Hotel Aphroditi Venus Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°17°
Hotel Aphroditi Venus Beach
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aphroditi Venus Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aphroditi Venus Beach in het Nederlands

Met vrienden

Vakantie om nooit meer te vergeten!

Jana
13-1-2016

Prachtig hotel, perfect gelegen op een aangename afstand van de luchthaven.

Kamers zijn altijd netjes, maar inderdaad keiharde bedden. Dit was dan ook het enige minpuntje aan heel de reis.

Het ontbijt en het avondeten is uitgebreid en steeds verzorgd. Elke dag was het wat anders en allemaal even lekker. Het personeel is ook supervriendelijk!!

Het zwembad is proper en verzorgd.

Bij het buitengaan langs de achterkant van het hotel kom je op de boulevard terecht, echt geweldig! Leuk om 's middags of 's avonds eens te wandelen en iets te drinken.

Tip: Wanneer je graag de rest van het eiland bekijkt, kan je vlakbij de bus nemen voor 3 Euro. Je hebt ook de mogelijkheid om via het hotel een quad of iets dergelijks te huren, maar ik raad je aan om het hotel buiten te gaan en een quad te huren vlakbij het 'winkeltje' bij de busstop. Dit is veel goedkoper. Echt een aanrader trouwens om het eiland te verkennen met de quad! Ideaal om een hele dag te vullen!

nooit meer

van Dijk
27-7-2013

keiharde bedden, wakker liggen van lawaai, kleine kamers. Alleen de ligging is mooi aan de boulevard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphroditi Venus Beach in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphroditi Venus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.