Hotel Arion Bay

33 reviews over Hotel Arion Bay in het Nederlands

Geweldig!

Arlene,
13-11-2018

Een leuk, kleinschalig hotel aan de rand van het dorp. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar!

Karin,
19-5-2018

Heerlijke week gehad bij supervriendelijke mensen.

Kamer was voorzien van prachtige douche, airco en genoeg ruimte.

Ook het bed was prima en stevig.

Iedere dag schoonmaak in de kamer en een goed ontbijt.

Schoon zwembad en prachtige zonsopkomsten boven de naastgelegen zee.

Heb je een vraag of hulp nodig? Geen moeite is ze teveel! minpuntje 🤔... ze draaien de hele dag, iedere dag, het zelfde muziek bandje bij het zwembad. Gelukkig is het rustige muziek.

Voor kleine kinderen is het minder geschikt, het zwembad is vrij diep en niet afgeschermd.

Het strand is echter aan de overkant van de gezellige straat,

waar het beter is voor kinderen.

Ook daar opletten, zee loopt vlug af naar diep.

Gereisd met partner in mei 2018
Zorzos Vaggelis - Eigenaar, Owner, 19-8-2018

beste Karin,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen! Het is onze ware prijs voor onze inspanningen om onze klanten onze warmste gastvrijheid te bieden! Met uitzondering van de dingen die u noemt, willen we ons aanbod voor 2018 aan onze klanten toevoegen: we brengen de nieuwe belasting niet aan onze gasten in rekening voor hun verblijf, maar betalen het zelf. Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen en hoge cijfer! We hopen je weer te zien in Arion Bay!

Leuk klein apartementencomplex

Ger,
13-4-2017

le uk apartementencomplex, goed verzorgde kamers. Prima verzorging, leuke eigenaar.

Er is maar een echte regel en dat is het de toerist naar zijn zin maken.

Enige minpunt is de haperende wifi, maar wie maakt zich daar druk over tijdenz zijn vakantie.

Gereisd met partner in mei 2016

D-reizen

8 dagen verbleven in het Arion Bay hotel. De locatie was super. Dichtbij veel restaurants waar je lekker kunt eten. Amira en Splash zijn zeker aan te raden. The Spring was een minder goed restaurant.

De eigenaar van het hotel is erg vriendelijk en het ontbijt is prima, maar niet bijzonder. We hadden een kamer met zeezicht. Prachtig!

Paar kleine onhandige dingetjes. Er is geen stopcontact in de badkamer waardoor mijn vriend zijn baard moest trimmen naast het bed boven een plastic tas.

Verder is het eiland erg mooi. Oia is een erg gezellig stadje en zeker de moeite waard om een keer naartoe te gaan. Een ticket voor de bus is 1,80. Je moet wel even overstappen in Thira. Wij waren er in juli. Het is er dan rond de 40 graden en eigelijk te warm om dingen te ondernemen. Dus als u veel dingen wilt doen is het misschien beter om in de mei al te gaan als de temperaturen iets lager zijn.

Wij raden het Arion Bay zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2016

locatie oke hotel minder

Roelof
11-8-2015

het is duidelijk een 3 sterren hotel en ook niet meer dan dat. gedateerde kamer en onhandig gerenoveerde badkamer zozit de verlichting net aan de andere kant van het muurtje zodat je bijna in het donker moet douchen. handdoeken wissel zou eens in de 3 dagen zijn en met een temperatuur van ruim dertig graden en geen mogelijkheid om je handdoek te drogen is dat niet prettig.

Gereisd met partner in juli 2015

Arion Bay: Thafmasieo (fantastisch)

Adri de Vries
15-6-2015

Eind mei 2015 gelogeerd in hotel Arion Bay in Kamari.

Wat een fantastisch en gezellig familiehotel ! Eigenaar Elias is een geweldige gastheer. Onze hotelkamer lag boven restaurant The Boathouse, een heel eenvoudige kamer maar wel met balkon en zeezicht. Het ontbijt in Arion Bay is voor Griekse begrippen erg uitgebreid. Arion Bay ligt op een hele mooie locatie aan het eind van de boulevard. De boulevard is wel erg toeristisch en ik denk dat vooral in het hoogseizoen het hier 's avonds wel erg druk is. Maar voor lekker eten hoef je niet ver de boulevard op, schuin tegenover Arion Bay heb je King's, een heel gezellig restaurant aan het strand waar je heerlijk kunt eten Voor een bezoek aan schitterende Oia kun je heel handig de lokale bus nemen. Ook leuk is om vanuit Kamari met een bootje naar Perissa te gaan, het strand heeft daar iets minder kiezels.

Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad !!

Gereisd met partner in mei 2015

uitzonderlijke gastvrijheid.

jan Klaver
11-5-2015

De kamers zijn pas gerenoveerd, dus een nieuw interieur maar ook exterieur!. De eigenaar , Elias, is de ultieme gastheer. Zeer service gericht, gastvrij en behulpzaam. Geeft "welkom zijn" een nieuwe dimensie.

Gereisd met partner in mei 2015

Aan de boulevard

erik
23-6-2014

Hotel ligt ideaal. Je loopt het hotel uit en 50 meter verder lig je op een gratis ligbed van King`s restaurant. We hadden een kamer met zicht op de achterkant. Je kunt beter met zeezicht boeken, want dit uitzicht is wat troosteloos. Klein balkon, kamer was in orde en badkamer volgens Griekse begrippen heel redelijk. Geen douchegordijn, maar dat had ook wel wat. Douchen met beleid, wil je niet de hele badkamer onder water zetten. Onze airco had wat problemen, maar daar werd direct werk van gemaakt. Het ontbijt vonden we ook prima. Enige punt van kritiek misschien dat er zo weinig schaduwplekken waren om te ontbijten. Het handdoeken beleid in wat ondoorzichtig, na een week waren we er nog niet achter hoe dat werkte. We waren zelf een keer vergeten, maar ook daar werd direct hersteld. `s Avonds was het vaak erg gezellig bij de bar. In Kamari zijn heel veel restaurants. We hebben bij zeven verschillende gegeten: nergens slecht!

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi hotel maar ...

frank_61
7-5-2014

Wij boekten bij touroperator de Voordeel-kamer. Dat bleek een erg kleine kamer te zijn met uitzicht aan de zijkant van het hotel op een bouwplaats. Erg treurig. Gelukkig was het niet druk en voor 50 euro konden we verhuizen naar een 3 persoons kamer van 7 meter lang (met een 2 persoon en een 1 persoonsbed) op de begane grond aan de voorzijde van het hotel, vlakbij het zwembad en uitzicht op zee. Erg mooi. Het ontbijt buffet was (zeker voor griekse begrippen) erg uitgebreid. En wij konden zelfs op ons eigen terrasje ontbijten.

Wel hadden in de avonduren veel last van luidruchtige medegasten. De openlucht bar van het hotel ligt naast het zwembad en was dus vlak bij onze kamer.

De eigenaar is erg vriendelijk. De kamers zijn sober, de bedden zijn wat aan de harde kant en de badkamer is erg klein. Erg vervelend is dat er geen douchegordijn of scherm is waardoor de badkamer steeds veranderd in een zwembad. Een mooi zwembad. Tip: boek geen halfpension,

Gereisd met partner in april 2014

Zeker aan te raden

mvoudheusden
7-9-2013

Wij zijn net terug uit Santorini en hebben een heerlijke tijd daar gehad in Arion Bay. De manager Tony is een vrolijke/vriendelijke man die het iedereen naar zijn zin wil maken. Wij waren met z'n vieren en zaten helaas niet naast elkaar, maar hij heeft geprobeerd dit te regelen maar dit is niet gelukt. Wij zaten boven de ontbijt zaal en dat was door het geschuif van de stoelen wel wat te luidruchtig waardoor we niet konden uitslapen. Verder werd er vroeg in de ochtend, zo rond half 7, de kamers van de vertrokken mensen al schoongemaakt. Dat was ook wat minder, want dan werd er ook met de bedden geschoven. De douche was wat gedateerd en de kamer vrij simpel. Al met al neem je dit allemaal voor lief omdat de service gewoon fantastisch is. Ik zou er zo weer naar terug gaan als ik niet al alles van het eiland zou hebben gezien.

Gereisd met partner in augustus 2013

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arion Bay in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arion Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.