Aparthotel Bellonias Villas

Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 10Harry en Hanan en Amber18-06-2016

Fantastisch!

De ligging is fantastisch, het uitzicht is fenomenaal! Het beste hotel in Santorini, zeker als je kinderen hebt! Er is een zwembad, en super lig comfort aan de zijkant ervan. Vanuit het hotel loop je zo het strand op ( klein trappetje naar beneden). Je kunt ook op het terras aan het strand ontbijten wat wij graag deden. Het personeel is heel vriendelijk en ze doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Voor advies over restaurants en de te bezichtigen plekken kun je ook bij ze terecht. Het restaurant van het hotel is ook heel goed, dus heb je een avond geen zin om op stap te gaan dan kun je er ook prima eten! Ik wil graag al het personeel van harte bedanken voor de zeer fijne gezellige tijd bij jullie in Bellonias Villas!

Harry en Hanan en Amber

• 9W. Derks25-06-2014

"Als een God in Griekenland"

Deze maand twee weken bij Bellonias Villas mogen verblijven. Dit was onze eerste vakantie met onze dochter van 9 maanden, dus vooraf maar hopen dat alles goed gaat. Dit kwam helemaal goed toen we bij onze accommodatie Bellonias Villas aankwamen. We werden met open armen ontvangen. We werden gelijk ontdaan van onze zware koffers en de vakantie was begonnen. We zijn twee weken lang door het gehele personeel (kok, schoonmakers, bediening, management, etc.) in de watten gelegd. Niets was te veel. En dit van 's ochtends 7.00 tot 's nachts 0.00. Je voelt dat het team van Bellonias Villas met man en macht probeert JOUW verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wanneer je hier mag verblijven komt je vakantie helemaal goed. Nogmaals: Bedankt Bellonias Villas !!!

• 9woutsimone24-05-2013

Dit raden we iedereen aan!

We waren in de eerste week van het seizoen (meivakantie), maar alles was al in orde, schoon, geverfd, enz... Heerlijk hotel aan de boulevard, 5 meter van het strand. Kleinschalig (zoals alles op Santorini), schoon, opgeruimd, elke dag kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt, schone handdoeken, afwas gedaan. Ze hebben zelfs sauna, schoonheidssalon en gym. Alleen gym was erg warm en benauwd. Personeel is heel vriendelijk, ontzettend behulpzaam, niet opdringerig. Kinderen werden getracteerd op chocolade-eitjes (het was Grieks Pasen) en op ijs. Heerlijke lokale, zelfgemaakte producten bij het ontbijt (alleen de thee was koud). Zalige Frapé en cocktails (betaal je wel de hoofdprijs voor, maar je kunt ook eigen drankjes bij de supermarkt halen). Elke dag in een ander restaurant gegeten, alle locale gerechten geproefd. Topvakantie die ik iedereen kan aanraden. 1 week is voldoende, maar 2 weken is ook prima te doen als je wat meer van rust houdt en niet alles op 1 dag bezoekt.

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages