Tijdelijk €25 aanbetaling

Atalos Villas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Atalos Villas voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Atalos Villas

• 9Pana16-09-2011

Topper!

Wij hebben genoten van onze 2weekse vakantie op Santorini. App. Atalos was prima te doen met de kinderwagen. Wij waren met onze 5 maanden oude zoontje en alles was prima geregeld door eigenaar Giannis. Ontbijt was simpel maar goed. Kamer werd elke dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken, bed opgemaakt, kamer was schoon en ruim.Prima locatie, dichtbij alles. Boulevard is super gezellig in Kamari. Een en al genoten! Dit is ons adres voor Kamari, Santorini. Goedkoop maar top!

• 8Dion11-10-2009

Een en al gastvrijheid

Knusse apartemente, goed schoon en zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt is vers, maar vrij beperkt aanbod. Hoeveelheid is ruim voldoende.

• 8Jeanet09-08-2009

Goede kwaliteit voor lage prijs

Atalos Villas kun je alleen rechtstreeks boeken. Even op google kijken en mailen naar de eigenaar Giannis en zijn vrouw Irini. Het complex ligt aan het einde van de boulevard (een 100 meter landinwaarts). De kamers zijn schoon. Voldoende handdoeken. Regelmatig verschoning. De eigenaar spreekt een beetje Engels, maar zal er alles aan doen het zijn gasten naar de zin te maken. Hij heeft ons gehaald en gebracht naar het vliegveld. Heel prettig. Het zwembad is lekker, en er zijn voldoende bedjes. We hebben er een hele prettige tijd gehad. Vanuit Kamari is de rest van het eiland gemakkelijk te bereiken per bus. (1,40 euro per ritje) De prijs is zeer schappelijk. Kortom: kwaliteit voor lage prijs.

• 9Marloes01-07-2009

Service is top!

18-25 juni in Atalos verbleven. Met vliegmaatschappij vanaf London Gatwick gevlogen en hotel via internet geregeld na goede reviews. Eigenaar Giannis kwam ons zelf ophalen van 't vliegveld. Kamer was mooi en schoon, wij hadden balkon met dak van bougainvillea. Douche had goede harde straal en bed was ok. Hotel ligt ca 5 min lopen van strand en boulevard met restaurants en winkels. Auto huren is aanrader als je iets meer van 't eiland wil zien. 't is een klein eiland en wegen zijn prima. Pyrgos, Red Beach, Thira en Oia zijn zeker de moeite waard. Thira en Oia zijn ook prima met de lokale bus te doen. Giannis was erg behulpzaam met regelen van een auto, het geven van info over bussen etc. Echt een man met hart voor zijn hotel en gasten! Hij heeft ons ook weer naar 't vliegveld gebracht. Al met al een heerlijke vakantie en dat komt zeker door de gastvrijheid van Giannis en vrouw.

Hotel Atalos Villas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamari Beach, 84700