Hotel Beach Boutique

14 reviews over Hotel Beach Boutique in het Nederlands

Mooi plek

Henny Caspers,
31-7-2017

Kleine kamers, zodra er water wordt gepakt krijg je een hard jank geluid, wat zowat de hele dag en nacht door gaat.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Kamers niet best

E en M,
29-7-2017

Kamers zijn te klein voor prijs kwaliteit verhouding douche is bijna geen druk op de kraan waardoor er door het gebouw een irritante fluit toon klinkt. Gaan drie keer per jaar op vakantie dit nog nooit mee gemaakt .Verder vriendelijk personeel liging perfect aan het strand ontbijt niet over moedig maar voldoende

Wij zijn geen zeurpieten maar de kamers zijn onvoldoende.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel!

de wit
6-9-2016

Kleinschalig maar prima hotel voor een verblijf in Santorini! Lieve en gastvriendelijke mensen en de kamers worden iedere dag schoongemaakt met elke dag nieuwe handdoeken erbij. Elke ochtend wakker worden met een ontbijtje met uitzicht op het strand, wij willen weer terug!

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel!

Ella
12-7-2016

We zijn 10 dagen verbleven in dit heerlijke, kleinschalige hotel. De ligging is geweldig! Direct aan het strand en op de boulevard met leuke restaurantjes.

Kamer was oké. Onze kamer in het hoekje had helaas geen Wifi ontvangst. Douchekop lekte, maar werd meteen vervangen. Het personeel was onwijs vriendelijk.

Een ober die Nederlands sprak en regelmatig een praatje kwam maken. Ontbijt was niet geweldig, maar het restaurant (White) had wel heerlijke broodjes en pasta's voor lunch en diner. Er hing een grote beamer voor de EK wedstrijden. Dat in combinatie met een lekkere cocktail was erg gezellig!

Gereisd met partner in juli 2016

Hotelkamer zeezicht heeft minimale omvang. Een bevestiging van wat in eerdere recensies al te lezen was. Ontbijt is gelet op de kleinschaligheid van de accommodatie goed. Alles is er maar in beperkte mate. De ligging is ten opzichte van strand en zee prachtig. En over het personeel valt niets te klagen.

Een aantal keren gegeten in het restaurant (White) van het hotel. Ook hier een beperkte kaart maar betaalbaar en goed. Aan te bevelen verder Prince (halverwege de boulevard). Wel wat prijziger maar bijzonder smaakvol. Wat goedkoper maar "echt Grieks" is Lolos, aan een straatje gelegen dwars op de noordkant van de boulevard.

Geweldig

Marga
25-6-2016

Heel lief en vriendelijk personeel. Locatie was perfect en kleinschalig. De kamers zijn klein en je slaapt er alleen maar dus geen probleem. Heerlijk eten en smaakvol niet al te grote porties, echt goede kwaliteit.

Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Zeer aangenaam en Relaxt hotel

Cindy
23-6-2016

3 weken hier verbleven. Beach Boutique is een zeer aangenaam en relaxt hotel met een geweldige service.

Alles ziet er even verzorgd uit en gedurende de hele dag ziet het eruit alsof je de eerste gast bent. Bedden bij zwembad worden weer rechtgezet, kussens weer netjes etc.

Loungemuziek bij zwembad.

Rustige bar, ook hier relaxte sfeer en geen gezuip en geschreeuw!

Restaurant is top, ontbijt is prima met vers brood, eieren, vers fruit etc.

Overal lekkere loungestoelen en bedden.

Kamer was ruim genoeg voor 1 persoon, weinig bergruimte, gratis kluis, goede bedden. Genoeg stopcontacten.

Badkamer modern, met douchewand en ophangsysteem. Raam met vliegenhor in badkamer.

Wel wat gehorig in hotel, maar niet als hinderlijk ervaren.

WiFi op kamers is niet aanwezig in tegenstelling tot wat vermeld staat. Bij bar redelijk internet, maar ligt er vaak uit.

Dit is dan ook het enige negatieve punt!

Het personeel doet haar uiterste best voor de gasten, is erg attent, alert en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Fantastisch ..

Hans &Jacq
21-6-2016

Hotel is super dik .!!

Idd kamers zeezicht ietsiepietsie klein ...maar wij zijn niet zo groot dus prima.

Matrassen zijn ( godzijdank )gelukkig niet zo hard als bij de andere 14 locaties waar we in Griekenland geweest zijn.

Ontbijt is gewoon goed ..

Personeel is super vriendelijk .

Het restaurant wat bij het hotel hoort , heeft een "meesterkok" in huis.

Als je op de dag wat eet in het restaurant , hoef je niet de ligbedden en de parasol te huren . ( 10 euro )

De ligbedden zijn super en daar kan je het makkelijk een héle dag op uit houden .

Een eerder review stond 500 meter lopen vanaf je bus naar het hotel is niet waar .

( slechts 200 passen )

Wij gaan graag terug naar Kiki , Barry , Bakkie , Angelo , Serena en het top team van de keuken .

Heerlijke vakantie

Vonny
6-6-2016

Goede service, iedereen doet erg zijn best om het je naar de zin te maken, en is erg vriendelijk. Ontbijt voldoende, en restaurant gewoon goed, lekker eten aan zee. En in de cocktailbar een enorme keus aan exotische drankjes.

Zwembad schoon, terras top en voldoende ligbedden , is er bij het zwembad geen plekje dan wel op het strand.je kunt zelfs handdoeken lenen.

Kamers met zeezicht zijn ook prima, wel wat kleiner maar erg leuk aan de boulevard. Badkamer niet groot maar voldoende, gewoon alles wat je nodig hebt.

Smorgens bij ontbijt was de muziekkeuze soms wat vervelend, maar smaken verschillen.. Later op de dag wat rustiger

Nadeel was dat de bus je niet kan afzetten voor de deur dus je moet nog wel ongeveer 500 m lopen met de koffers.

Kamari is een erg gezellig en gemoedelijk plaatsje, veel restaurantjes, terrasjes, strand is schoon, neem waterschoentjes mee dan kom je makkelijker de zee in , (en ook weer uit )Zee loopt snel af.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk

Esther
24-8-2015

Super aardig personeel. Het hotel ligt aan een gezellige boulevard met restaurants, terrasjes en winkeltjes. Op het strand worden er door het hotel ligbedden gereserveerd.

Wij hadden een kamer met zeezicht, niet groot maar voldoende. Alleen de badkamer was erg klein, het toilet staat bijna onder de douche. Ontbijt was simpel. Voor de lunch en diner een

aanrader, erg goed!

Gereisd met partner in augustus 2015

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Boutique in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.