Hotel Acqua Vatos

18 reviews over Hotel Acqua Vatos in het Nederlands

prima hotel en locatie

Aad en Anneke Vredenbregt
2-7-2013

Prima hotel, op korte afstand van boulevard, strand , restaurants, winkeltjes en bushalte . Heel mooi zwembad. Uitstekend gevarieerd ontbijt. Heel de dag gratis thee en koffie. Mooie schone kamers. Wifi tegen betaling. Personeel Elena, Joanna, Marianna en manager Thanos zeer servicegericht.

Gereisd met partner in juni 2013

Fijn hotel en netjes

naam naam
9-10-2011

Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Eenvoudig, maar lekker ontbijtje, dat je lekker buiten op kunt eten. Heerlijk om zo de dag te beginnen.

Gereisd met partner in september 2011

Wij zijn een week in Acqua Vatos geweest. Het is een rustig hotel met een heel groot mooi zwembad! Het zwembad is gemiddeld groter dan in de andere hotels in Kamari. De kamers zijn heel schoon. Wij hadden een kleine kamer met een redelijk groot balkon. De dames van de receptie waren ook heel vriendelijk. Ze waren altijd bereid om je te helpen en ze waren best persoonlijk! Het ontbijt was heel uitgebreid van Griekse yoghurt met honing tot gebakken bladerdeeg met feta, maar ook gewoon sneetjes brood met verse jam. Het was heel lekker. 's Avonds was het ook rustig. Er is ook een barretje bij het zwembad, die gaat 's middags open. Het hotel heeft ook een bibliotheek met voornamelijk Engelse boeken, zelf een paar Nederlandse. Er stonden best veel boeken. Vanaf het hotel loop je zo naar de boulevard en naar het strand en de bushalte voor als je bv naar Fira zou willen zit om de hoek. Kortom een goede locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

D-reizen

Heerlijk hotel op centrale plek

Spinter
12-6-2011

Een zeer fijn hotel dat dit voorjaar geheel gerenoveerd is. Het hotel is hip, licht en heeft zeer fijne kamers en mooie badkamer. Goed verzorgd ontbijt met meer dan voldoende variatie.

Het hotel heeft verder een fijn zwembad met fijne ligbedden. Tevens is er bij het zwembad een bar aanwezig voor een lekker drankje. De medewerkers zijn erg vriendelijk.

Het hotel ligt aan een straat waar wel behoorlijk wat verkeer door heen komt, maar dit is op ons absoluut niet hinderlijk overgekomen. Verder ben je in 2 minuten op de boulevard waar voldoende restaurantjes en barretjes aanwezig zijn.

Een fijn hotel, een plek om zeker nog eens terug te komen.

Daarbij is Santorini echt een prachtig eiland!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

Een mooi hotel, maar ook wij hadden een kleine kamer, een klein bed en een kleine badkamer. Vanuit Nederland kun je rechtstreeks bij het hotel tegen bijbetaling een grotere kamer krijgen.

Verder niets op aan te merken. Aardig personeel, goed ontbijt en een mooi zwembad met [te weinig] heerlijke ligbedden.

Prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet helemaal, maar Santorini is misschien wat duurder dan de andere eilanden.

Gereisd met partner in juli 2010

Leuk hotel in een rustige straat

Daisy
15-10-2009

Het is een leuk hotel in een rustige zijstraat van de boulevard. De kamers zijn leuk ingericht en helemaal niet zo klein als wordt beweerd. Het zwembad is echt heerlijk en op de ligbedden kun je comfortabel van de zon genieten. Het personeel is echt supervriendelijk. Met de bus is alles goed bereikbaar.

Gereisd met partner in september 2009

Goede plek

Agnes
14-9-2009

Het is een prima hotel alleen ziet het hotel er iets anders uit in werkelijkheid dan op de website. Wij hadden een prima kamer op de hoek met een groot balkon. De kamer naast ons was aanzienlijk kleiner dan de onze. de kamers op de begane grond zijn ook iets ruimer en hebben een ruim terras. Als er iets is wat je niet bevalt meld het dan gewoon bij George hij zal er alles aan doen om het te verhelpen. En dat de Italianen mooie kamers krijgen is onzin! Lekker zwembad, goede ligging en lekker ontbijt!

Gereisd met partner in september 2009

Goed hotel!

Lianne
18-8-2009

Erg leuk hotel. Dicht bij het centrum en het strand, maar wel rustig! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn niet heel groot, maar het is prima te doen!

Gereisd met partner in juli 2009

Madurodam in Griekenland

John & Wendy
29-7-2009

In dit hotel zijn de kamers erg verschillend. Voor Italiaanse gasten zijn de kamers waarschijnlijk 2x zo groot als voor de Nederlandse gasten. Uiteraard is dit iets wat de touroperator moet afdwingen voor de gasten uit Nederland, want Nederlanders worden echt in mindere kamers geplaats. Wij hadden de pech om een 2x2 terras te moeten delen met andere touristen, zodat buiten zitten (of gordijnen open maken!)erg ongemakkelijk werd. Wel schoon, netjes en centraal gelegen.

Gereisd met partner in juni 2009

Leuk familair hotel

Klaas & Maaike
24-7-2009

Vanaf het eerste moment zijn we uitstekend ontvangen door de eigenaar+eigenaresse van dit hotel. Ze zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

De kamers zijn wel 's waar niet heel groot, maar wel schoon en erg leuk ingericht. En ook weer niet zo klein dat je je kont niet kunt keren. Gewoon goed genoeg om met z'n 2-en te verblijven.

We hebben hier dan ook een geweldige vakantie gehad en als we weer naar Santorini zouden gaan, zouden we dit hotel weer kiezen.

Gereisd met partner in juli 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acqua Vatos in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acqua Vatos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.