Aparthotel Aegean View

Aparthotel
Aparthotel Aegean View
8,9

53 reviews over Aparthotel Aegean View in het Nederlands

I lost my heart forever to Santorini.

Fam vd Wiel
23-10-2017

A very nice place to stay.

By far the best beach . The Black Beach. With a lovely promenade. good food, very friendly people. The hotel belongs to a very friendly and hospital family. They help you with everything. Beautiful view over the sea. Great cappuccino !! . We had such a relaxing holiday.

If there is 1 thing that could be mentioned as a disadvantage: the road to the hotel is steep . That could be a problem for some people. Not for us though :-)

Prima vakantie bestemming

Lion van Gerven
25-8-2017

De opzet van het park met alle losse zwembaden en daaarom heen de kamers is erg leuk. Het eten is een beetje eentonig maar wel prima. Alleen is er te weinig servies waardoor je soms moet wachten. De gym stelt niets voor helaas. Apparaten werken niet.

Alles ein Traum

Sylvia Bachleitner
29-6-2017

Familienbetrieb mit gaaaanz viiiiel Herz!!! Sauber freundlich. perfekte Anlage!! Besser geht's nicht!!! Absolut empfehlenswert! Wir kommen wieder! Danke TASOS und Anhang für eure herzliche Gastfreundlichkeit!!!

Super resort

Paul
24-5-2017

Bij aankomst wat problemen met de kamer; wij voelden ons er niet fijn bij qua afwerking/indeling. Gemeld bij de receptie en binnen een uur een tour gehad over het resort naar allerlei andere kamers en konden de fijnste kiezen; TOP! Eten, animatie en vriendelijkheid personeel was ook prima.

Mooi gelegen,rustig

T.van Veen
29-5-2016

Top,alles keurig netjes,elke dag schone handdoekenmerk schoonmaak,eten zeer goed,ruim appartement

Buitengewoon vriendelijke familie die zorgt voor hartelijke ontvangst en een vakantiegevoel. Bij de viering van Grieks Pasen zelfs mee mogen eten en drinken met de familie.

Een gezellig klein app. Complex

meneer Rolvink
23-9-2014

Een gezellig klein app. Complex, met aardig personeel.

Prachtige locatie

Eward
4-8-2014

In een andere reactie las ik over dubbel geboekte kamers. Dit overkwam ons dus ook. Wij hebben 2 dagen in een ander hotel moeten overnachten. Dit was echter niet echt een straf want het was een prima hotel, hotel Hermes, en we kregen daar half pension. Daarnaast kregen we, voor de 'inconvenience' elke dag ontbijt aangeboden en nog een keer een diner. Ze deden er dus alles aan om de fout goed te maken en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad. Erg aardige mensen. Omdat het complex iets hoger ligt dan Kamari heb je een prachtig uitzicht vanuit, volgens mijn op één na, elk appartement. De wandeling naar de boulevard valt erg mee. De eerste restaurants kom je al na ong 100m tegen en dat zijn er meteen twee die je even moet doen.

Ondanks het beperkte aantal ligbedden bij het zwembad was er geen handdoekenoorlog

Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar als we dat deden was dit wel een kandidaat.

Gastvrijheid staat voorop

GuustFlater
16-6-2014

De eigenaren zijn erg behulpzaam!

Wat wel opviel is dat er elke dag met appartementen verschoven werd niet iedereen kreeg waar hij/zij recht op had complex was soms overboekt waardoor gasten ergens anders ondergebracht moesten worden.

Voor ouderen en hulp behoevende geen aanrader het is een flinke klim naar het complex vanaf het strand.

Super plek op een super eiland!

Mark
28-12-2013

Aegean View... Nou die 'view' is werkelijk Fantastisch!

Wat een heerlijke plek zeg!!

De appartementen liggen tegen een berg, net iets hoger dan de rest van het plaatsje Kamari. Het is dus wel een korte klim om hier te komen, maar de eigenaar komt gewoon je koffertjes halen! Niks is hem te veel..

Het appartement was naar griekse begrippen erg luxe! Wij hadden via touroperator een appartement met jacuzzi geboekt. Wat best leuk was, maar niet zo zeer nodig. De zon gaat namelijk aan de andere kant van de berg onder, waardoor je al aan het einde van de middag in de schaduw zit.

Verder is Kamari een heel leuk plaatsje wat betreft eten (veel verschillende tavernes), maar meer is t ook niet.

Wij hebben via Aegean View een Suzuki Jeep gehuurd en het hele eiland rond gecrosst! Santorini is nou dat typische griekse eiland wat je op al die kalenders ziet.. met die witte huisjes met lichtblauwe daken!

De gastheer heet Giorgos! Toffe vent, raakt niet uitgepraat!

Wij hebben genoten!!

Yamas!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aegean View in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aegean View scoort een 8.92 uit 10 op basis van 53 reviews.