Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Aegean Plaza

• 7Nancy en Francis30-06-2019

Goed voor 1 maal

Hotel en kamer is mooi en gezellig en het zwembad was ook in orde . Blijkbaar geliefd bij engelsen die luidruchter en nonchalant zijn. Het avond eten stelde niet veel voor , weinig keus en altijd koud en desserts kennen ze ook niet, alleen meloen en watermeloen. Tot onze verbazing was er bijna niemand aanwezig. Naar onze mening toe is het hotel geschikt voor kamer mrt ontbijt.Wel goede ligging bij een straat met veel restaurantjes en souvenierwinkeltjes.

• 8Mw.H. Hoppenbrouwers + vriendin06-10-2017

Heerlijk verblijf in Aegean Plaza!!

Aegean Plaza is een heerlijk hotel, gebouwd als een dorp en kleinschalig. De kamer was comfortabel en lag direct aan het 2de zwembad. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt en we kregen iedere dag schone handdoeken. Het personeel was erg vriendelijk. Het enige minpunt was het eten, weinig variatie en regelmatig lauw. De ligging was zeer centraal, dichtbij de zee, het centrum van Kamari en op loopafstand van de lange boulevard met vele winkeltjes, terrasjes en restaurantjes,

• 4A25-08-2016

Tegenvaller!

Kamers zien er prima uit, hotel bestaat voornamelijk uit engelse luidruchtige gasten 90%, handdoeken liggen al vanaf 6:30 uur op een bedje waardoor er geen plaats is. Tijdens het ontbij vaak ook geen plek als het al ontbijt mag noemen. Hotel is zwaar overbezet personeel kan het niet aan. Schandalig dat wij niet geïnformeerd zijn dan waren wij hier absoluut niet gekomen.

• 8Marcel en claudia01-07-2016

Goed hotel

Prima hotel voor een korte vakantie op Santorini. Kamers zijn ruim, nieuwe en moderne badkamer en schoon. Ook een ruim balkon en goed werkende koelkast. WiFi werkt niet in de kamer maar wel op het balkon en bij de zwembaden. Ontbijtbuffet is prima, wel heel druk en een te kleine ruimte. Wij gingen dus pas rond half 10 dan was de ergste drukte voorbij. Grote zwembad is erg druk. Gelukkig zijn er nog 2 zwembaden waarvan het zwembad aan de overkant van de straat bijna niet gebruikt wordt. Hebben daar een paar dagen een private pool gehad. Ligging is prima, aan het einde van de 1,5 km lange boulevard met genoeg restaurantjes en kroegen. Maar als je wilt eten, ga een straat erachter een leuk restaurantje zoeken, veel goedkoper en het eten is een stuk beter.

• 9Robinia11-09-2013

Super hotel, heerlijke vakantie!

Wij hebben echt een ongelofelijk leuke vakantie gehad in dit hotel. Waren met 2 volwassen en een baby en hadden een hele grote kamer met terras aan het zwembad. Ideaal! Alles verder keurig schoon, netjes en verzorgd. Personeel is allemaal even vriendelijk en het ontbijt is prima. De laatste dag kwamen we erachter dat je ook in het hotel prima en betaalbaar kan eten. Je zit maar een paar stappen verwijderd van de gezellige boulevard met veel restaurantjes en terrasjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Ann10-09-2013

Goed verzorgd hotel, avondeten stelt niks voor.

Mooie, propere kamer, wel aan vernieuwing toe (vooral de badkamer). Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed, avondeten is erg pover. Veel te weinig afwisseling, wat vlug gaat tegensteken als je een verblijf van 13 dagen hebt geboekt ! Tip : neem kamer met ontbijt ! Op de promenade zijn er heel wat restaurantjes waar je voor betrekkelijk weinig geld een goeie maaltijd kan nuttigen. Het avondeten niet meegerekend was dit een prachtige vakantie op een prachtig eiland !

• 8malrait27-08-2013

Santorini

Het hotel ligt ongeveer 100 m van de zee kamers geen probleem proper de eerste dag dat we s' avonds gingen eten wij hadden HP geboekt stonden wij verstond wij waren slechts met 10 mensen het was in buffet vorm-ik ben rap tevreden maar om de twee dagen hetzelfde weinig keuze wij zijn eens gaan eten in een van de 2 km restaurantjes en zeer lekker en goedkoop daarom was er weinig volk op hotel voor de rest hebben wij een zeer goede vakantie

• 3Harald van Boxtel10-08-2013

Slechte service

Na eerst op Mykonos, Paros en Naxos te zijn geweest was dit veruit het slechtste hotel van de 4. Zeer onvriendelijke ontvangst, kortaf, niet bereid tot het beantwoorden van vragen. Ontbijt is slecht, teveel mensen, past niet in de beperkte ruimte.

Kamers zijn redelijk, badkamer verouderd. Om 8 uur in de ochtend op alle bedjes bij het zwembad een handdoek!

Advies: zoek een ander hotel.

• 5Theo05-08-2013

Proper en goed gelegen maar....

Mooi, proper en goed gelegen hotel net buiten de drukte van terrassen en bars. Goede grote kamer gehad met een zeer ruim balkon. We hadden geboekt in half pension! Bleek al gouw dat het buffet wel extreem beperkt was en als Belg willen we wel wat meer! 3 opwarmbakken waarvan er dagelijks eentje wisselde in een nieuw gerecht. Dus na 4 dagen stond de eerste dag er weer. Ook was het eten niet (of nooit) warm, sterk gekruid met darmklachten als gevolg. Zelfs het ontbijtbuffet was erg beperkt. En dit alles tegen een toch wel stevig betaalde prijs! Ook kun je nooit, als je op excursie gaat, een lunchpakket, snack, stukje pizza of broodje verkrijgen aan bvb de poolbar als compensatie voor het betaalde half pension. Zo hebben we 4 betaalde dagen verloren!

• 8Emka23-06-2013

Mooi hotel, maar....

Mooie kamers, worden elke dag goed schoongemaakt, net als alle openbare ruimtes. Personeel doet echt alles voor je, zeer vriendelijk en voorkomend. Leuke plek, vlak bij boulevard met winkeltjes en voldoende supermarktjes in de buurt. Echter: boek geen halfpension, maar logies/ontbijt want het diner stelt niet zoveel voor. Volgens de gids driegangen keuzemenu maar in plaats daarvan beperkt buffet. Wel elke avond iets anders, maar ik denk lang van te voren klaargemaakt en vaak met erg veel van 1 kruid, bv. kruidnagel. Ook Griekse gerechten maar leek in de verste verte niet op wat de lieve Janoula van ons favoriete Griekse restaurant in Nederland kookt. Voldoende leuke eettentjes langs de boulevard. Er zijn weinig/geen voorzieningen voor kinderen dus dacht ik: dan gaan mensen met kinderen daar niet naartoe. Denkfoutje blijkbaar want het stikt er van de kleine kinderen, echter geen speeltuintje, geen animatie. Als je geen zin hebt in kleine kinderen om je heen: niet doen! Ontbijt prima.

Aparthotel Aegean Plaza info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)