Aparthotel Aegean View

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Tjingo

56 reviews over Aparthotel Aegean View

• 8Joop Tijnagel03-06-2019

Santorini mooi eiland, met veel bezienwaardigheden

Appartementen/hotel Aegean View in Santorini, service perfect iedere dag een schone kamer en toilet gereinigd, vriendelijke host en personeel, je vraagt wat en je krijgt meteen response. Zwembad op het dak, maar zonde strand op 10 minuten lopen bergaf, 15 minuten bergop, dus weinig gebruik gemaakt van deze faciliteit, bij het strand een lange boulevard met veel eet en drinkgelegenheden, aangenaam verpozen vooral in de avond uren, personeel van alle eet en drink zeer vriendelijk nergens geen drang.

Geboekt bij neckermann
  • 9Anetta12-05-2019

Fijne vakantie ervaring.

Een mooi, ietwat gedateerd complex met uiterst behulpzaam personeel. Mooi zwembad /bar met leuk personeel en genoeg ligplaatsen. Autohuur via de receptie is aan te raden. In het voor - en najaar gaat de zon rond half 4 achter de berg. Dan kun je nog wel naar het strand dat 10 min.lopen is en een autovrije boulevard heeft met meer dan genoeg restaurants. Tv verbinding stelt niet veel voor. Maar wel gratis WiFi. Het restaurant /bar heeft een kleine kaart. Maar een goeie kok. Hij kan alles voor je maken.

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Ann04-09-2018

Voor herhaling vatbaar. Wij voelden zich welkom.

Vriendelijk otvangen door een van de medewerkers van het hotel, zijn neef. Hij stond al op de uitkijk toen wij aan kwamen. Samen met een ander geholpen om de koffers naar de kamer te brengen. Het is is familie hotel. Veel privacy. Gastvrij. Zeer behulpzaam allemaal, gaf tips over het eiland. Er werd elke dag schoongemaakt door een hele lieve dame. Elke dag schone handdoeken en om de dag schone lakens. Prachtig uitzicht. Wel veel wind omdat het hotel best hogerop zit.

Ontbijt was wel lekker maar elke dag hetzelfde, wat jammer was. Het eten in het restaurant valt ook mee, vooral de hamburger. Een van de kinderen kon geen kaas eten, dus had de dame van het restaurant een pasta maaltijd speciaal klaar gemaakt, zonder kaas. Het smaakte verrukkelijk. 😁

Al met al een super ervaring en voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel Familie van Aegan view hotel. 👍🏾

• 2017
    7Lion van Gerven25-08-2017

Prima vakantie bestemming

De opzet van het park met alle losse zwembaden en daaarom heen de kamers is erg leuk. Het eten is een beetje eentonig maar wel prima. Alleen is er te weinig servies waardoor je soms moet wachten. De gym stelt niets voor helaas. Apparaten werken niet.

• 9Paul24-05-2017

Super resort

Bij aankomst wat problemen met de kamer; wij voelden ons er niet fijn bij qua afwerking/indeling. Gemeld bij de receptie en binnen een uur een tour gehad over het resort naar allerlei andere kamers en konden de fijnste kiezen; TOP! Eten, animatie en vriendelijkheid personeel was ook prima.

• Oude reviews

10T.van Veen29-05-2016

Mooi gelegen,rustig

Top,alles keurig netjes,elke dag schone handdoekenmerk schoonmaak,eten zeer goed,ruim appartement

• 9Ronald07-05-2016

Fantastisch, we komen zeker nog een keer terug !

Buitengewoon vriendelijke familie die zorgt voor hartelijke ontvangst en een vakantiegevoel. Bij de viering van Grieks Pasen zelfs mee mogen eten en drinken met de familie.

• 8meneer Rolvink23-09-2014

Een gezellig klein app. Complex

Een gezellig klein app. Complex, met aardig personeel.

• 9Eward04-08-2014

Prachtige locatie

In een andere reactie las ik over dubbel geboekte kamers. Dit overkwam ons dus ook. Wij hebben 2 dagen in een ander hotel moeten overnachten. Dit was echter niet echt een straf want het was een prima hotel, hotel Hermes, en we kregen daar half pension. Daarnaast kregen we, voor de 'inconvenience' elke dag ontbijt aangeboden en nog een keer een diner. Ze deden er dus alles aan om de fout goed te maken en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad. Erg aardige mensen. Omdat het complex iets hoger ligt dan Kamari heb je een prachtig uitzicht vanuit, volgens mijn op één na, elk appartement. De wandeling naar de boulevard valt erg mee. De eerste restaurants kom je al na ong 100m tegen en dat zijn er meteen twee die je even moet doen. Ondanks het beperkte aantal ligbedden bij het zwembad was er geen handdoekenoorlog Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar als we dat deden was dit wel een kandidaat.

• 8GuustFlater16-06-2014

Gastvrijheid staat voorop

De eigenaren zijn erg behulpzaam! Wat wel opviel is dat er elke dag met appartementen verschoven werd niet iedereen kreeg waar hij/zij recht op had complex was soms overboekt waardoor gasten ergens anders ondergebracht moesten worden. Voor ouderen en hulp behoevende geen aanrader het is een flinke klim naar het complex vanaf het strand.

BeachCheck

5 tips over Aparthotel Aegean View

• GuustFlater, 16-06-2014

Huur een scooter hiermee kom je het hele eiland over.

• Mark, 28-12-2013

Achter het appartementencomplex ligt een klim route (goede wandelschoenen noodzakelijk!) die je brengt naar de oorspronkelijke hoofdstad van Santorini! Betreft een oude opgraving, maar erg leuk om te doen, WANT.. de route die je loopt, is dezelfde route als de oude monniken vroeger deden.. RESPECT!

• Elly en Rene, 12-07-2013

Santorini is een prachtig eiland. Wij waren helemaal weg van Oia, maar ook Fira is geweldig met het prachtig uitzicht en de ezels, kabelbaan en de vele nationaliteiten die naar de zonsondergang komen k ijken. Santorini moet je gezien hebben

4 vragen over Aparthotel Aegean View

• Ilona, 08-09-2013

Paardrijden bij of in de buurt aegean vieuw resort

Mijn dochter en ik gaan de 16e september naar dit hotel , onze vraag; ik zag op de foto's een aantal plaatjes van paarden, wij rijden graag paard en zouden dat ook hier graag doen. Hoe kunnen we dat regelen? Wat kost dat? Mogen we dan zelf over het eiland rijden?

Groet Ilona

Eward, 04-08-2014

Als je op een ezel wilt rijden is dat geen probleem want die zijn er genoeg, maar paardrijden geen idee. Ik heb in ieder geval niet veel paarden gezien op Santorini.

• piet, 21-06-2013

stranden

Lopen de stranden geleidelijk af ivm kinderen?

Elly en Rene, 12-07-2013

Stranden lopen niet geleidelijk af .

• paulien, 14-04-2012

Badlakens

Wie kan mij vertellen of er in Aegean View badlakens ter beschikking cq te huur zijn?

Aparthotel info

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking