Hotel Afroditi

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

• Sauna

23 reviews over Hotel Afroditi

• 2019
    5J Piryns16-07-2019

Niet nog een keer !

We hadden gehoopt hier goed te zitten. Dan blijkt echter dat ze in dat hotel goed kunnen liegen. Op de foto stond een suite terwijl het geen suite was. We hadden ook de indruk dat er amper personeel was behalve infobalie, twee dames aan de poolbar en de mevrouw van de welness. die drie laatsten waren ook nog supervriendelijk maar daar bleef het dan bij. Het ontbijtbuffet is heel goed maar er is geen ober te bespeuren tenzij om je tafel te dekken. Het avondbuffet is erger dan slecht, amper keuze, veel hetzelfde en vooral niet geweldig lekker. Maar het beste is om enkel ontbijt te nemen want er zijn restaurants en tavernes genoeg in Kamari op de wandelpromenade. De dranken zijn zeer goed en ook zwembad en welness zijn best wel eens tof om te doen. Onze badkamer was ook veel te klein. De airco doet het verder uitstekend, Wi-fi is ook best ok. Nog dit: het hotel is amper toegankelijk voor mensen met een beperking.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Siska van Halteren22-06-2019

Aanrader!

Super hotel, ontzettend schoon en locatie is top. Op de kamer is niets van de levendige omgeving te horen en we hebben dan ook prima geslapen op de boxspring bedden. Enige puntje van kritiek is dat de muziek in het zwembad soms erg hard staat. Ontbijt is uitgebreid. Zou echt geen half pension nemen want er zijn veel eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Fam. Thier04-06-2018

Aanrader!!

Prima hotel op een perfecte locatie, Vanuit het hotel loop je zo de boulevard op en het strand. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Wefra07-05-2017

Prima hotel

Prima hotel. Uitgebreid ontbijt . Kamers worden elke dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel vooral Chris die de bar bij het zwembad beheerd wil je het graag naar de zin maken. Eten en drinken bij het zwembad in het hotel en op het strand is duur. Strandbedjes gratis voor hotel gasten, je kunt op het strand eten en drinken bestellen. Strand bestaat uit kiezels.Water is glashelder.Wij waren er begin mei, prachtig weer maar de zee nog wat koud. Veel eetgelegenheden, ga ook eens achter in de straatjes eten ( the rakomelo of Andreas. Boek geen half pension, het eten savonds staat niet zo goed aangeschreven in het hotel. De bus stopt aan de linkerkant van het hotel. Daarmee ben je snel in Fira of Oia.Dit moet je zeker gezien hebben.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7dirk01-09-2016

mooi verzorgd hotel

viersterrenhotel waarbij het hotel zelf zeker zijn 4 sterren waard is, leuke kamers met goede bedden, perfecte airco enkel wat het eten betreft (hp) verliest het voor ons veel van zijn pluimen, dit is volgens ons geen 4 sterren waardig, men zou dit beter aanbieden als bed en braekfast en het morgenmaal wat uitbreiden en geen avondeten aanbieden, dan mag de prijs zelf hetzelfde blijven, maar nu uit weinig keuze en steeds hetzelfde eten is niet leuk, wij zijn dan ook na de eerste dag geen avondmaal meer gaan eten, maar liever buiten het hotel gaan eten. spijtig want verder is dit echt een heel verzorg leuk en goedgelegen hotel

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Reniers Freddy22-05-2016

Een aanrader !

Een leuk hotel op een prima locatie, aan de boulevard van Kamari.Kamer ruim genoeg, en gerenoveerd. Alles was altijd heel netjes en verzorgd Alleen had onze kamer uitzicht op een betonnen muur wat een sombere indruk nalaat.Op strand gratis bedjes voor hotelgasten, badlakens voor strand en zwembad op de kamer. Kluisje en airco gratis. Zwembad is niet al te groot, wel met kinderbadje. Ontbijt is goed en en uitgebreid , s'avonds eten is goed aleen het restaurant heeft een refter gevoel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Jonker13-09-2013

Redelijk hotel

De ligging van het hotel is perfect. Pal aan de gezellige boulevard en direct aan het strand. Het hotel zelf is verouderd, maar ze proberen er alles aan te doen het netjes te houden. De zorgvuldige schoonmaak is grandioos en maakt heel veel goed. Het ontbijt is naar Griekse begrippen uitstekend. Het hotel bestaat uit 124 kamers, verdeeld over meerdere gebouwen. Er zit behoorlijk wat verschil in comfort en ruimte. De eerste kamer die wij kregen aangeboden hebben we niet geaccepteerd. De tweede kamer was na het zien van de eerste een verademing. Wij kregen te horen dat wij voor minder geld een vakantie in hun hotel hadden geboekt en daarom zo 'n kleine kamer kregen. Dus als je een goede deal denkt te sluiten bij je reisorganisatie, kom je bedrogen uit. De foto's matchen dan niet met wat ze je willen bieden. De matrassen zijn aan vervanging toe. Zwembad is niet groot en aantal bedjes niet voldoende. De bedjes zijn ook versleten. Muziek is de smaak van de barman en staat te hard.

Gereisd met partner in september 2013

• 7Van Der Strieckt Dirk27-07-2012

goed hotel om te boeken kamer met ontbijt

De ligging is fantastisch in de drukke straat waar vele restaurants en winkels zijn en met het strand voor de deur.Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid maar het diner was saai en eentonig.Wij hebben tijdens ons verblijf van 1 week maar 3 maal in het hotel gaan dineren en de overige dagen spotgoedkoop in de vele restauranten in de buurt gaan eten.De kamer is eenvoudig ingericht maar alles is ter plaatsen en alle handdoeken worden DAGELIJKS ververst.Ook tijdens ons verblijf zijn de laken 2 x ververst.

Gereisd met partner in juli 2012

• 4Theo Gilis08-07-2012

Zal er zeker niet meer naar toe gaan

Keuken laat te wensen over. Geen variatie en armzalig dessertbuffet,keuze uit twee dingen ,altijd terugkomend . Niet vriendelijk ,zeker niet het hotelmanagement. Te weinig ligzetels aan het zwembad en zeer beperkte mogelijkheid om buiten te eten . Omgeving valt mee

Gereisd met partner in mei 2012

• 8coby17-06-2012

Leuk hotel

Een leuk hotel op een prima locatie, aan de boulevard van Kamari.Kamer ruim genoeg, badkamer modern met douchescherm en glijstang en hangtoilet. Op strand gratis bedjes voor hotelgasten, badlakens voor strand en zwembad op de kamer. Kluisje en airco gratis. Zwembad is niet al te groot, wel met kinderbadje. Helaas ook hier handdoekje leggen anders heb je geen plek bij zwembad of strand. Ontbijt is goed en s'avonds lekker uit eten in een van de vele eettentjes die Kamari rijk is. Een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Afroditi info