Hotel Anemones

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°13°
Hotel Anemones

13 reviews over Hotel Anemones in het Nederlands

Hotel viel tegen , eiland zelf niet !

Andrea
25-6-2016

Vonden het hotelletje geen 3 sterren waard , eerder 2 . Kleine kamers , versleten handdoeken en beddegoed . De stoeltjes ( lees : houten krukken ) op het piepkleine balkonnetje zijn echte hernia-verwekkers !! Ontbijt was een vrij saai continentale : 1 soort ( sponzig wit ) brood , 1 soort beleg ( ham ) , 1 soort kaas , jam , gekookt ei , cornflakes en Griekse yoghurt , koffie , thee , melk , ananaslimonade en sinaasappellimonade . Heb zelf bij de supermarkt volkorenbrood gekocht en nam die mee de ontbijtzaal in ( deden er meer , werd niets van gezegd ) . Bedden lagen trouwens wel prima ! Het hotel lag in een zijstraatje van de boulevard , dus vrij centraal . De eigenaar schitterde de meeste tijd door afwezigheid , als je hem nodig had moest je hem echt zoeken , en het zwembad was ijskoud . Communicatie tussen reisleiding en hotel receptie verliep ook niet goed ( gebeurde wel vaker vertelde de hostess ) . Dus we moesten zelf achter onze ophaaltijd/locatie komen door de hostess te bellen , terwijl ze het wel aan het hotel had doorgefaxed .

Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader

Weber
27-6-2013

Leuk hotel vlak bij het strand. De kamers zijn eenvoudig, maar verder prima. Het zwembad gedeelte is sfeervol, met heerlijke ligbedden. De poolbar is de hele dag open en alles tegen fatsoenlijke prijzen.

Ontbijt is ronduit slecht, maar dat hebben we opgelost door zelf dagelijks beleg te kopen. Dit was verder ook geen probleem.

We hebben samen met vrienden leuke week gehad en vinden dit hotel 'n aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Een schitterend gelegen , vriendelijk, hotel

Gerda hendriks
10-5-2013

De bruiloft van onze zoon en schoondochter was fantastisch.met dank aan dit hotel. Met 20 personen was dit een fantastische week. Aan alle wensen is voldaan. en daarom komen we graag terug!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Perfect!

Vincent Hendriks
16-6-2012

Wij zijn op Santorini getrouwd en met een groep van 20 personen zaten we in dit hotel. Kamers waren keurig en schoon! Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam! Wat we maar vroegen, niks was een probleem!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Fantastische plek

Ashley
21-8-2011

Hotel Anemones in Santorini is een prachtig hotel. De kamers zijn ruim en schoon en hebben allemaal een eigen balkon. Ook het zwembad is erg mooi.

De ligging is perfect, op nog geen minuut afstand van de boulevard, maar toch in een zijstraat waardoor je geen geluidsoverlast heb.

Gereisd met partner in januari 2011

Dit hotel is volgens mij recentelijk verbouwd en ziet er prima uit! Vooral het zwembad gedeelte is super luxe. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn schoon en worden elke dag goed schoongemaakt. Het is wel erg gehorig, maar het hotel is vrij rustig waardoor je amper geluidsoverlast hebt. Het ontbijt 's ochtends is goed, maar karig. Wij verbleven voor twee weken in dit hotel en waren het ontbijt na een week meer dan zat. Verheug je dus niet op een uitgebreid en luxe ontbijt. De plaats waar dit hotel ligt (Kamari) is een prima lokatie om te verblijven! Leuke boulevard en het openbaar vervoer rijdt in het dorp. Al met al een zeer goed hotel om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Geweldig!

Margriet Splint
19-6-2011

Hotel Anemones in Santorini is ons zeer goed bevallen. Het is aan te bevelen.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt. De bediening is prettig en het ontbijt is goed!

Gereisd met partner in mei 2011

gewoon een fantastische plaats

Anne van der Wal
17-6-2011

Hotel Anemones is een goed en gemoedelijk hotel. De service staat hoog in het vaandel. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk

Gereisd alleenreizend in mei 2011

De omschrijving die Annette maakt daar kunnen we ons helemaal in vinden. Kamers erg gehorig, zeer onvriendelijke uitstraling van de bediening, karig ontbijt en noem maar op. Dus...zoek een ander hotel in Santorini

Gereisd met partner in juli 2010
2008

prima vakantie

Wim en Thea
6-7-2008

14 dagen in Anemos/Perissa geweest. Van 5 tot en met 19 juni, het was een redelijk appartement, schoon met goede bedden de keukenhoek was erg simpel. Dit was wel een rustige tijd, als het drukker is wordt het gehoriger. Santorini is een prachtig eiland, de prijzen vielen in deze tijd erg mee. Wij hebben hier een hele prettige vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2008

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anemones in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anemones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.