Aparthotel Bellonias Villas

• Sauna
Meer aparthotelinfo

76 reviews over Aparthotel Bellonias Villas

• 10T.oosterbroek04-09-2014

Erg mooie locatie een aanrader

Prachtige ligging aan de boulevard ekke morgen ontbijten aan zee. Mooie appartementen. Schoon en veel privacy. Vriendelijk personeel alles erg netjes. Heerlijk eten en ontzettend veel services zowel bij het hotel zwembad maar ook op het strand. Je hebt echt vakantie.

• 9Heidi22-10-2013

Super

Prima hotel recht aan het strand en de boulevard, in de buurt voldoende tentjes om te eten. Handdoeken service aanwezig, heerlijk zwembad met lekkere lounge banken/bedden. Erg vriendelijk personeel, we hadden een kamer met maisonette en 2 balkons, de kamer werd dagelijks met 2 personen helemaal schoon gemaakt. Eten is prima, ontbijt is goed. 's Avonds is het hotel mooi verlicht. Als je naar Santorini gaat, kies voor dit hotel, het is thuiskomen.

• 9E. Kohnen16-10-2013

Heerlijk relaxed verblijf

Bellonias Villas is een mooi wit aparthotel liggend aan het strand en boulevard van Kamari. Zeer vriendelijk en behulpzaam jong personeel. Niets is ze te veel. Ze willen dat je het naar je zin hebt en waar zij bij kunnen helpen dan doen ze dat. Lekker en uitgebreid ontbijt (zo heb ik het thuis niet). Ook voor lunch en avondeten kun je bij hen goed terecht, zeer smaakvol. Aan de boulevard met de vele restaurantjes. Een restaurant springt er naar onze mening boven uit. Super relax stoelen (geen traditionele houten kromme stoeltjes). Restaurant Academy, heerlijk traditioneel Grieks eten met een super vriendelijk personeel en eigenaren. Zo aan het eind van het seizoen was niemand iets te veel. Daarnaast ook nog gedoken via Volcano Diving Center, super goede begeleiding. Of te wel we hebben een heerlijke week beleefd op Santorini. Mooie bestemming!

• 10Sander en leonie31-07-2013

Geweldig

Eigenlijk was het zoals de titel al zegt: Geweldig. De locatie is super (gelijk aan het strand, slechts gescheiden door een wandelboulevardje), het personeel is super aardig, meedenkend, en totaal niet opdringerig. De kamers waren super, bed was een beetje aan de kleine kant. Veel mensen die 's avonds langs de boulevard liepen, maakten foto's van Bellonias, zo mooi zag het er blijkbaar uit!! Voor mensen die een relaxe vakantie willen, is dit de juiste plek. Strandbedjes liggen echt heerlijk en zijn gratis voor de hotelgangers. Wel waterschoentjes meenemen omdat het zand/steentjes heet is (vulkaaneiland). Verder is er dus een kleine boulevard (1 1/2 km) met diverse eettentjes (hebben wij verder niet gegeten) en een paar barretjes met livemuziek. Wij hadden half pension en dat was zeer goed te doen. Heerlijk ontbijt en 's avonds een 3 gangen keuzemenu. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om het eiland vanaf het water of per auto/scooter/quad) te ontdekken. Vooral Ia niet overslaan!!

• 8Mariet en Daniel09-07-2013

Leuk!

Wij zijn een week op Santorini geweest in Bellonias Villas. Vriendelijk ontvangst en mooi complex. Wij hadden helaas geen zwembadzijde geboekt dus wij zaten helemaal achteraf in een hoekje. De kamers zijn groot en oogt mooi, alleen hing er een vieze lucht. Ook het putje in de badkamer stonk. Kamers op zich verder prima en elke dag schone handdoeken. Wifi is gratis in het hotel alleen hadden wij op de kamer geen verbinding, moesten op het pleintje gaan staan en ook dan viel het af en toe weg. Het hotel staat aan zee, en de ligbedden zijn voor hotelgasten gratis! Ideaal. Wil je tussen de middag goedkoop lunchen is er aan de boulevard vlakbij een Gyros stop waar je voor 2 euro een heerlijke gyros kunt halen. Personeel vriendelijk, ontbijt vonden wij wat ondermaats, weinig keuze en variatie. Zeer eenvoudig maar oke. Zwembad wat klein maar goed te doen. Bellonias staat bekend om een van de mooiste hotels van Kamari, het hotel er naast (Kamari Beach Hotel) zag er ook erg mooi uit.

• 9marije20-05-2013

Fantastische accomodatie

Mooie locatie en prachtig hotel met lekker ontbijt en diner

• 9P.Santorini02-07-2012

Voor herhaling vatbaar!

Wat was het goed verzorgd allemaal. Net appartement, erg goede schoonmaak en vriendelijk personeel. De ligging vonden wij erg gezellig. Aan de boulevard met tientallen restaurantjes waar je al makkelijk voor 40 euro twee voorgerechten en twee hoofdgerechten hebt met een halve liter wijn. Het restaurant van bellonias villas vonden wij ' s avonds iets minder gezellig aan doen dan de rest (geen gezellig kaarsje op de tafel en geen mensen op het terras). Wij waren er in het voor seizoen en het waaide heel erg. Haast ieder restaurant had wel een windscherm, behalve ons complex. Niet dat het een groot probleem was, want r was genoeg andere keuze en het personeel van bellonias was altijd bereid je te bedienen op je kamer. Het complex is 's avonds prachtig verlicht, je ziet veel mensen er foto's van maken. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Fam. Lammers24-06-2012

Fantastische plek

Wij waren voor de derde keer op Santorini en voor de tweede keer in Bellonias Villas. Alles "super", Ligging uitstekend alles op loopafstand, strand, winkels, bank enz.. Personeel erg vriendelijk, geinteresseerd en behulpzaam. Kamers worden elke dag zeer goed schoongemaakt en handoeken worden elke dag vervangen. .Royaal ontbijtbuffet.Kortom een aanrader!

• 10Martin08-06-2012

Super hotel

Bellonias Villas is een prachtig hotel. Wij hebben gekozen voor een appartement met 2 etages en een klein balkon. Geweldig is dat. Mooi ingericht, schoon, opgeruimd en voorzien van toilet en douche. Airco is in de slaapkamer aanwezig. Rest van het appartement is van zichzelf al koel. De bediening is super. Elke dag wordt er schoongemaakt (gedweild en badkoamer/toilet gepoetst) en schone handdoeken (inclusief extra badhanddoeken voor bij het zwembad of de zee). Je mag dan in een appartement zitten, maar het is volledig verzorgt. Je voelt je de koning te rijk. Elke ochtend is er een ontbijtbuffet . Zelfs als je wat laat bent met eten, bieden ze aan of je voldoende hebt gegeten en of je eventueel nog wat extra wenst. Bediening is klantgericht. Lunch en diner is er ook mogelijk. Op het uitgebreide terras wordt je netjes en met persoonlijke belangstelling bedient. Mocht je de lunch of diner op de kamer/appartement willen nuttigen, dan komen ze dat zelf brengen. Is dat service of niet.

• 0Andrea en Jaap02-06-2012

Mooiste Hotel van Kamari

Prachtig vormgegeven met mooi ingerichte kamers. Sommige balcons zijn klein dus vraag daarnaar bij het inchecken. Beste locatie aan het strand met gratis heerlijke ligbedden met bediening. Mooi terras, leuke bar met geweldig personeel. Thomas, Christos en George zorgen dat je je welkom en thuis voelt.Mooi zwembad met ook weer heerlijke ligbedden. Goed ontbijt met zalige homemade producten. Vooral alle eigengemaakte jam proberen! Een heerlijk verwenweek en we komen hier zeker terug!

6 tips over Aparthotel Bellonias Villas

• woutsimone, 24-05-2013

Oude Thira. De berg is te beklimmen, maar met kleine kinderen is een huurauto of excursie wel beter. Onze kinderen wilden na de klim niet ook nog Thira bezoeken. Dat hebben we een dag later met de huurauto gedaan. Toilet was defect. Kinderen zijn bijna altijd gratis bij musea of in de bus. Bezoek aan de vulkaan was heel bijzonder. De warmwaterbronnen stelden niet zo veel voor, water was maar iets warmer daar.

• W. Derks, 25-06-2014

Eet vooral een keer bij Bellonias Villas. Er staat namelijk een vreselijk goede chefkok in de keuken. En dat proef je!

• P.Santorini, 02-07-2012

Wij waren er in het voorseizoen dus er was zover wij hebben gezien niet een spetterend nachtleven. In de zomer schijnt dit wel zo te zijn. Het stadje Fira is zeker de moeite waard om te bezoeken. Het is het tegenover gestelde van Kamari. Fira is vrij druk (ook met verkeer), restaurantjes iets duurder en het is tegen een klif aangebouwd. Je kunt er mooie foto's nemen.

2 vragen over Aparthotel Bellonias Villas

• Jennifer, 09-01-2015

Rolstoelvriendelijk?

Weet iemand of de accommodatie rolstoelvriendelijk is? En de boulevard etc?

Bedankt!

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Drukte?

Volgens de brochure heeft het 2 kamer appartement een 2 persoonsbed.Weet iemand of er ook 2 kamerappartmenten zijn met 2 losse bedden. Dus met je eigen beddengoed?? En heb je 's avonds last van het uitgaansleven?

Martin, 08-06-2012

Van het uitgaansleven heb je geen last. Betreft de bedden, kan je telefonisch contact opnemen met het hotel zelf. Ze zijn erg behulpzaam.

Aparthotel info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages