Aparthotel Bellonias Villas

Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 10Emma12-08-2015

Super

Het hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen. De service was uitstekend, de appartementen waren verzorgd en het eten was voortreffelijk. Ook de locatie kon niet beter! We hebben deelgenomen aan een excursie, iets wat wij niet snel doen, en waren zeer enthousiast over de reis. Nog nooit zo'n relaxte vakantie gehad!

• 8jan24-06-2007

Hotel wordt aangegeven als 4,5 ster doch een ster minder is op zijn plaats. Heeft te maken met eigenaarswisseling van vader op zoons die het allemaal wel wat makkelijker doen. Hotel is wel schoon en heeft mooie appartementen (zelfs met LCD-tv). Personeel is vriendelijk met name Hilde. Ontbijt goed en voldoende. Jammer dat er ook in dit hotel al overboekingen plaats vinden. Je moet wel een stukje met je koffer lopen doch dat is goed te doen. Prijsnivo van bar en restaurant in dit hotel is erg hoog. Hotel is niet kindvriendelijk. Wij zijn er geweest van 17 tot 21 juni en hebben er een leuke tijd gehad. Neem de bus naar Thira en Oia en je ziet Santorini zoals het op de foto's altijd overkomt. Super !! Prijsniveau Santorini ligt redelijk hoog doch is voor Griekse begrippen nog goed te doen.

• 4Marieke22-06-2007

De service in Bellonias Villas was echt onder de maat. De meiden bij de bar waren hartstikke aardig, maar het meisje van de receptie deed haar werk erg gevoelloos. Het appartement was heel ruim en schoon, maar er stond voor onze baby geen kinderbedje klaar en ook hadden wij geen schaduw bij ons appartement, en een parasol kon niet geregeld worden. Het ontbijt was prima, maar we moesten wel gelijk onze handdoeken bij het zwembad leggen voor een ligbed in de schaduw (ook hier is een parasollen tekort).

Het is jammer dat de service zo slecht is en dat de eigenaren geen gevoel voor gastvrijheid hebben. De ligging is namelijk perfect (aan de boulevard en strand).

Voor een goede kamer kun je hier heel goed terecht, maar als je service en een gezellige sfeer wilt, kun je beter een andere accommodatie kiezen.

• 8Rosa11-06-2007

Accomodatie is mooi en verzorgd. Erg groot 2 kmr. appartement mooi ingericht. Prima tweepersoonsbed. Ontbijt laat niets te wensen over. Halfpension boeken is af te raden. Diner kan beter en goedkoper in vele restaurantjes langs boulevard. Met regen HP in opslagruimte tussen kussens. Het is beter wanneer zij dit uit het pakket halen. Erg luidruchtig Scandinavish publiek (veelal vrienden van eignaars)tot diep in de nacht dronken. Met de koffers een behoorlijk eind lopen vanaf waar de bus stopt (hellend pad). Weinig kinderen omdat daar niets voor is dus in dat opzicht wel rust. Drankjes bij Bellonias flink aan de prijs vergeleken met de terrasjes langs de boulevard. Strandbedjes inmiddels 6 euro per dag. Dames achter de receptie en Hilda van het ontbijt heel vriendelijk.

• 8Marieke07-06-2007

Met onze kleine van 1jaar naar Bell. Villas geweest van 24 mei t/m 31 mei. Eerste indruk was goed, lounge-sfeer. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel, ruim app., goeie sfeer, mooi zwembad, ontbijt niet uitgebreid maar wel erg lekker, diner HP ruime keus over het alg. goed af en toe een menu waarin gerechten stonden welke we 2 dgn daarvoor ook al hadden gehad. Voor die kleine was weinig geen kinderbad,wel een campingbedje en kinderstoel, geen grasveldje waar hij rond kan kruipen en het strand was ook niet echt geschikt om die kleine los te laten. Santorini is niet kindvriendelijk. Ook vonden we het gehalte Scandinavische en Britten erg hoog in Bell. Villas, zoals men weet kunnen zij erg luidruchtig zijn. Eigenaar ging goed om met een groep Scandiniavisch mensen welke een verjaardag in het hotel kwamen vieren waarbij erg veel lawaai werd gemaakt. Schoonmaak goed.

• 9Henk en Bert07-08-2006

wij waren van 01/06 tot 15/06 in dit apartement.We hebben het erg naar onze zin gehad.Alles klopte en het was er lekker rustig.Ook santorini is zeer de moeite waard.

• 8e.van erve28-07-2006

Net terug van Santorini. Bellonia's ligt geweldig! Direct aan het zwarte lavastrand. Het appartement was erg groot! De matrassen lagen wat minder. De aankleding van het appartement is erg mooi. We hebben 1 keer 's avonds hier gegeten maar vonden de prijs/ kwaliteit verhouding slecht. Te duur voor wat je kreeg maar je hebt keus uit een hele boulevard!Al met al een prima verblijf.

• 9P en J25-06-2006

Net terug van Bellonias Villas in Kamari Santorini. Mooi app.complex, niet groot, maar gezellig en gemoedelijk.App.ruim en goede schoonmaak.Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt, strand voor de deur, kortom alles was oke. De boulevard is erg gezellig met allerlei restaurants en barretjes. Een aanrader voor iedereen die toch wel van enige rust houdt.

• 9wendy muis27-05-2006

Bellonias Villas is een prachtige accomodatie, mooie nette appartementen, veel ruimte, mooi zwemband,de beste ligbedden die ik ooit gehad heb, het ontbijt is niet heel uitebreid maar zeker niet slecht! Bellonias Villas heeft een hele mooie uitstraling het ziet er echt precies zo uit als op de site, zoals ze in de reisgids al vermelden: Echt een topper!!!!!!!!!!!

• 9Sylvia v.W.07-08-2005

Zijn augustus 2004 geweest. Prachtig ruime appartementen aan de boulevard. Hadden een appartement achter in ht complex dus van geluidsoverlast geen last gehad. Nadeel: strand bestond uit grote keien en het was daardoor lastig en pijnlijk om de zee in gaan zonder waterschoentjes, die had je eigenlijk wel nodig.

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages