Hotel 9 Muses

1 review over Hotel 9 Muses in het Nederlands

Super hotel!

Brian Abel
28-6-2014

Dit is ons laatste hotel binnen het Eilandhoppen Cycladen. Een mooi luxe hotel, groot zwembad met apart bubbelgedeelte die je zelf aan kan zetten. Leuke loungesets waar je 's avonds nog een drankje kan doen. Ontbijt keurig en compleet. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden een Suite kamer, top! Modern ingerichte vide (met trap naar slaapgedeelte). Hotel gelegen aan de rustige zuidelijke kant van het eiland, restaurants op loopafstand aan de boulevard. Hier snapt het hotel hoe het werkt! Complimenten! Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 9 Muses in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 9 Muses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 9 Muses scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.