Hotel Akis

Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Akis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Akis in het Nederlands

Met vrienden

Ideale ligging voor strandvakantie

Klerks.a
4-10-2011

Hotel Akis ligt in Kamari, een typische badplaats met een mooi strand.

Het strand ligt op 50 meter en de bushalte naar Fyra ligt voor de deur (komt ieder half uur)

Redelijke kamers met of zonder balkon. Zeer kleine badkamer met een alleen voor slanke mensen geschikte douche en een niet al te schoon douchegordijn. Soms waren de bedden niet opgemaakt en lag het schone laken en de sprij opgevouwen op het bed. Om de 2 dagen schone handdoeken. Gezellig terras met een goede service. Het ontbijtbuffet was goed. De eigenaar was zeer attent en behulpzaam.

ideale locatie!

Laurens
9-3-2010

Een betere ligging van dit hotel is ondenkbaar! Op 100 meter ligt het strand. De buurman is een prima restaurant, de andere buurman is een supermarkt, schuin tegenover een soort grieks cafetaria en er is ook nog een zwembad bij. Bushalte om dehoek!

Het hotel zelf is wat minder, maar who cares, daar ben je alleen om te slapen. Het terras bij het hotel is erg gezellig. Kamer was prima, douche een stuk minder, klein en een klein straaltje.

Al met al een aanrader vanwege de ideale ligging!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akis in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.