Aparthotel Bellonias Villas

• Sauna
Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 10Lukas02-10-2011

Top hotel met zeer vriendelijk personeel

Goede service, prima ligging. Een aanrader! Prima kamer, ontbijt is basic maar ok. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Kamer was ruim en schoon.

• 9Ger28-09-2011

Heel goed

Heel fijn complexs, goede ligging. Het ontbijt erg goed. goede verzorging vande kamers. Zijn erg behulpzaam met alles.

• 8JwvB22-08-2011

Santorini, safe choice maar 2 weken is te lang....

Leuk complex met bijzonder vriendelijke mensen. We hebben het hier uistekend naar ons zin gehad. Voordelen zijn de ligging in Kamari, gezellige boulevard en het uitzicht. We hadden dit voor 2 weken geboekt, maar 1 week was ruimschoots voldoende geweest omdat er verder op het eiland niet veel te doen is. De apartementen zijn ok, maar niet meer dan dat. (kmr 323). Hou je van een relax vakantie, dan is dit een prima keuze, zoek je iets meer avontuur dan zou ik verder zoeken. Wij hadden op basis van logies/ontbijt geboekt, en dat pakt in Santorini best duur uit. Na 2 weken heb je elk restaurant wel zo'n beetje gehad. Uitschieters zijn "Irini's" en "Nichteri". Wij willen zeker nog een keer terugkomen, maar dan wel in combinatie met een ander eiland.

Met oudere kinderen

• 9Olaf19-07-2011

Geweldige plek!

Zeer mooie, ruime appartementen. Lekker ontbijt, dat op het terras wordt geserveerd. De ligging kan niet beter: direct aan de boulevard, met uitzicht op zee. Zeer goede service (het personeel treedt daadkrachtig op om onvolkomenheden te herstellen). Regelmatig stoppen mensen (vooral 's avonds, als het complex er adembenemend uitziet) om foto's te maken. Enige minpuntje (er moet toch iets te zeuren overblijven): er zijn wat jonge katjes geboren op het terrein. Ze zijn echt heel schattig en voeren elke avond een show op, maar ze miauwen soms op tijden dat wij graag wilden slapen (namelijk 's ochtends vroeg). Soms wat lawaai van wat luidruchtige groepen die na het stappen terugkeren naar het appartement.

• 9Renie Vis02-09-2010

Fantastische plek, prima service

In 2001 ben ik hier voor het eerst geweest. De locatie is ongeevenaard: meteen aan de boulevard met restaurantjes en winkeltjes en met het strand aan de overkant. In 2003 en 2006 weer geweest, het is alleen maar mooier geworden en we worden als goede vrienden ontvangen. Ook dit jaar hebben we weer genoten van de ontspannen sfeer, de loungemuziek bij het zwembad en de goede service.

Met vrienden

• 8Rien en Ingrid31-07-2010

Prima hotel met ligging aan het strand

Luxe kamer met prima badkamer alleen een klein zitje buiten. Het ontbijt is goed. Zwembad met dikke kussens. Badlakens voor strand en zwembad kreeg je bij de receptie. Strand ligt voor het hotel.

• 8Sandra25-07-2010

Modern en goed hotel, centraal gelegen!

Zeer gunstig gelegen aan de boulevard. Kleinschalig hotel in moderne sfeer. Onze kamer (337) was ruim en had uitzicht op zee en de boulevard. De bedden en kussens waren heerlijk en het was zeer gemakkelijk om een keukentje te hebben ook al hadden we logies ontbijt. Witte inrichting, moderne badkamer. Zwembad met heerlijke loungebedden. Eten was goed, maar voor kinderen minder geschikt. Loungemuziek en leuke terras voor het ontbijt, de maaltijden of 's avonds voor een drankje. Het personeel vonden we nogal gereserveerd, een beetje afstandelijk maar dat kwam volgens ons door de vele Scandinaviers die ook een beetje koel waren. Alles zeer netjes en schoon en het ontbijt was redelijk. Kamer wordt elke dag zeer goed schoongemaakt. Kortom een aanrader!

Met oudere kinderen

• 5Gerwin en Marlies17-09-2009

Nooooit meer!!!

Dit was de laatste stop van onze honeymoon-eilandhop. Wat een tegenvaller zeg! We hadden het meest uitgekeken naar Santorini, maar dit hotel viel zwaar tegen. In de jaren 80 was het vast heel goed, maar nu echt vergane glorie!!! De badkamer was smerig, douchekop zat met een tie-ripje (touwtje) vast en het afvoerputje liep standaard over... Helaas hadden we halfpension; we hebben 1 keer heerlijk gegeten, en dat was elders aan de boulevard! Dat ze dit 4 sterren durfden te noemen zeg!!! Eens maar nooit weer!!!! Overigens: rest van het eiland was wel super; heel duur, maar ja, dat weet je van Santorini. We hebben een bustour rond het eiland gedaan met gids Maggi; da's echt een aanrader!!!

• 9Roos02-09-2009

Super hotel direct aan zee

Geweldig complex centraal aan de boulevard gelegen in Kamari. De appartementen zijn erg rustig. Lekkere boxspring bedden. Mooi groot zwembad. Heerlijke lounge bedden. Bediening is erg attent. Gratis ligbedden op het strand. Het ontbijt is wat eenvoudig voor een 4 sterren hotel en 9 euro voor een smoothie vinden wij toch wel wat aan de hoge kant maar verder echt een aanrader.

• 907-08-2009

Mooi aparthotel direct aan zee

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel, het laatste van onze eilandenhop, en het was echt, lest best! We hadden de mooiste kamer van het hotel met uitzicht op de zee en het zwembad, geweldig! De kamer was pas opgeknapt en erg ruim, alleen de afvoer van het bad werkte niet goed. Het ontbijt was voldoende, had iets beter gekund voor een 4-sterren hotel, maar de ligging is perfect en Santorini is een prachtig eiland, wij hebben het op de scooter bekeken. Een aanrader!

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages