conny ( van de Sunweb) is enthousiast en behulpzaam. Heerlijke vakantie gehad. Veel te kort.

Skitterjend

Aaltje,
21-7-2018

Wat een heerlijk appartement/hotel. Door Mantha en alle overige personeel enorm in de watten gelegd. Super locatie, dichtbij strand en restaurants en winkels. Bij hotel heeijke strandbedje, bar en perfect ontbijt. We hebben enorm genoten.

Aanrader

Paul,
10-7-2018

Mantha de eigenaresse van het hotel/appartement is fantastisch. Door haar enthousiaste begroeting voel je je direct op je gemak.

Ook de overige medewerkers van restaurant tot de schoonmaakster waren erg vriendelijk.

Ons appartement lag achter het zwembad (junior suite) 110, en ligbedjes blokkeren de route er naartoe waardoor je steeds de zwembadgasten moest vragen of ze opzij wilden gaan om erdoor te laten. Verder maakte de pomp van het zwembad direct naast ons terrasje een hoop lawaai.

Het meubilair is behoorlijk verouderd. Het bed sliep goed en elke dag werd er schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken.

Alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Het eten in Black Sand is fantastisch en ook het ontbijt is prima in orde.

De ligging is uitstekend, je bent zo op de boulevard en het strand en er zijn diverse straatjes met restaurantjes en winkeltjes in de omgeving. Onze reisleidster Conny van touroperator maakte de vakantiepret compleet.

Fantastische vakantie!

Isabeau Vrolijk,
22-6-2018

Vannacht terug gekomen van een heerlijke vakantie op Santorini in appartement black sand. Wij hadden deze accomondatie geboekt omdat de recensies hier al zo goed waren. Maar het is echt geweldig! Niks is teveel. En wat is Martha een schatje. Elke dag word de kamer schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken en beddengoed. Ook het ontbijt was top. Wij hadden half pension geboekt dat was ook heerlijk! In het appartement zaten bijna alleen maar Nederlanders maar dat was gezellig! Je zit 500 m van de gezellige boulevard af , winkeltjes, restaurantjes, strand, bakkertje en de bushalte. Echt Ideaal. Wij hebben geen auto gehuurd maar toch heel veel gedaan. Het openbaar vervoer is super geregeld je kunt bij alle hoogte punten van Santorini komen! Ik weet niks negatiefs te bedenken......

Helaas is de vakantie alweer voorbij.........

Heerlijk kleinschalig hotel

Isabel,
19-6-2018

Wat een fijn hotel! Het ligt op een perfecte locatie in Kamari, heel veel restaurantjea op loop afstand en het strand zo’n 5 min lopen. Maar het zwembad is ook een goeie keuze om lekker te relaxen. Een heerlijk tentje waar een van de eigenaren ontzettend z’n best doet om je in de watten te leggen. Ook het ontbijt is prima, meer keuze heb je niet nodig. Kortom, een prachtig hotel!

Wel zijn er bijna alleen maar nederlanders (een paar engelsen) in het hotel, dat moet je net leuk vinden altijd op vakantie. Maar omdat het zo kleinschalig is gaat iedereen wel heel sociaal met elkaar om.

Wij hadden een kamer met jaccuzi, oow wat een heerlijkheid! (En ook zeer betaalbaar in juni).

Zeker een aanrader!!

Peter van Schijndel,
1-6-2018

Het verblijf in Black Sand is zoals een vakantie hoort te zijn. Eigenaar en eigenaresse super vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel (zijn er ook altijd) Kamers prima elke dag schoon. Echt relaxed. Drankjes lekker koel, eten goed. Komen al jaren in Santorini in verschillende hotels en appartementen maar dit wordt ons stekkie.

Geweldig verblijf in Santorini!!

Tess,
7-1-2018

Geweldig hotel! Met zijn tweetjes een gratis upgrade gehad naar een mooi, groot appartement met patio. De eigenaren zijn super vriendelijk en de sfeer di er hangt geeft een echt vakantiegevoel. De eigenaar maakt lekkere cocktails, je moet zeker de white russian proberen. Daarnaast is de ligging prima en ben je zo bij de gezellige boulevard van Kamari. Het ontbijt was prima. Al met al een top accomodatie die wij zeker aan iedereen aanbevelen!

Thuiskomen en verwent worden door lieve mensen

Rob van Blerck,
15-10-2017

Basic, maar grote appartementen met alles erop en eraan, mooi uitzicht, goed onderhouden zwembad, als er wat is wordt het gelijk opgelost, eigenaar en zijn vrouw spreken vloeiend engels, soms wordt er verse pizza gebakken, de mogelijkheid om zelf te bbqen bij de poolbar, hebben heel veel tips en helpen waar nodig en gunnen mede Grieken verdiensten. Door de regelmatige wind aldaar hoef je de airco bijna nooit te gebruiken. Helaas weet ik niet veel slechts te verzinnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Black Sand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Black Sand in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Black Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.