Aparthotel Bellonias Villas

Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 9marseille18-07-2009

geweldig mooie plek

Ik vond Bellonias villas een waanzinnig mooie plek met mooie appartementen, ruim en mooi ingericht. We hebben hier een week gezeten en eigenlijk elke dag genoten van alles rond om het hotel. de kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Die renden een beetje tussen de zee en het zwembad heen en je kon zowel op het strand als bij het zwembad heerlijk liggen op lekkere bedden. Geen geruzie om bedden te reserveren en dat is fijn. Alleen vond ik Santorini erg duur en daar schrok ik best van. Ben op veel plekken in Griekenland geweest en Santorini is echt duur. Dat is wel jammer. Als we rijk zouden zijn zouden we hier zeker terug keren maar met drie kinderen is dat bijna niet op te brengen.

Met oudere kinderen

• 8Fred en Josien15-07-2009

Fantastische accommodatie en service

Relaxed Aparthotel Goede bediening Perfecte ligging/locatie Goed onderhouden prive-strand Mooie kamers Fijne bar met aansluiting naar terras,zwembad en strand

• 9Melissa en Dick13-06-2009

Supervakantie

Gedurende een week genoten van het eiland en het appartement. Mensen van Bellonia's waren bijzonder vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Ook de kamer voldeed ruim aan onze verwachtingen. Het was een supervakantie en wij zien onszelf zeker nog een keer terugkeren in Bellonia's en op Santorini

Met vrienden

• 9mariska06-06-2009

Super

Santorini is prachtig, dit complex is prachtig, locatie is super, ik zou zo weer gaan!

• 8M. van Leer10-10-2008

Geweldig!!!!

Wow, wat een plek om op huwelijksreis te zijn. Vriendelijke mensen, lekker eten en een prachtig appartement. Wij hebben het hier 8 dagen heerlijk gehad. Ook hier tranen, maar dan om weer naar huis te moeten. Wij hebben al besloten om hier naar toe terug te gaan als we 25 jaar getrouwd zijn, maar we weten niet of we wel zo lang kunnen wachten.

• 10Marja en Feiko27-09-2008

GEWELDIG!!

We kwamen voor het uitgaan tot diep in de nacht, maar dat was er niet. Wat er wel was; een super hotel direct aan het strand. Echt geweldig. Heerlijk chillen en zeer relex genieten. Van de hotels die aan zee liggen is dit echt de beste die er is. Voor een ieder die naar Kamari gaat: dit is echt het beste wat er te krijgen is.

• 9Marianne12-09-2008

stijlvol!

Superligging aan het strand en boulevard. Heerlijk zwembad met zalige ligbedden er omheen. Alles even stijlvol aangekleed. Restaurant iets prijzig, maar wel met net wat apartere maaltijden dan de andere restaurants. Heerlijke tijd gehad, voor herhaling vatbaar.

Familie

• 9Afrodite23-07-2008

Super mooi appartement!

Erg vriendelijk personeel en goeie service.Het appartement is het mooiste aan de boulevard.Lekker eten en goed geprijsd.De kamers waren ruim en werden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.Keukentje stelt niet heel veel voor. Badhandoeken op te halen bij de receptie en kan je om de dag inruilen voor nieuw. Mooi (gratis) prive strandje, met wel een beetje weinig bedjes.. maar wel leuke bediening aan je bed. Kamari is zeker de beste spot om te verblijven, dagje Perissa is ook erg leuk met het bootje. Autootje huren zeker doen, om zo rond het eilandje te rijden. Voor de 'verplichte' excursie Kamari Tours boeken prima geregeld. Een must: bezoekje aan de openlucht bioscoop. 'Parade' achtige sfeer 10 minuutjes lopen, een echte must voor de filmliefhebber! Wij hebben een topvakantie gehad.

• 1g .p hagendijk05-07-2008

zeer slecht

We zijn hier 15 dagen geweest waren blij dat we thuis waren wat een puinhoop zeg een luxe kamer geloof je zeker toch niet we gingen met de klachten naar de heer yannis toe nou meneer was blij heus niet 15 dagen het bloed onder onze nagels vandaan gehaadt een grote vriende kliek daar nooit meer ligstoelen ho maar om 7 uur al naar buiten om je stoel in te pikken haal hem maar uit de gids die piunhoop

• 9Petra Eltingh18-06-2008

Het is in een woord geweldig, prachtige ligging goed eten en we hadden een zeer schoon romantisch tweekamer appartement. Zeker een eiland wat je gezien moet hebben en dit hotel is zeer zeker aan te raden. We gaan zeker ooit een keer terug. Fam Eltingh

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages