Hotel Antinea Suites

29 reviews over Hotel Antinea Suites in het Nederlands

mooi hotel met minpunten

peter dingemans
17-6-2013

Hotel Antinea Suites & Spa. De standaardkamers bevinden zich voor een deel in een aparte gebouw wat duidelijk niet bij het hotel hoort en zijn totaal anders dan de kamers afgebeeld op de foto's in de brochure en website. De badkamer is spartaans, wel schoon maar je moet douchen in een zitbad zonder douchegordijn t. De kamer is ruim en wat er in de brochure staat is aanwezig. De handdoeken en beddengoed word dagelijks verschoond en de kamer word dagelijks schoongemaakt. Minpunten zijn; Het hotel ligt op een helling van 400 meter lang met een stijging van 10%. Wij hebben niet kunnen lezen op de website dat het hotel op een dergelijke steile helling ligt, want het is een pittige klim. Ook in het hotel gaat alles via trappen. Dit hotel is niet geschikt voor oudere mensen (60+) en zeker niet voor mensen die slecht ter been zijn. Een lift ontbreekt. Tweede minpunt is dat De Wifi werkt niet op de kamers en ook niet in de rest van het hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2013

Voor herhaling vatbaar!

Simone
16-4-2013

In juni 2012 hebben m'n partner en ik kennis gemaakt met Hotel Antinea suites. Het is ons heel goed meegevallen. Er was gewoon niks op aan te merken. Het personeel was correct, beschaafd en vriendelijk. De kamer was mooi, met een prachtig uitzicht op zee. Het eten (we hadden half-pension) was ook heel goed en er was ook genoeg keuze. Je moet wel van Grieks eten houden, wat voor ons geen probleem was. Het hotel ligt op een berg, wat inderdaad wel wat klimmen is. Maar dat ben je na een paar keer wel gewend. Je kan misschien dan meteen een auto of een quad huren, keuze genoeg! Aan de balie geven ze je de info wel. Kortom, voor herhaling vatbaar, wat we dit jaar dus weer gaan doen!

Gereisd met partner in juni 2012

Klassehotel

Ivan
7-8-2012

Mooi hotel voor wie houdt van luxe en rust.

De ligging is zoals hier reeds is beschreven op een helling, wat niet steeds evident is bij temperaturen rond de 30°C.

Het eten is zoals bij veel Griekse hotels lauw. Het aanbod is een beetje tegengevallen, weinig traditionele gerechten.

Mooie verzorgde kamers, mooi uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2012

Super Hotel

Eddy
5-8-2012

Vergeet alles wat men je verteld heeft, Santorini is prachtig.

Hotel Antinea in Kamari heeft alles wat een mens kan wensen op reis : mooie en verzorgde accomodatie, mooie kamers, gezellig restaurant, zeer vriendelijke personeel, zeer goed zwembaden, ...

De boulevard en het strand van Kamari zijn een 10-tal minuten stappen.

Je moet wel goed te been zijn, het strand is een lavastrand (een ontdekking).

Klein nadeel voor de maximum zonneklopper : het hotel ligt net naast de rotsen en om 17u is de zon weg, op het strand kan je tot pakweg 19u genieten van de zon. Maar het is de hele dag zo warm (lekkere zeebries en géén opwaaiend zand) dat het zeer aangenaam is als er vanaf een bepaald uur schaduw is (het is maar wat je verlangt van je vakantie).

We hebben een super vakantie gehad en gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2012

Mooi !

Dimitri Van Delsen
21-6-2012

Dit hotel heeft me bekoord. De kamers en de ligging waren zeer mooi. Zeezicht en op tien minuten van een evendig dorp Kamari. De mensen aan de receptie waren bijzonder gedienstig. We kregen zonder toeslag een kamer om de lange periode tussen uitcheck en vertrek te overbruggen. Men belde een dokter voor onze zieke baby. Verschillende zwembaden. Zeer gedienstig personeel. Dit hotel is echter niet kindvriendelijk wegens de hoge ligging en de vele trappen. Maar echt een aanrader voor volwassenen. De gasten zijn (wellicht door iets hogere prijsklasse) ook zeer beschaafd. Het ontbijt en avondeten waren wel monotoon maar uiteidelijk was er keuze voldoende. De setting en de rust maakten het heel gezellig. Voor wie op zoek is naar "luidruchtigheid" is dit hotel een foute keuze. Dit is Santorini, in alle romantiek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

goede service rustig en heerlijk eten

Raoul Zwaan
18-6-2012

Heel vriendelijk personeel, de keuken is grieks wat ik heerlijk vond.

Mooi en rustig gelegen misschien wat moeilijk bereikbaar voor oudere mensen. Kamari is gezellig met vele bars. Fira is gemakkelijk bereikbaar met de bus.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Gezellig, romantisch hotel.

Bulteel Fr.
11-11-2011

Zijn er in de maand augustus geweest.Zallige periode voor het weer. Een heel mooi en gezellig hotel met een heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Slecht 10 min stappen naar kamari strand. Wel een heel steile baan waardoor misschien moeilijker voor mensen die slecht te been zijn. Hadden halfpension gekozen. Eten was de eerste dagen heerlijk. Vanaf de 4 de dag wel iets minder vonden wij. Zeker te bezoeken zijn Oia en Thira. Gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer of scooter.

Gereisd met partner in augustus 2011

fantastisch uitzicht op zee !!

m mens
5-10-2011

het is een mooi hotel , mooi zwembad en wirlpools , het ontbijt is ronduit fantastisch , zoveel keuze ! met kindere is de mooie ligging tegen de berg messavouno mischien iets minder ivm lopen naar strand, kamers zijn zeer mooi, bedden goed , internationaal hotel , engelsen denen nederlanders belgen duitsers

rondom fantastische plek om te verblijven, uit eten bij familie taverne sellada , loop de helling af richting boulevard het tweede restaurant wat je tegen komt , heerlijk gegeten zeer vriendelijke familie .

Gereisd met partner in september 2011

Een goed 3 sterren hotel

Rean
29-5-2011

Als je hotel Anthinea binnenkomt staan er vijf sterren aan de inkom. Willen deze sterren gerechtvaardigd zijn moet er toch nog hard gewerkt worden. De kamers zijn aan een grondige renovatie toe, de kwaliteit van het eten moet beter (eten altijd lauw). Ik zou wel opnieuw kiezen voor dit hotel om Santorini te verkennen maar zou opteren voor enkel overnachtingen en ontbijt. Let op als je een kamer neemt met jacuzzi, voor warm water betaal je extra!! Niet geschikt voor kinderen en mensen met een handicap.

Gereisd met partner in mei 2011

kleinschalig hotelletje op een prachtlocatie!

martine jacobs
21-8-2010

gezellig hotel,wel veel klimmen door steile helling van 10%-geen shuttle

prachtige kamer (603)met klein terrasje,en zicht op zee!

vriendelijke bediening

eten wel naar griekse normen:weinig keuze,steeds dezelfde dessertjes,ook het ontbijt was altijd hetzelfde ,mocht iets meer gevarieerd zijn qua broodsoorten

zalige zwembaden,fijne ligzetels,alles netjes

alles is kleinschalig,maar daarom zo charmant

beneden een leuke boulevard aan zee

Santorini goed te verkennen vanuit Kamari

aanraders zijn :Pyrgos,Oia en Fira,de sunsetboottocht, huur een auto en ga zelf het eiland verkennen, ook met de bus kan je overal goed geraken:eerst rijden tot Fira,en dan de bus nemen naar Ioa of een ander stadje

ga ook eens s avonds naar Ioa of Fira:veel sfeer!

Santorini is een supermooi eiland

het zit in mijn hart!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antinea Suites in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antinea Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.