Aparthotel

74 reviews over Aparthotel Bellonias Villas in het Nederlands

Heerlijk relaxed verblijf

E. Kohnen
16-10-2013

Bellonias Villas is een mooi wit aparthotel liggend aan het strand en boulevard van Kamari. Zeer vriendelijk en behulpzaam jong personeel. Niets is ze te veel. Ze willen dat je het naar je zin hebt en waar zij bij kunnen helpen dan doen ze dat. Lekker en uitgebreid ontbijt (zo heb ik het thuis niet). Ook voor lunch en avondeten kun je bij hen goed terecht, zeer smaakvol. Aan de boulevard met de vele restaurantjes. Een restaurant springt er naar onze mening boven uit. Super relax stoelen (geen traditionele houten kromme stoeltjes). Restaurant Academy, heerlijk traditioneel Grieks eten met een super vriendelijk personeel en eigenaren. Zo aan het eind van het seizoen was niemand iets te veel. Daarnaast ook nog gedoken via Volcano Diving Center, super goede begeleiding. Of te wel we hebben een heerlijke week beleefd op Santorini. Mooie bestemming!

Gereisd Met partner in september 2013

Geweldig

Sander en leonie
31-7-2013

Eigenlijk was het zoals de titel al zegt: Geweldig. De locatie is super (gelijk aan het strand, slechts gescheiden door een wandelboulevardje), het personeel is super aardig, meedenkend, en totaal niet opdringerig. De kamers waren super, bed was een beetje aan de kleine kant. Veel mensen die 's avonds langs de boulevard liepen, maakten foto's van Bellonias, zo mooi zag het er blijkbaar uit!! Voor mensen die een relaxe vakantie willen, is dit de juiste plek. Strandbedjes liggen echt heerlijk en zijn gratis voor de hotelgangers. Wel waterschoentjes meenemen omdat het zand/steentjes heet is (vulkaaneiland). Verder is er dus een kleine boulevard (1 1/2 km) met diverse eettentjes (hebben wij verder niet gegeten) en een paar barretjes met livemuziek. Wij hadden half pension en dat was zeer goed te doen. Heerlijk ontbijt en 's avonds een 3 gangen keuzemenu. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om het eiland vanaf het water of per auto/scooter/quad) te ontdekken. Vooral Ia niet overslaan!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Leuk!

Mariet en Daniel
9-7-2013

Wij zijn een week op Santorini geweest in Bellonias Villas. Vriendelijk ontvangst en mooi complex. Wij hadden helaas geen zwembadzijde geboekt dus wij zaten helemaal achteraf in een hoekje. De kamers zijn groot en oogt mooi, alleen hing er een vieze lucht. Ook het putje in de badkamer stonk. Kamers op zich verder prima en elke dag schone handdoeken. Wifi is gratis in het hotel alleen hadden wij op de kamer geen verbinding, moesten op het pleintje gaan staan en ook dan viel het af en toe weg. Het hotel staat aan zee, en de ligbedden zijn voor hotelgasten gratis! Ideaal. Wil je tussen de middag goedkoop lunchen is er aan de boulevard vlakbij een Gyros stop waar je voor 2 euro een heerlijke gyros kunt halen. Personeel vriendelijk, ontbijt vonden wij wat ondermaats, weinig keuze en variatie. Zeer eenvoudig maar oke. Zwembad wat klein maar goed te doen. Bellonias staat bekend om een van de mooiste hotels van Kamari, het hotel er naast (Kamari Beach Hotel) zag er ook erg mooi uit.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Bellonias Villas voor je op een rij gezet:

Dit raden we iedereen aan!

woutsimone
24-5-2013

We waren in de eerste week van het seizoen (meivakantie), maar alles was al in orde, schoon, geverfd, enz... Heerlijk hotel aan de boulevard, 5 meter van het strand. Kleinschalig (zoals alles op Santorini), schoon, opgeruimd, elke dag kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt, schone handdoeken, afwas gedaan. Ze hebben zelfs sauna, schoonheidssalon en gym. Alleen gym was erg warm en benauwd. Personeel is heel vriendelijk, ontzettend behulpzaam, niet opdringerig. Kinderen werden getracteerd op chocolade-eitjes (het was Grieks Pasen) en op ijs. Heerlijke lokale, zelfgemaakte producten bij het ontbijt (alleen de thee was koud). Zalige Frapé en cocktails (betaal je wel de hoofdprijs voor, maar je kunt ook eigen drankjes bij de supermarkt halen). Elke dag in een ander restaurant gegeten, alle locale gerechten geproefd. Topvakantie die ik iedereen kan aanraden. 1 week is voldoende, maar 2 weken is ook prima te doen als je wat meer van rust houdt en niet alles op 1 dag bezoekt.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Fantastische accomodatie

marije
20-5-2013

Mooie locatie en prachtig hotel met lekker ontbijt en diner

Gereisd Met partner in mei 2013

Voor herhaling vatbaar!

P.Santorini
2-7-2012

Wat was het goed verzorgd allemaal. Net appartement, erg goede schoonmaak en vriendelijk personeel. De ligging vonden wij erg gezellig. Aan de boulevard met tientallen restaurantjes waar je al makkelijk voor 40 euro twee voorgerechten en twee hoofdgerechten hebt met een halve liter wijn. Het restaurant van bellonias villas vonden wij ' s avonds iets minder gezellig aan doen dan de rest (geen gezellig kaarsje op de tafel en geen mensen op het terras). Wij waren er in het voor seizoen en het waaide heel erg. Haast ieder restaurant had wel een windscherm, behalve ons complex. Niet dat het een groot probleem was, want r was genoeg andere keuze en het personeel van bellonias was altijd bereid je te bedienen op je kamer. Het complex is 's avonds prachtig verlicht, je ziet veel mensen er foto's van maken. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2012

Fantastische plek

Fam. Lammers
24-6-2012

Wij waren voor de derde keer op Santorini en voor de tweede keer in Bellonias Villas. Alles "super", Ligging uitstekend alles op loopafstand, strand, winkels, bank enz.. Personeel erg vriendelijk, geinteresseerd en behulpzaam. Kamers worden elke dag zeer goed schoongemaakt en handoeken worden elke dag vervangen. .Royaal ontbijtbuffet.Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2012

Super hotel

Martin
8-6-2012

Bellonias Villas is een prachtig hotel. Wij hebben gekozen voor een appartement met 2 etages en een klein balkon. Geweldig is dat. Mooi ingericht, schoon, opgeruimd en voorzien van toilet en douche. Airco is in de slaapkamer aanwezig. Rest van het appartement is van zichzelf al koel. De bediening is super. Elke dag wordt er schoongemaakt (gedweild en badkoamer/toilet gepoetst) en schone handdoeken (inclusief extra badhanddoeken voor bij het zwembad of de zee). Je mag dan in een appartement zitten, maar het is volledig verzorgt. Je voelt je de koning te rijk. Elke ochtend is er een ontbijtbuffet . Zelfs als je wat laat bent met eten, bieden ze aan of je voldoende hebt gegeten en of je eventueel nog wat extra wenst. Bediening is klantgericht. Lunch en diner is er ook mogelijk. Op het uitgebreide terras wordt je netjes en met persoonlijke belangstelling bedient. Mocht je de lunch of diner op de kamer/appartement willen nuttigen, dan komen ze dat zelf brengen. Is dat service of niet.

Gereisd Met partner in Mon May 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiste Hotel van Kamari

Andrea en Jaap
Sat Jun 02 2012 11:00:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig vormgegeven met mooi ingerichte kamers. Sommige balcons zijn klein dus vraag daarnaar bij het inchecken. Beste locatie aan het strand met gratis heerlijke ligbedden met bediening. Mooi terras, leuke bar met geweldig personeel. Thomas, Christos en George zorgen dat je je welkom en thuis voelt.Mooi zwembad met ook weer heerlijke ligbedden. Goed ontbijt met zalige homemade producten. Vooral alle eigengemaakte jam proberen! Een heerlijk verwenweek en we komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2012

Leuke bestemming voor een week vakantie

M. Plug
27-10-2011

Mooi appartementencomplex. Nadeel van maissonette: slaapgelegenheid en keuken is in een ruimte, geen airco beneden, alleen een heel klein raampje dat uitkomt op een binnengalerij, dus weinig frisse lucht voor degene die beneden moet slapen. Klein balkon met heel klein zitje voor 2 personen boven (beneden stond geen tafel met stoelen), terwijl het een 3-persoons app. was. Smaken verschillen: ik vond de muziek bij het zwembad deprimerend, geen vrolijke muziek en ook geen Griekse muziek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellonias Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellonias Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.