Hotel Armonia

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Hotel Armonia
7,2

28 reviews over Hotel Armonia in het Nederlands

Een goede vakantie gehad !

Lis,
5-11-2018

Keurig schoon hotel. Iedere dag werd er schoongemaakt. Badkamer klein maar prima te doen. Ontbijt was prima. Bedden erg hard! Ontzettend gehorig. Heel vriendelijk personeel. Centraal maar toch rustig gelegen. Nadeel van de herfstvakantie in Kamari was voor ons: Bijna alle eettentjes aan de boulevard en veel supermarkten waren al gesloten/ verlaten/ dichtgetimmerd. Er heerste een echte 'einde seizoen'sfeer. Dit gelukkig in tegenstelling met o.a. de stadjes Oia, Pyrgos en Fyra etc.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eenvoudig familiehotelletje

Marie
25-6-2016

We kwamen hier voor de tweede keer,het was als een thuiskomst,alles vertrouwd,dezelfde mensen even vriendelijk als twee jaar geleden.Er was nog niks veranderd hier,nu kwamen we voor tien dagen,in 2014 voor veertien dagen.Het ontbijt was nog altijd identiek,ik zei het vroeger al,ze mochten wel eens een beetje variatie erin steken,door bijvoorbeeld op zondag eens een croissant aan te bieden of een chocoladekoek, maar nee alles bleef zoals het was. De prijzen op het eiland daarentegen zijn wel goed de hoogte ingegaan,vroeger kon je voor 5€ met een minibusje naar old thira,nu is dit het dubbele,en je moet nog eens entree betalen 4€ als je boven bent,terwijl dit vroeger gratis was! Het enige wat even lekker bleef is de taverna Tou Koutouki Tou bekri,gelegen achter hotel armonia,we gingen er elke avond eten,dit was superlekker,en de ober is een crème van een vent,hij houdt van zijn job en van mensen,en dat kan ie niet loochenen hij heeft de know how ,dit heb je of niet! Dit heeft ie gemeen met de eigenares Yana,de perfecte kok en een Supermens! ik zou zeggen doe zo verder!

Gereisd met partner in juni 2016

Eilandhoppen

Terpstra
8-7-2015

Familie hotel. Zeer vriendelijke mensen. Schoon hotel, wel een beetje gehorig. Kamer met ruim balkon met uitzicht op stuk land. Eenvoudig ontbijt, maar erg lekkere koffie. Ontbijten kan zowel binnen als buiten. Lekker zwembadje. We zijn hier vier dagen geweest i.v.m. eilandhoppen. Prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2015

D-reizen

We zijn er geweest van eind Juli tot begin Augustus,een klein familiehotelletje,met supervriendelijk personeel en eigenaars.We vonden dat dit kleine hotelletje het ook verdiende om in reiswijzer te worden vermeld.We hadden alleen ontbijt,er was geen mogelijkheid om half pension te nemen,we verbleven er 14 dagen en hebben ons geen dag verveeld,Het ontbijt kon echter wa beter,na 14 dagen hetzelfde ontbijt ben je het beu,maar de omgeving en de vriendelijkheid v/d mensen maakte alles goed.We zijn tenslotte met verlof, en je huis, en het comfort kun je nergens meenemen.

Gereisd met partner in juli 2014

Leuk familie hotel

Thea Hoorens van den Berg
2-10-2014

Tijdens eilandhoppen in 2014 hebben wij in dit hotel gezeten. Het hotel ligt in een straatje wat uitkomt op de boulevard van Kamari op nog geen 100 meter van de boulevard waar alle restaurant en winkeltjes zijn. Het is leuk hotel, wel wat gehorig. Kamers zijn netjes en voorzien van een koelkastje en tv. Helaas geen kluisje. Wij zaten aan de voorzijde van het hotel met het uitzicht op de straat en zwembad. Achterzijde is wat minder met uitzicht op een stuk braakliggend terrein. Ontbijt is erg sobertjes. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2014

Eenvoudig 3*hotel

Nauts M.
19-9-2014

Zijn in hotel Armonia geweest,het was er eenvoudig maar proper,de familie was er vriendelijk en behulpzaam.De taal was wel soms een barière ,maar dan schakelde ze de dochter in.Het ontbijt was elke dag wel hetzelfde,ze mochten wel eens croissants aangeboden hebben,ipv elke dag hetzelfde brood.Alles was wel vers,en je kon buiten ontbijten.Het is niet zo ver van het strand,en toch rustig gelegen, wat dan weer een pluspunt is. De familie en het personeel waren supervriendelijk en behulpzaam.Jammer dat je er s'avonds niks kan drinken,er is geen bar.Gelukkig vonden wij er een superleuke taverna,juist het hoekje om nl To Koutouki Tou Bekri,we aten er elke avond,het was er gezellig en ook heeeeeeeel lekker,vooral de moussaka,mmm!!De kamers worden elke dag schoongemaakt,met verse handdoeken en lakens,daarop is er niks aan te merken,moesten ze nu nog een effort doen voor het ontbijt,dan zou dit super zijn.

Gewoon familiehotel

Jean-Claude
11-9-2014

Het hotel is kleinschalig,amper 28 kamers personeel was supervriendelijk alsook de familie.Goed gelegen dichtbij restaurantjes en winkeltjes,ook de bushalte is niet zo ver weg.Het enige minpuntje was het ontbijt,als men er 14 dagen verblijft verlang je toch eens iets anders dan gewoon wit en bruin brood,met altijd maar hetzelfde beleg.Wat extra moeite voor het ontbijt zou fijn zijn,maar anders alles proper elke dag verse lakens en handdoeken.

prima prijs/kwaliteitverhouding

Jan Smets
18-6-2014

Prima gelegen hotel, op (kleine) wandelafstand van strand en bushalte. Kleinschalig familiehotel. Vriendelijk. Net onderhouden, grote kamer. Goed terras. Basic badkamer maar netjes en comfortabel. Ontbijt ook basic, maar zeker voldoende; Vrij groot en goed onderhouden zwembad. Een echte aanrader. Ik kan echt niks negatiefs opmerken...

Prima kleinschalig hotel

P. de Putter
9-10-2013

Dit jaar voor de tweede keer in hotel Armonia geweest, het was weer prima. We kregen zelfs een tweekamer app. terwijl we een hotelkamer hadden geboekt. Vriendelijke eigenaar en personeel, dagelijks schone handdoeken en prima ontbijtbuffet. Slechts 50 mtr. lopen en je bent op de gezellige boulevard en het strand.

Gereisd met partner in juni 2013

Nooit meer

pierreverschueren1945
23-2-2013

Volgens de gelezen beoordelingen is dat hotel "het van het".

Maar de realiteit is wel wat anders.

Minimaal ontbijt, kamers met een minimum aan comfort.

Aan het onthaal was men een beetje vriendelijk, de rest had gewoon geen interesse voor de gasten.

Enig positief punt : de ligging

Gereisd met vrienden in juni 2012

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.