Aparthotel Bellonias Villas

Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 9Renie27-09-2016

Als altijd: fantastisch!

De beeldschone studio's en appartementen zijn veelal via trappen te bereiken. Voor hen die wat minder goed ter been zijn is het raadzaam bij boeking om een studio/appartement op de begane grond te vragen. Wij kwamen hier in 2001 voor het eerst, dit jaar voor de 6e (!) keer en na een recente upgrade is het nòg mooier geworden. De kamers zijn brandschoon, de staf is supervriendelijk, kortom: het is ultiem genieten.... Zwembad met heerlijke ligbedden, aan de overkant van de weg ligt het strand en langs de boulevard liggen vele restaurantjes en winkeltjes.

• 9Leetje14-08-2016

Wat een super hotel, mooie ligging direct aan het strand, er loopt een boulevard langs met allemaal leuke en goede restaurants bijvoorbeeld Prince, summertime etc. Veel leuke kleine winkeltjes. Lekker zwembad met rondom loungebedden. Grote kamers met goede bedden, iedere dag schone handdoeken en badlakens. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam vooral Thomas heeft ervoor gezorgd dat we een super verblijf hebben gehad. Alleen jammer van het à la carte ontbijt een buffet was beter geweest, eten prima in orde. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad zeker aan te raden om hier te verblijven.

• 9nadine18-02-2014

Heel mooi en bijzonder!

Kamari is een mooie plek waar traditie en luxe elkaar ontmoeten. Bellonias is een echte aanrader in dit mooie plaatsje. Het heeft een schitterende ligging en is netjes en goed onderhouden. Minder geschikt voor kinderen (niet op ingericht)

• 9Renie Vis02-09-2010

Fantastische plek, prima service

In 2001 ben ik hier voor het eerst geweest. De locatie is ongeevenaard: meteen aan de boulevard met restaurantjes en winkeltjes en met het strand aan de overkant. In 2003 en 2006 weer geweest, het is alleen maar mooier geworden en we worden als goede vrienden ontvangen. Ook dit jaar hebben we weer genoten van de ontspannen sfeer, de loungemuziek bij het zwembad en de goede service.

• 9Melissa en Dick13-06-2009

Supervakantie

Gedurende een week genoten van het eiland en het appartement. Mensen van Bellonia's waren bijzonder vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Ook de kamer voldeed ruim aan onze verwachtingen. Het was een supervakantie en wij zien onszelf zeker nog een keer terugkeren in Bellonia's en op Santorini

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages