Aparthotel Alexandra

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Alexandra voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Alexandra

• 7Tanja van der Stap23-09-2018

Prima

Prima verblijf,elke dag handdoeken wissel en beddengoed. Zwembad schoon. Gezellige buitenbar

• 9Janny Elbertsen19-05-2017

Gezellig hotel

Wij hebben heerlijke week vakantie hier gehad. Hotel is niet luxe maar wel goed. Ontbijt ook niet luxe, maar prima. Vlakbij vliegveld, laag overvliegende vliegtuigen, toch geen last van omdat het er niet veel zijn. Zeer vriendelijke familie die het hotel runt. Aan de bar word je zeer prettig onderhouden door Petros, de altijd goedlachse barman! Santorini is schitterend, vooral Fira, de hoofdstad. Het mooiste strand vonden wij in Monolythos, fijn zand en langzaam aflopend in zee. Verder leuke restaurantjes met vriendelijk personeel aan de boulevard.

• 5Astrid20-09-2006

Eén woord: slecht.

Onze kamer: een veredelde bezemkast, geen balkon terwijl dat volgens de brochure tot de "standaarduitrusting" van de 2 persoonskamer hoort, slechte bedden (veren uit matras). Een andere kamer was niet beschikbaar.

Ontbijt: een aanfluiting. Het dienblad met het afgemeten ontbijt is op te halen aan een loket. Een Grieks ontbijtje stelt nooit zoveel voor, maar dit sloeg echt nergens op. Drie stukjes oud brood pp. twee plakjes kaas en ham, jam, botertje. Verder verdunde jus d'orange, die je wel moet drinken om het droge brood weg te krijgen, en kop koffie/thee.

Het hotel ligt bij het strand, maar afgelegen van het centrum. Vliegtuigen komen laag over; het hotel ligt dichtbij de landingsbaan.

Wij waren erg blij dat wij hier maar vrij kort hoefden te verblijven.

Aparthotel Alexandra info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij