Hotel Arion Baystersterster

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Arion Bay

• 2019
    9Willem en Grieta Pijpers04-06-2019

We gaan zeker nog een keer !

Heeeeerrrrrrrlllllliiiiiijjjjjkkkkkk, 2 perfecte weken doorgebracht in dit hotel. Hele mooie en leuke kamer, gemaakt als in een grot. Goed ontbijt, prima bar en hele lieve en vriendelijke mensen. Mooi zwembad en direct aan het strand gelegen. Elke avond gezellig terugkomen na restaurant bezoek en dan even een afzakkertje aan de bar. Kamari met een hele leuke boulevard, prima restaurants en winkeltjes. Voor een korte tussendoor vakantie of zoals wij 2 weken en dan heerlijk je strand vakantie te combineren met het schitterende eiland Santorini te ontdekken. De mensen van Arion Bay kunnen je hierin prima informeren en excursies voor je boeken. Kortom: een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Maxime22-05-2019

Een fantastisch verblijf voor een droomvakantie!

Het verblijf bij Arion Bay overtrof al onze verwachtingen. Een heerlijke kamer met eigen balkon en uitzicht op zee, een top ontbijt, vriendelijk personeel en een eigen strand met bedden en strandhanddoeken van Arion Bay maakte het helemaal compleet. Voor ons was het perfect om in Kamari te overnachten en dan de bus te kunnen pakken naar Fira en Oia. Een 10 uit 10 voor ons!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Leon Tichelaar16-05-2019

really awesome hotel!

geweldig hotel met uitzicht op zee, heerlijk elke ochtend buiten ontbijten, savonds gezellig aan de buitenbar drankje doen met het supervriendelijke personeel en eigenaar!! zeker dit jaar weer terug daarheen :-)

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Arlene13-11-2018

Geweldig!

Een leuk, kleinschalig hotel aan de rand van het dorp. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Karin19-05-2018

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke week gehad bij supervriendelijke mensen. Kamer was voorzien van prachtige douche, airco en genoeg ruimte. Ook het bed was prima en stevig. Iedere dag schoonmaak in de kamer en een goed ontbijt. Schoon zwembad en prachtige zonsopkomsten boven de naastgelegen zee. Heb je een vraag of hulp nodig? Geen moeite is ze teveel! minpuntje 🤔... ze draaien de hele dag, iedere dag, het zelfde muziek bandje bij het zwembad. Gelukkig is het rustige muziek. Voor kleine kinderen is het minder geschikt, het zwembad is vrij diep en niet afgeschermd. Het strand is echter aan de overkant van de gezellige straat, waar het beter is voor kinderen. Ook daar opletten, zee loopt vlug af naar diep.

Zorzos Vaggelis - Eigenaar, Owner, 19-08-2018

beste Karin, Heel erg bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen! Het is onze ware prijs voor onze inspanningen om onze klanten onze warmste gastvrijheid te bieden! Met uitzondering van de dingen die u noemt, willen we ons aanbod voor 2018 aan onze klanten toevoegen: we brengen de nieuwe belasting niet aan onze gasten in rekening voor hun verblijf, maar betalen het zelf. Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen en hoge cijfer! We hopen je weer te zien in Arion Bay!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Ger13-04-2017

Leuk klein apartementencomplex

le uk apartementencomplex, goed verzorgde kamers. Prima verzorging, leuke eigenaar. Er is maar een echte regel en dat is het de toerist naar zijn zin maken.

Enige minpunt is de haperende wifi, maar wie maakt zich daar druk over tijdenz zijn vakantie.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Eline23-07-2016

Heerlijke vakantie gehad, super locatie!

8 dagen verbleven in het Arion Bay hotel. De locatie was super. Dichtbij veel restaurants waar je lekker kunt eten. Amira en Splash zijn zeker aan te raden. The Spring was een minder goed restaurant. De eigenaar van het hotel is erg vriendelijk en het ontbijt is prima, maar niet bijzonder. We hadden een kamer met zeezicht. Prachtig! Paar kleine onhandige dingetjes. Er is geen stopcontact in de badkamer waardoor mijn vriend zijn baard moest trimmen naast het bed boven een plastic tas.

Verder is het eiland erg mooi. Oia is een erg gezellig stadje en zeker de moeite waard om een keer naartoe te gaan. Een ticket voor de bus is 1,80. Je moet wel even overstappen in Thira. Wij waren er in juli. Het is er dan rond de 40 graden en eigelijk te warm om dingen te ondernemen. Dus als u veel dingen wilt doen is het misschien beter om in de mei al te gaan als de temperaturen iets lager zijn.

Wij raden het Arion Bay zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Roelof11-08-2015

locatie oke hotel minder

het is duidelijk een 3 sterren hotel en ook niet meer dan dat. gedateerde kamer en onhandig gerenoveerde badkamer zozit de verlichting net aan de andere kant van het muurtje zodat je bijna in het donker moet douchen. handdoeken wissel zou eens in de 3 dagen zijn en met een temperatuur van ruim dertig graden en geen mogelijkheid om je handdoek te drogen is dat niet prettig.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Adri de Vries15-06-2015

Arion Bay: Thafmasieo (fantastisch)

Eind mei 2015 gelogeerd in hotel Arion Bay in Kamari. Wat een fantastisch en gezellig familiehotel ! Eigenaar Elias is een geweldige gastheer. Onze hotelkamer lag boven restaurant The Boathouse, een heel eenvoudige kamer maar wel met balkon en zeezicht. Het ontbijt in Arion Bay is voor Griekse begrippen erg uitgebreid. Arion Bay ligt op een hele mooie locatie aan het eind van de boulevard. De boulevard is wel erg toeristisch en ik denk dat vooral in het hoogseizoen het hier 's avonds wel erg druk is. Maar voor lekker eten hoef je niet ver de boulevard op, schuin tegenover Arion Bay heb je King's, een heel gezellig restaurant aan het strand waar je heerlijk kunt eten Voor een bezoek aan schitterende Oia kun je heel handig de lokale bus nemen. Ook leuk is om vanuit Kamari met een bootje naar Perissa te gaan, het strand heeft daar iets minder kiezels. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad !!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9jan Klaver11-05-2015

uitzonderlijke gastvrijheid.

De kamers zijn pas gerenoveerd, dus een nieuw interieur maar ook exterieur!. De eigenaar , Elias, is de ultieme gastheer. Zeer service gericht, gastvrij en behulpzaam. Geeft "welkom zijn" een nieuwe dimensie.

Gereisd met partner in mei 2015

5 tips over Hotel Arion Bay

• mvoudheusden, 07-09-2013

De kamers aan de voorkant hebben het uitzicht op het zwembad en/of zee. Aan de achterkant is het uitzicht niet zo goed.

• frank_61, 07-05-2014

voor het diner en de lunch kun je terecht bij talloze strandtenten langs de boulevard, niet duur en erg gezellig! Een auto huren is niet nodig. De lokale bus brengt je voor 1,60 euro naar Fira en voor het dubbele naar Oia, waar je ook met een excursiebus heen kunt voor 10 euro retour.

In Kamari zelf is, op het kiezelstrand en de boulevard na, niet zoveel te beleven. Vliegtuigen komen wel erg laag over, maar daar wen je snel aan, in mijn tijd daar max 5 per dag. Dat duurt dan maar een minuutje.

• Adri de Vries, 15-06-2015

Bezoek ook eens Imerovigli en ga lunchen of dineren bij de Blue Note, echt een aanrader ! 's Avonds heb je daar de mooiste zonsondergang.

1 vraag over Hotel Arion Bay

• haanskorf, 01-06-2015

handdoekservice

ik lees handdoekservice, geld dit ook voor strandlakens?

Roelof, 11-08-2015

in ons hotel was er geen handdoek service voor op het strand

Hotel Arion Bay info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Engels, Fast food, Grieks, Italiaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Party service

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats