Géén boekingskosten

Alia

Aparthotel
GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Alia voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 31 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 31 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Alia

• 1Damanja11-06-2019

NOOIT HEEN GAAN!

Dramatisch, vieze kamers, gammelen bedden, 'keuken' is gewoon een kast met een schuifdeur die van ellende uit elkaar valt, smerige badkamer, gaten in de muren, kamer in de kelder, belachelijk duur en het alleraller ergste, KAKKERLAKKEN! Ga nooit naar dit hotel! Ze beloven je van alles en je krijgt alleen maar troep!

• 8Ruud van der Scheer18-09-2018

goed simpel schoon

wij werden in een hotelkamer geplaatst terwijl we een 1 kamer appartement hadden geboekt, we hebben meteen actie ondernomen en dit gemeld bij de receptie en de hostess, de volgende dag kregen we wél de geboekte kamer.

De hotelkamer die we in eerste instantie kregen was écht zeeeeeer klein en je kon er niet eens je koffer normaal uitpakken ik kan me niet voorstellen dat iemand daar een leuke vakantie in kan hebben. Verder is het personeel prima en het is een mooi complex voor Griekse begrippen.

• 1Tim van der Hoeven08-08-2017

Bega deze fout niet!

Ouderwets hotel. Vuil. Zeer onvriendelijk en onbehulpzaam personeel.

• 4I.Spronk23-06-2016

Echt Griekse shit

Hotel is toe aan renovatie

• 8anne v.d. wal14-06-2016

mooie plek

Het hotel is goed, ligt op ongeveer 10 minuten van het strand. Het ligt in een mooie omgeving en heeft een goed uitzicht. De accommodatie ligt buiteen het centrum van Kamari. Het personeel is behulpzaam, met vragen over de omgeving kun je terecht bij de receptie. De prijs / kwaliteit is goed. Het hotel heeft een restaurant en het eten is goed. De kamers worden elke dag schoon gemaakt. Het is een kind vriendelijke omgeving.

• 8Esther14-05-2016

Prima hotel!

Prima hotel, rustig gelegen. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de boulevard. Kamers zijn simpel (lees: Grieks) en goed schoon. Wij hadden een kamer op de hoek met een enorm groot balkon. Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Tevens zijn er handdoeken van het hotel om te gebruiken op de bedjes bij het zwembad en om mee te nemen naar het strand. Heerlijke bedjes met dikke kussens bij het zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kok bakt op verzoek heerlijke omeletjes bij het ontbijt. Verder is het ontbijt simpel, maar goed. Het enige nadeel dat wij hebben kunnen ontdekken: de douche is erg klein.

Santorini is een prachtig eiland en Kamari een gezellige badplaats, waar je op vele plekken heerlijk kunt eten. En met de bus kun je voor 1,80 euro naar Fira en vanaf daar met de bus naar Oia. Beide plaatsen een 'must' als je op dit eiland bent.

• 5Ilzebeth01-05-2016

Nooit meer.

Bovenste verdieping totaal vervallen kamer. In eerste instantie kregen wij een kamer waar een en al schimmel was, douche deur viel eruit, vies, smerig. Het was onze huwelijksreis, dat viel ons echt tegen. Twee dagen later kregen wij gratis een andere kamer, waarbij alles picobello was. Dat heeft onze huwelijksreis voort kunnen zetten. Strand is niet te doen, je moet er echt schoentjes voor kopen om in het water te kunnen anders is dat niet te doen. Zelf hadden wij eerst onze voeten open. Dus voor kids is dat geheel af te raden, de kids zullen zich er vervelen want kunnen niet alleen in of voor het water genieten. Het eten in het hotel is zeer goed te doen, wel is het er zeer erg duur !! Zo duur zijn wij nog nooit uit geweest op een vakantie. Wij weten een ding zeker dat wij er nooit meer naar toe gaan. Denk na voordat je dit boekt.

• 7Mirjam15-07-2013

Prima appartenment

Anastatasia is een prima appertenmenten complex. Het is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt en om de dag krijg je schone handdoeken.

Het strand is op loopafstand en hier kun je prima ligbedden huren. Wel is het aan te raden waterschroeven mee te nemen.

Kortom... Wij hebben een prima vakantie gehad

• 8Joke03-07-2013

Een mooie en rustige plek!

Wij waren hier voor de tweede keer en wisten dat Anastasia een eenvoudig, maar gemoedelijk en rustig gelegen appartementencomplex is. Verwacht hier geen hoogdravende luxe, maar voor Griekse begrippen een goede kamer, een mooi zwembad met voldoende ligbedden en een fraaie tuin. Het ontbijt is lekker, maar eenvoudig. De familie die dit alles runt is erg vriendelijk en behulpzaam. Mocht u er deze zomer heen gaan; denk dan ook aan de witte moederpoes die daar in de tuin woont met haar twee rode jongen. Zij kunnen wel een beetje bijvoeding gebruiken in de vorm van brokjes, blikvoer en melk.

• 5Janna08-07-2012

viel wat tegen

Kamarie is ERG toeristisch - de een na de andere 'tavernahouder' porbeert je binnen te lokken, even 'rustig/gezellig langs de boulevard lopen is er niet echt bij na eerst een studio half onder de grond te hebben gekregen, een donker hol waar de een na de andere kat binnen kwam uiteindelijk een mooiere studio gekregen met balkon/uitzicht/lichter op de 1e etage. De 1e nacht een aantal enorme kakkerlakken/spinnen gevangen, Gatrsie... ECHT geen oog dicht gedaan. Verder is het balkon NIET een keer schoongemaakt, de eerste 2 dagen schone handddoekne gekregen- daarna niet meer...:( wrm waterkraan kon niet opengedraait - tot 3 keer wt van gezegd, NIETS aangedaan. Gelukkig lag het rusit en hebben ze een heerlijk zwembad met ligstoelen. maarrr.. eindconclusie, eenvoudig, onverzorgd, GEEN goede schoonmaak

Aparthotel Alia info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar