Appartement Andromedasterstersterster

Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Andromeda

• 5cees18-06-2015

Tegenvaller

Lokatie is top, daarover geen discussie. Wat stoort is dat de receptioniste bij vrijwel iedereen probeert een mindere 'superior'kamer als het beste wat er is te slijten. Met teksten als " i wanna see jou smile, youre happy" kreeg ze ons aardig op de kast, de kamer leek in niets van wat op de site te zien is. Andere gasten moesten via ons terras naar hun kamer, geen romantische privacy dus (na enig aandringen vond ze toevallig een betere kamer,) come with me i show jou. Deze was nog minder met 2 eenpersoonsbedden.. Na onze weigering kon het de tweede dag wel maar niet eerder dan 11.00 uur. Deze kamer kwam wel overeen met de foto op de site maar we waren wel weer een halve dag kwijt maar nu wel een priveterras met topuitzicht. Door dit gedoe en het constante " i wanna see you happy i like tot see you smile" is de vakantie in Andromeda niet geworden wat we er ons van hadden voorgesteld. Voor minder geld kan je bv ook naar olympic villas in Oia.

Gereisd met partner in april 2014

• 5Cees27-09-2014

Teleurstellend

Begin mei een week geweest.De superiorroom leek in niets op de fotos op de site, onze buren moesten over ons terras naar hun kamer,kortom geen privacy.na klacht bij receptie de volgende dag na 3 uur wachten een betere kamer met een eigen terras.De receptioniste vroeg irritant vaak of we "happy"waren,i want to see you smile,nou dat wel,maar als een boer met kiespijn.De plek is top,maar het hotel is beslist geen 4 sterren waard. Natuurlijk betaal je op Santorini op iedere plek met uitzicht op de caldera de hoofdprijs. Uit ervaring weet ik dat er bv in Oia ook van die plekken zijn waar het allemaal wel betaalbaar is ( Olympic Villas )Het gevoel van teleurstelling blijft bij ons toch overheersen, ook het restaurant is vrij overmoedig met de prijzen voor het gebodene.Eens,maar nooit weer.

Gereisd met partner in april 2014

• 1hans hoogstraten18-08-2014

Nooit meer

Oud, geen renovatie, niet sfeervol, slecht verzorgd, locatie is prachtig maar dan wel voor mensen met een zéér goede conditie. alles is 10x trappenlopen. Houding receptiepersoneel is een drama (betuttelend, beloofd van alles maar komt niets na, maar dat ondervonden ook de Duitsers en de Scandinaviers), manager laat zich niet zien. de prijs kwaliteit is schofterig hoog (juli €289 per nacht). er worden zeer kleine hokken verhuurt als "superior". grieken (die huwelijksfeesten houden incl. overnachtingen) krijgen daar alle ruimte en alle egards, buitenlanders niet spannend, die zie je toch niet meer daarna. Zonde; want de locatie is prachtig, maar dat zijn ze allemaal wel daar in die omgeving. verkoopt zich als 4 sterren is echter max. 3 sterren gezien de faciliteiten/onderhoud/sfeer en service.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Patricia08-06-2014

Prachtige plek!

Een geweldige plek om te zijn! Het uitzicht is werkelijk fantastisch. Wij zijn eind Mei een week geweest, we hadden een standaard kamer maar omdat het onze Honeymoon was stond er fruit en wijn klaar. Het personeel is erg vriendelijk, alles is keurig netjes. Als je bij het zwembad blijft (overigens niet verwarmd) dan komt men een aantal keer langs met koud water en hapjes. Het hotel telt erg veel trappen, er zijn 2 liften maar desondanks moet je nog zo'n 80 traptreden af om bij de receptie te komen, je hoeft geen top conditie te hebben maar goed ter been is wel nodig. Het eten vonden wij wat aan de prijzige kant, maar is prima. Het ontbijt is uitgebreid!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Tilly Nieuwstraten15-11-2013

Bruidssuitte

Het eerste nachtje mochten we in de kamer van de buren: Langas Villas ! Een echte bruidssuite ! Wat een ervaring ! En als extra verassing was er op ons dak van de suite een eigen zwembad met een adembenemend uitzicht, en ontbijt de volgende ochtend op ons terras. We hebben ons afgevraagd wie er stiekem voor ons had bij betaald.

Gereisd met partner in september 2013

• 10kees en tilly 23-09-2013

Een droom

Geweldige plek, het leek wel een droom

Gereisd met partner in september 2013

• 10niki13-08-2013

Fantastische ligging

Andromeda ligt fantastisch met uitzicht op de Caldera. Als je naar Santorini gaat vind ik het een must een kamer met zicht op de Caldera te hebben. Als je in Kamari of zo verblijft heb je dat fantastische gevoel niet dat Santorini je geeft. Je moet wel goed te been zijn, want het aantal trappen is ontelbaar. Daarom zijn we nooit naar het zwembad geweest. Maar onze upgrade met eigen Jacuzzi maakte dat wel goed. Service onberispelijk. Jacuzzi dagelijks gereinigd, nieuwe handdoeken, ruime kamer, ... Beter is niet mogelijk. Imerovigli is ook een ideaal dorpje, je kunt te voet (met veel, veel trappen) tot Fira. Er zijn in Imerovigli verschillende tavernes, zeer lekker, het is toeristisch maar niet zoals Oia of Fira. Het voelt nog gemoedelijk aan. Zeker een aanrader. Met de bus ben je vlot in Oia. Zonsondergang is ook prachtig in Andromeda, je moet dus niet naar de drukte van Oia

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Ingeborg31-10-2012

Prachtig uitzicht!

Prima kamer, wel gehorig, leuk ingericht, ruim terras met waanzinnig uitzicht. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Joost Frantzen08-07-2012

Schitterend gelegen hotel ,vriendelijke bediening

Schitterend gelegen hotel , gelegen op de rand van de krater ,ziet er allemaal verzorgd uit.Kamers zijn wat minder, maar de bediening/personeel is zeer vriendelijk . Het eten bij de bar is ook erg lekker . Wij hadden half pension , en daar werd erg veel werk van gemaakt , en ook weer vriendelijke bediening!! Het dorpje Oia ,is makkelijk met de bus te doen , en is veel mooier dan Fyra .Verder is het eiland dor en droog ,niet aantrekkelijk om een auto te huren.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10evelyn18-09-2011

Een echte aanrader!!

In dit complex kom je volledig tot rust, wanneer je het uitzicht ziet ben je volledig relaxed, een leuk zwembad met uitzicht op de caldera, adembenemend gewoon!! Supervriendelijke bediening, aan het zwembad krijg je een stukje meloen in de namiddag. We zijn eind augustus geweest en het was absoluut niet te druk, we hadden het zwembad meestal alleen, we zaten dan ook met onze kamer vlakbij. Bij de receptie kan je steeds terecht voor vragen ivm restaurantjes en zo, niets is hen te veel. Het ontbijt was zeer uitgebreid, goede bediening van de koffie aan tafel. Laatste dag een kamer gekregen om vlak voor vertrek nog eens te verfrissen. De stad fira ligt op een 20 minuutjes wandelen via een privé padje. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

4 tips over Appartement Andromeda

• Patricia, 08-06-2014

Loop via het pad tussen lift 1 en 2 naar Fira, super leuk tussen al die Huisjes, vooral in de schermer. Ga je de andere kant op dan heb je een prachtige route naar Oia, op de punt. Geweldig mooie route waar je zo'n 2 uur voor moet uitrekken. Wandelschoenen zijn een must! Ga ergens eten waar je geen zicht hebt op de Caldera, scheelt behoorlijk wat geld!

• Tilly Nieuwstraten, 15-11-2013

Vergeet Oia niet te bezoeken !

• niki, 13-08-2013

ga te voet met uitzicht op de krater naar Fira, je wandelt tussen de prachtigste hotels.

0 vragen over Appartement Andromeda

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats