GriekenlandCycladen eilandenSantoriniAparthotels SantoriniAparthotel Artemis Suites Caldera Santorini

Aparthotel Artemis Suites Caldera Santorini

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Artemis Suites Caldera Santorini voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 12 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 12 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Artemis Suites Caldera Santorini

• 3R. den Hartog03-09-2015

Absoluut nooit meer!

Hoewel de boekingssite (touroperator) kleurrijke suites met uitzicht op zee of met privacy beloofden, zijn wij achter in een steegje met aan alle zijde uitzicht op meters hoge blinde muren gestopt. De suite bestond uit twee kamertjes. Ruimte om bij elkaar te zitten was er niet en de voorzieningen waren voor twee personen ipv vier. (Glazen,handdoeken, badjassen etc.) Klagen bij de receptie hielp niet! En hoewel touroperator alle medewerking beloofde, lukte het deze niet ons in een andere suite te plaatsen! Zelfs een andere locatie op het eiland was volgens deze niet mogelijk (???). Pas de volgende dag werden we in de naast gelegen suite geplaatst. Dit was lood om oud ijzer, met dit verschil dat de eerste slaapkamer iets groter was. De gehele vakantie hebben we niet van ons verblijf kunnen genieten en verbleven we grotendeels buitenshuis. Hoewel het personeel (niet de eigenaresse) zeer vriendelijk was hebben wij van ons verblijf een vieze smaak in de mond over gehouden. Nooit meer!

• 4Ontevreden klant11-08-2015

Niet waar voor je geld!!

Klein, vies en uitzicht op, een muur en de was... Terwijl er duidelijk staat uitzicht over de vulkaan.. Wij zijn zeker niet tevreden..

• 5Jo18-08-2011

Nooit meer

Hotel met een prachtig uitzicht op de Caldera. Via Holland Int. hadden wij dit hotel geboekt. De teleurstelling was groot. Ons was belooft een kamet met uitzicht op zee. Onz verbazing was dan ook groot toen bleek dat wij een achterafkamer kregen met uitzicht op een blinde muur. In de kamer hong een zeer muffe lucht die je soms de adem benam .De badkamer amper 2 vierkante meter groot was oud en zeer vies. De ijskast die je hier echt nodig hebt was stuk en was ook niet meer gerepareerd tiidens ons verblijf. Al met al waren wij zeer teleurgesteld in een toch wel duur hotel.

• 9alexpiet09-12-2010

Helemaal top!

Deze lokatie is helemaal top, de kamers zijn een beetje klein, maar de ligging maakt dat helemaal goed, je bent immers maar zelden op je kamer. Het is een rustige lokatie die goed is om lekker bij te komen, met kleine kinderen zou ik het niet zo snel doen, het ligt op de rand van een afgrond..

• 10VeKz29-07-2010

In één woord: uitstekend

Ik heb al aardig wat accommodaties over heel Europa gezien, maar voor mij staat Artemis zonder twijfel op nummer één! Het is een buitengewoon vriendelijk en gemoedelijk complex met een simpelweg weergaloos uitzicht. Bij ontvangst gratis welkomstdrankjes van het uitermate vriendelijke barpersoneel. Het personeel van de receptie is erg behulpzaam. Onze koffers waren niet op de bestemming aangekomen en ze hebben de afhandeling hiervan volledig uit handen genomen. Het is geen grote accommodatie, maar dit geeft Artemis juist een aangename en gemoedelijke uitstraling. Het zwembad is ruim groot genoeg, er zijn altijd voldoende ligbedden (gratis). Draadloos internet op het hele complex (gratis) en uitstekende airco (gratis). Iedere dag worden de kamers grondig schoongemaakt en handdoeken vervangen. Klein minnetje: de menukaart mag wat uitgebreider (maar weet niet of dit realistisch is gezien de kleinschaligheid). Een huurauto is aan te bevelen (Megalochori is wat stilletjes).

He-le-maal top!

• 9Henriëtte Salemink20-07-2010

Helemaal te gek!!.precies wat wij zochten

Lekker kleinschalig,geweldig vriendelijk personeel,leuke kamers,erg schoon,douche is ergggg klein,maar we konden er wel om lachen.Balkon...een galerij,dus verwacht geen privacy ,maar het indrukwekkende uitzicht maakt alles goed. Het is zo gaaffff

• 8Linda en Marcel23-09-2009

Fantastische plek aan de Caldera

Mijn vriendin en ik hebben van 15-22 sept. een week doorgebracht in Artemis Studios. De ligging is adembenemend en voor de zonsondergang hoef je echt niet naar Oia (Ia). Mijn vriendin viel echter al na 2 uur na aankomst bij het zwembad van de laatste trede die niet aangegeven stond (inmddels wél geel gemarkeerd....) en brak haar elleboog. Al met al vonden wij Santorini echt prachtig!! Artemis Studios is een knus complex met een schitterende ligging. De jacuzzi stelt niet veel voor, maar het zwembad en terras zijn prachtig. De barman (die overigens 16 uur per dag werkte) was echter niet de meest gastvrije persoon en liet zijn ongenoegen over zijn "job" te duidelijk blijken. Kamers zeer schoon en sanitair inderdaad klein maar ook schoon. Kortom, we sluiten een terugkeer zeker niet uit.

• 10Eva06-07-2008

Sehr schönes ruhiges Hotel!

Das Hotel Studio Artemis ist wunderbar für alle Erholungssuchenden! Der Blick auf die Caldera, den man schon zum Frühstück genießt, ist einmalig. Der Pool klein aber fein ebenso mit Caldera Blick, die Sonnenuntergänge von der Terrasse aus zu sehen, sind ein Traum! Die Inhaber sowie der Rest des Personals waren sehr bemüht und freundlich! Unser Doppelzimmer war klein, aber sauber und liebevoll gestaltet. Alles in allem ein Hotel, daß wir wärmstens weiterempfehlen! Im Zentrum von Megalochori (ein wunderschöner kleiner Ort) ist man vom Hotel zu Fuß in ca. 10 Min., es gibt mehrere Tavernen, in denen man sehr gut essen kann. Die Insel Santorin ist wirklich ein Traum!!

• 8ellen cameron07-06-2008

mooi klein hotel met prachtig uitzicht, persoonlijk ingerichte kamers, uitstekende hygiene, elke dag schone lakens en handdoeken, en schoonmaak, douche is wat aan de kleine kant. Vriendelijk personeel.

• 8Piet van Kaam29-05-2008

zeer mooi gelegen aan de Caldera, goede service veel extra's, heerlijk rustig gelegen, alles goed bereikbaar

Aparthotel Artemis Suites Caldera Santorini info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met