Géén boekingskosten

Astro

Aparthotel
GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Astro voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 29 reviews

8.3FantastischScore uit 29 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Astro

• 8Anne01-09-2013

Schitterende locatie, kamers teleurstellend

Santorini is een prachtig eiland en het hotel is ook echt een plaatje. Het zwembad is schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Toen wij op het eiland verbleven, viel overal de stroom uit, maar het personeel zorgde voor eten en licht. Vanuit het hotel is alles uitstekend bereikbaar. Om de hoek zit een goedkope taverna waar je lekker kunt eten en ook het restaurant Alexander is een aanrader. Het strand is vijf minuten lopen en onderweg kom je langs de supermarkt en de bakker. De kamers zijn echter niet zo spectaculair. We kregen in eerste instantie een kleine kamer met simpele, grijze inrichting. In deze kamer stond niet ons gevraagde tweepersoonsbed dus we hebben een andere kamer gevraagd, dit kregen we direct. De tweede kamer was ruim, maar nog steeds dezelfde eenvoudige en ongezellige inrichting. Bovendien hadden we totaal geen uitzicht. Bovendien zijn er alleen handdouches. Alles is wel super schoon. Ondanks de kamer hebben we een ontzettend fijne vakantie gehad.

• 9Leo en Angelique12-06-2013

Goed hotel met de juiste prijs en kwaliteit.

Onze algemene indruk van het hotel is erg goed ! De omgeving is mooi en apart met een hoge berg wat hoort bij deze omgeving. De accomodatie ligt op ongeveer 300 meter van het strand. Vlak bij winkels, taveernes, bar en gelegenheid tot het huren van scooters, quad en auto´s. Het personeel in dit hotel weet de gast te waarderen. En dat laten ze blijken ook. Dit hotel heeft voor iedereen die er even tussenuit wil de juiste prijs en kwaliteit. Het hotel heeft wel een menukaart. Maar geen echt restaurant. Daarvoor kan je terecht in de vele taveernes etc op loopafstand. Kamers zijn goed en worden iedere dag erg netjes schoongemaakt. In het hotel waren kinderen aanwezig. Aangezien wij al oudere kinderen hebben, is dat NVT, maar met kinderen zouden wij hier makkelijk onze vakantie kunnen vieren !!

• 9anoniem26-09-2012

Aanrader

Bij aankomst kregen we ipv studio, suitte met whirpool, dit ivm overboeking, erg mazzel. Top locatie, wel wat gehorig, oordoppen mee dan geen probleem. geen ontbijt genomen, bakkertje en supermarkt op 50 m lopen. Restaurant om de hoek super eten voor weinig geld. Wel schoentjes kopen of meenemen voor in zee, ivm kiezels, verder heerlijk strand. Alles verder met local bus gedaan, super makkelijk! Je moet Fira en Oya gezien hebben als je op Santorini bent, fantastische uitzichten.Prima hotel/app. met weinig tot geen kinderen.

• 8Rob en Gerda26-09-2012

Goede appartementen

Wij zaten in het appartementgedeelte. Ruime studio die dagelijks werd schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Douchegedeelte wel klein zonder drempel waardoor het water zo de kamer in loopt. Ligging t.o.v. strand, winkels en restaurtants en bushalte zeer centraal. Eten bij Danas tegenover Astro is zeer aan te bevelen. Goed eten voor een redelijke prijs, zeer goede bediening in een huiselijke griekse sfeer. Minpunt van het appartement is het zwembad, wat niet goed werd onderhouden. (Etensresten en haren bleven er dagen liggen). Conclusie: appartement Astro is aan te bevelen.

• 8Twee vriendinnen15-09-2012

Heerlijke vakantie!!

Hotel Astro is ons zeer goed bevallen. De ligging is centraal, dicht bij het strand, de bushalte, eetgelegenheden en winkels. Alles is op loopafstand. De accommodatie beschikt over verschillende kamers, er zijn er zelfs met jaccuzi maar daar ligt de prijs hoger van. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is goed. De schoonmaak gebeurt dagelijks. Het zwembad is niet al te groot maar voldoet wel. Van de sportfaciliteit hebben we geen gebruik gemaakt.

• 10robin & Ike22-06-2012

Geweldige vakantie!!

Wat een geweldige plek!! het personeel is super aardig, vooral barman Donnie en receptioniste Giota!! we zijn 3 weken gebleven en hebben ons geen moment verveeld. het hotel is schoon en de kamers goed verzorgd, wij hadden een studio met een ruim balkon, hoefden dit niet te delen zoals de dames hiervoor! echt een aanrader Hotel Astra. leuk hotel op een prima centrale plek, locale bushalte voor de deur die je voor maar 1,60 naar fira brengt en strand op 500 meter lopen.

• 8Wendy Scholtens08-06-2012

Onze vakantie in appartement Astro!

Wij, 2 beste vriendinnen, hebben een supervakantie beleeft in Kamari, in app. Astro. We zijn zeer vriendelijk geholpen. Iedereen die er werkt is gastvrij en legt je graag van alles uit. We hebben gebruik gemaakt van de sportschool. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt en alle handdoeken en beddengoed dagelijks ververst. We zaten aan een leuk straatje op weg naar the beach. Onderweg kom je leuke weinkels tegen, de supermarkt, de bakker, de scooterverhuur, de vele restaurantjes, van waaruit veel aandacht naar de gasten.....!! Mooi uitzicht op zee en Profitis Ilias. Lekker terras (wordt wel met de buren gedeeld, die er gelukkig de eerste 4 dagen niet waren..)Ja , we hebben een supervakantie gehad op Santorini en genoten van ons appartement. groet Yvonne en Wendy

• 8gerrit en lenie dekkers holland19-08-2011

geweldig goed.

het enige nadeel dat wij zouden kunnen noemen is dat de hele badkamer nat was na het douchen omdat er geen deur /douchegordijn was, maar verder was alles naar wens.

• 9Dirk en Joke08-07-2011

Prima!

Wij hadden een studio Heel ruim, badkamer in orde. Airco was inklusief ( afstandsbediening vragen bij de receptie) en een ventilator aan het plafond.. Alles werd brandschoon gehouden. Elke dag schone douchelakens en om de dag schoon beddegoed. Overal dicht bij. bakkertje met heerlijke broodjes klein stukje terug aan de overkant van de straat.Ook pizzastukken en t werd indien gewenst warm gemaakt

• 10harry en fie24-06-2011

geweldig complex

Toppertje voor de prijs die TO hanteerd.Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Restaurant om de hoek sellada gweldig de enigste restaurant waar je niet naar binnen wordt getrokken en goede gerechten voor een leuke prijs.

Aparthotel Astro info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamari, GR-84700