Aparthotel

5 reviews over Aparthotel Bellonias Villas in het Nederlands

zalige vakantie!

franky soubry
21-5-2015

Zeer vriendelijk personeel, beste hotel in kamari!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Leuke bestemming voor een week vakantie

M. Plug
27-10-2011

Mooi appartementencomplex. Nadeel van maissonette: slaapgelegenheid en keuken is in een ruimte, geen airco beneden, alleen een heel klein raampje dat uitkomt op een binnengalerij, dus weinig frisse lucht voor degene die beneden moet slapen. Klein balkon met heel klein zitje voor 2 personen boven (beneden stond geen tafel met stoelen), terwijl het een 3-persoons app. was. Smaken verschillen: ik vond de muziek bij het zwembad deprimerend, geen vrolijke muziek en ook geen Griekse muziek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Santorini, safe choice maar 2 weken is te lang....

JwvB
22-8-2011

Leuk complex met bijzonder vriendelijke mensen. We hebben het hier uistekend naar ons zin gehad. Voordelen zijn de ligging in Kamari, gezellige boulevard en het uitzicht. We hadden dit voor 2 weken geboekt, maar 1 week was ruimschoots voldoende geweest omdat er verder op het eiland niet veel te doen is. De apartementen zijn ok, maar niet meer dan dat. (kmr 323). Hou je van een relax vakantie, dan is dit een prima keuze, zoek je iets meer avontuur dan zou ik verder zoeken. Wij hadden op basis van logies/ontbijt geboekt, en dat pakt in Santorini best duur uit. Na 2 weken heb je elk restaurant wel zo'n beetje gehad. Uitschieters zijn "Irini's" en "Nichteri". Wij willen zeker nog een keer terugkomen, maar dan wel in combinatie met een ander eiland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Bellonias Villas voor je op een rij gezet:

Modern en goed hotel, centraal gelegen!

Sandra
25-7-2010

Zeer gunstig gelegen aan de boulevard. Kleinschalig hotel in moderne sfeer. Onze kamer (337) was ruim en had uitzicht op zee en de boulevard. De bedden en kussens waren heerlijk en het was zeer gemakkelijk om een keukentje te hebben ook al hadden we logies ontbijt. Witte inrichting, moderne badkamer. Zwembad met heerlijke loungebedden. Eten was goed, maar voor kinderen minder geschikt. Loungemuziek en leuke terras voor het ontbijt, de maaltijden of 's avonds voor een drankje. Het personeel vonden we nogal gereserveerd, een beetje afstandelijk maar dat kwam volgens ons door de vele Scandinaviers die ook een beetje koel waren. Alles zeer netjes en schoon en het ontbijt was redelijk. Kamer wordt elke dag zeer goed schoongemaakt. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

geweldig mooie plek

marseille
18-7-2009

Ik vond Bellonias villas een waanzinnig mooie plek met mooie appartementen, ruim en mooi ingericht. We hebben hier een week gezeten en eigenlijk elke dag genoten van alles rond om het hotel. de kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Die renden een beetje tussen de zee en het zwembad heen en je kon zowel op het strand als bij het zwembad heerlijk liggen op lekkere bedden. Geen geruzie om bedden te reserveren en dat is fijn. Alleen vond ik Santorini erg duur en daar schrok ik best van. Ben op veel plekken in Griekenland geweest en Santorini is echt duur. Dat is wel jammer. Als we rijk zouden zijn zouden we hier zeker terug keren maar met drie kinderen is dat bijna niet op te brengen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellonias Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellonias Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.